OMG Kim wat een heftig verhaal zeg en dat jij dat dan al mee moet maken op jonge leeftijd. Verschrikkelijk dat er zo'n mensen bestaan. Maar begrijp ik het nou goed dat je haar ook nog gewoon tegenkomt?? Oh man.. mijn bloed zou ook koken en ik denk dat ik mezelf niet in de hand zou hebben als ik iemand tegen kwam die dit bij mijn kind zou hebben gedaan. Respect meid! Wat moet jij je machteloos hebben gevoeld en ongehoord... echt erg dat mensen in je straat je nog niet eens helpen. Ik weet wel dat als ik mijn buurvrouw in paniek op straat zie liggen/ schreeuwen of what ever... dat ik toch wel ff ga kijken van wat is er aan de hand. Dat gebeurt niet zomaar...Wel fijn dat ze je zoontje hebben teruggevonden. Hij was nog maar 1? wat een dapper manneke zeg...
Kim,inderdaad verschrikkelijk. Ik krijg vooral de rillingen dat iemand dit zo verzint. Alles tot in de puntjes uitkient en dan te werk gaat. Dan ben je echt zwaar en zwaar gestoord. *ril*
Jeetje Kim wat een nachtmerrie, krijg er kippenvel van.. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Nee, gelukkig geen strafblad. Niet eens een bekeuring
Nee alleen parkeerboete's. Laatst mn eerste snelheidsbekeuring. 5 km te hard gereden op de trajectcontrole op de A4.........
Wioooow Kim! Wat een horror verhaal wat verschrikkelijk! Ontopic: nee, kan bijna met 100% zekerheid zeggen fat ik die ook nooit zal krijgen... Veels te braaf Wel verkeersboetes gehad
Kim: wat een verschrikkelijk verhaal. Gelukkig is het goed afgelopen. Ik heb geen strafblad, zelfs nog nooit een bekeuring gehad.
Kim: wat een verschrikking! meid wat heftig. ontopic: nee gen strafblad wel wat bekeuringen, waarvan 3 met 3 en 4 km na correctie te hard.
Nee geen strafblad. Ik sta ook voor de klas dus dat zou lastig worden met een verklaring goed gedrag. Ook nog nooit (afkloppen) een bekeuring. Manlief wel al heeeeeel veel bekeuringen in zijn leven:x Sinds wij samen zijn is dit wel drastisch gedaald, want ik heb telkens 'enorme' ruzie met hem als er weer een op de mat lag
Meid, ik heb je verhaal net zitten lezen Wat verschrikkelijk, het lijkt wel een film, mijn God!! Gelukkig dat jullie er allemaal goed mee weggekomen zijn, maar wat zal jij in paniek geweest zijn, vooral toen de politie je niet geloofde.........
Dit klopt niet hoor. Je hoeft niet van onbesproken gedrag te zijn, maar je moet een verklaring omtrent het gedrag (VOG) aanvragen. Er wordt dan gekeken naar relevante veroordelingen voor een bepaald beroep. Als je bijvoorbeeld belastingfraude hebt gepleegd, kun je best nog als docent economie aan de slag, maar niet meer bij de belastingdienst. Omgekeerd zou het kunnen zijn dat je met een geweldsachtergrond best bij de belastingdienst aan de slag kunt gaan, maar niet meer binnen het onderwijs of de zorg. Uiteraard wordt er niet bij alle beroepen om een VOG gevraagd, maar er zijn wel beroepen waarbij er strenger naar gekeken wordt of die een continuscreening hebben (zoals gastouders, etc.). Om antwoord te geven op de vraag in de OP: nee, ik heb geen strafblad, maar ik ben wel in aanraking geweest met de politie. Het was niet heel ernstig, maar het had me wel een aantekening op kunnen leveren als de situatie wat anders was geweest. Mijn nachtje in de cel is nog altijd een running gag binnen de (schoon)familie en komt op feestjes nog regelmatig aan de orde Ik heb mijn lesje wel geleerd iig Verder een paar kleine verkeersboetes
Dit bedoel ik eigenlijk ook, vond het alleen teveel woorden voor op mij telefoon. Misschien niet duidelijk genoeg!
Jezem Kim wat heftig zeg! Gelukkig is het goed afgelopen! Tienermoeders.nl ken ik nog wel ja, heb ik ook een tijd oproepjes geplaatst toendertijd! Ik heb geen strafblad en ook nog nooit een bekeuring gehad.