Heb jij een strafblad?

Discussie in 'De lounge' gestart door Alfie1986, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Nee, gelukkig niet!

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Wow dames zonder boetes:( Ik zou niet eens meer weten hoeveel en waar voor ik ze gehad heb;)

Strafblad, laat ik het zo zeggen dat ik nooit gepakt ben. Gelukkig nooit dingen die mensen benadeelde!

Die vechtpartijen herken ik wel, alleen door mijn horeca werk ken ik veel agenten en hun mij, daarom wisten ze dat ik daar niet zonder reden tussen stond.

Manlief helaas wel, zelfde als TS.
    Een vriend van ons werd belaagd door een groep jongens, manlief is vroeger portier geweest en wist precies waar hij iemand moest pakken, meneer agent pakte hem omdat dat makkelijker is dan een hele groep:(

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nee gelukkig niet. Wel wat bekeuringen gehad voor te hard rijden. In 6 jaar tijd nu 3 gehad.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Geen strafblad en geen bekeuring ooit.

5. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Nee.

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Nee gelukkig niet... Lijkt me in mijn baan ook niet echt handig ;)

7. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Wel overigens genoeg snelheidsboetes, die door mijn lease-auto ook bij mijn werk komen... Hmm... Misschien toch maar eens op gaan letten :p

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Kom je überhaupt wel aan werk met een strafblad?

9. sjak

sjak Niet meer actief

Nee! Anders had ik dit werk niet eens mogen doen.

10. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb geen strafblad meer toen ik 18 werd verviel die en sinds dien erg netjes :) 1x een boete voor onbetaald parkeren.

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Nee hier ook geen strafblad, wel een keer voor moeten komen voor bumperkleven omdat ik het niet eens was met de boete. Was achterop een auto geknald door nat wegdek, maar was zeker niet aan het bumperkleven! Ben er nog boos om grrr...

12. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Nee geen strafblad, en hier geld ook dat ik anders niet zou zijn aangenomen bij het bedrijf waar ik nu werk. Wel een lijstje aan verkeersboetes (te hard rijden, fout parkeren, telefoon en tja een ezel stoot zich maar 1 keer aan dezelfde steen gaat blijkbaar niet op bij mij).

13. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Nee geen strafblad. Wel 3 bekeuringen in nu 11 jaar; 1 voor bellen en 2 voor parkeren.
    Bij de laatste voor parkeren ad ik (weer eens) te weinig geld in de parkeerautomaat gedaan. Quincy was er toen bij en ik was niet bepaald vrolijk, ik zei tegen haar mama is een beetje boos op zichzelf omdat ik te weinig centjes heb betaald, nu is de politie boos op mama. Had ik beter niet kunnen zeggen want madam zegt nu steeds als we daar parkeren dat ik wel genoeg centjes met betalen omdat de politie anders boos wordt;)

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Geen strafblad en geen bekeuringen maar das meer omdat ik nog nooit gepakt ben :D
    ik rij eigenlijk overal wel standaard 10/15/20 te hard (behalve als mijn dochter achterin zit)

15. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Nee geen strafblad en mijn man ook niet.
    Dat wil niet zeggen dat we in onze pubertijd echte lieverdjes waren..
    Maar gelukkig is het goed gekomen :)

16. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Nope. Jarengeleden wel een boete gehad voor zwartrijden...

17. sjak

sjak Niet meer actief

Ligt er een beetje aan wat je gedaan hebt en waar je zou willen weken. Bij het onderwijs/defensie/banken/ kdv/etc. heb je een verklaring van onbesproken gedrag nodig. Maar wil je bij de AH werken of bij de intratuin of de Mac Donalds dan maakt het minder uit, hoewel ze er wel vaak naar vragen. En een lippenstift of een cd-tje gejat in je jeugd daar kijken ze niet naar. De gewelds-delicten tellen wel weer heel zwaar tegenwoordig.

18. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig niet!

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee gelukkig niet:) Ben niet zo'n reller:p

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee, ik zou zeggen natuurlijk niet. Manlief ook niet.
    Wel bekeuringen trouwens

Deel Deze Pagina