Wow dames zonder boetes Ik zou niet eens meer weten hoeveel en waar voor ik ze gehad heb Strafblad, laat ik het zo zeggen dat ik nooit gepakt ben. Gelukkig nooit dingen die mensen benadeelde! Die vechtpartijen herken ik wel, alleen door mijn horeca werk ken ik veel agenten en hun mij, daarom wisten ze dat ik daar niet zonder reden tussen stond. Manlief helaas wel, zelfde als TS. Een vriend van ons werd belaagd door een groep jongens, manlief is vroeger portier geweest en wist precies waar hij iemand moest pakken, meneer agent pakte hem omdat dat makkelijker is dan een hele groep
Wel overigens genoeg snelheidsboetes, die door mijn lease-auto ook bij mijn werk komen... Hmm... Misschien toch maar eens op gaan letten
Ik heb geen strafblad meer toen ik 18 werd verviel die en sinds dien erg netjes 1x een boete voor onbetaald parkeren.
Nee hier ook geen strafblad, wel een keer voor moeten komen voor bumperkleven omdat ik het niet eens was met de boete. Was achterop een auto geknald door nat wegdek, maar was zeker niet aan het bumperkleven! Ben er nog boos om grrr...
Nee geen strafblad, en hier geld ook dat ik anders niet zou zijn aangenomen bij het bedrijf waar ik nu werk. Wel een lijstje aan verkeersboetes (te hard rijden, fout parkeren, telefoon en tja een ezel stoot zich maar 1 keer aan dezelfde steen gaat blijkbaar niet op bij mij).
Nee geen strafblad. Wel 3 bekeuringen in nu 11 jaar; 1 voor bellen en 2 voor parkeren. Bij de laatste voor parkeren ad ik (weer eens) te weinig geld in de parkeerautomaat gedaan. Quincy was er toen bij en ik was niet bepaald vrolijk, ik zei tegen haar mama is een beetje boos op zichzelf omdat ik te weinig centjes heb betaald, nu is de politie boos op mama. Had ik beter niet kunnen zeggen want madam zegt nu steeds als we daar parkeren dat ik wel genoeg centjes met betalen omdat de politie anders boos wordt
Geen strafblad en geen bekeuringen maar das meer omdat ik nog nooit gepakt ben ik rij eigenlijk overal wel standaard 10/15/20 te hard (behalve als mijn dochter achterin zit)
Nee geen strafblad en mijn man ook niet. Dat wil niet zeggen dat we in onze pubertijd echte lieverdjes waren.. Maar gelukkig is het goed gekomen
Ligt er een beetje aan wat je gedaan hebt en waar je zou willen weken. Bij het onderwijs/defensie/banken/ kdv/etc. heb je een verklaring van onbesproken gedrag nodig. Maar wil je bij de AH werken of bij de intratuin of de Mac Donalds dan maakt het minder uit, hoewel ze er wel vaak naar vragen. En een lippenstift of een cd-tje gejat in je jeugd daar kijken ze niet naar. De gewelds-delicten tellen wel weer heel zwaar tegenwoordig.