Voorheen nooit gehad en meerdere keren telefoon stuk laten vallen. Nu een verzekering en al 10 maanden lang is mijn telefoon onbeschadigd. Ik twijfel.. zal ik de verzekering stop zetten. Al denk ik dat het vragen om problemen is haha
Ooit weleens een mobiel hier gevallen die echt nog geen 24 uur in gebruik was. Op de straat scherm kapot. Via onze gewone verzekering het geld terug gekregen. Wij hebben een verzekering die zo ongeveer alles dekt. Weet naam van zo een soort verzekering niet meer.
Ik had een verzekering. Toen een keer me scherm was gebarsten, duurde het 2 weken voordat me telefoon klaar zou zijn. Uh. 2 weken zonder telefoon? En nog een eigen bijdrage. Uiteindelijk naar zo telefoonkosten geweest. Na een uurtje kon ik hem ophalen. En zoveel duurder was het ook niet. Manlief daartegen, die is minder zuinig op zijn telefoon. Die heeft binnen een jaar, 3 nw telefoons gekregen vd verzekering.
Ik heb een s9 en geen hoesje erom. Volgens mij heeft het weinig nut. Ik liet mijn s6 de eerste week vallen en met een duur hoesje was meteen het scherm kapot. Ik heb ook geen verzekering.
Vaak sluit je die verzekeringen af voor minstens 1 jaar. Ik doe het niet meer. Ik heb jaren zelf in de telecom gewerkt en al die jaren werd het steeds strenger qua uitbetaling. En ze kosten behoorlijj wat geld. Onze huisverzekering dekt voldoende. Als ik hem zelf kapot laat vallen ook, al zou ik dat niet zo gauw claimen. Maar als zoon of de hond ofzo het doet, wel en wordt het ook vergoed. Buiten de deur dan weer niet, maar daar kan je bijv van zeggen dat t binnen is gebeurd. Verder een hoesje eromheen. Dat scheelt een boel.
Ik heb ook geen verzekering voor mijn mobiel. Er zit een hoesje omheen en ondanks dat ie al een keer of wat op het scherm gevallen is, heb ook geen screenprotector, alleen een paar kleine krasjes op het scherm. Heb hem nu ruim een jaar. Ik heb ook geen hele dure telefoon
Nee. Voor die 1 keer in 10/15 jaar dat ik m'n gsm zelf kapot maak vind ik een verzekering te duur. En ik wil toch elk jaar of om het jaar een nieuwe omdat ik OnePlus gek ben