Ik heb geen voetenzak gekocht maar een soort wrapper gekregen en die vind ik superideaal Ik kan Nikki er lekker inwikkelen maar ook simpel loslaten bij lange ritten in de auto bijvoorbeeld!
ik heb ook een warpper maar die is best dun...van fleece dus deze voetenzak lijkt me voor het begin toch wel wat warmer..
niet voor de maci cosi, daar heb ik een omslagdoek vd hema voor,lekker over hem heen als dekentje,wel goed instoppen. Wel voor de buggy heb ik er een,voor als je gaat wanedlen,zal het toch koud zijn op de beentjes. De maxi cosi,gebruik je toch alleen voor naar d eauto en in de auto. Die omslagdoeken zijn ook lekker warm hoor,je kunt ze gerust dubbel leggen.' groetjes
Ik krijg voor m'n verjaardag van Lodger de shelter Heb dus geen voetenzak nodig, anders zou ik er wel eentje aanschaffen.
Iman is ook midden in de zomer geboren, maar ik gebruik de voetenzak nu elke dag... N dekentje schopt ze los en zonder is te koud.
Ik heb een voetenzak gekocht bij de maxicosi omdat ik in januari beval dus dan is het nog al koud. gina
ik gebruikte ook gewoon een dekentje....kon ik mijn zoon ook helemaal mee inpakken.....en in de auto is het toch weer zo warm....en als je buiten de auto ben is een dekentje warm genoeg hoor...ze hebben toch ook een jasje aan......dus je hoeft niet perse een voetenzak te kopen..... groetjes tamara
Ja wij hebben de voetenzak erbij! Nou waren we toch al van plan om die te kopen, maar we kregen de voetenzak uiteindelijk kado bij de kinderwagen! Gr. Cellie.
Valentino is van 10januari 2006 en toen was het echt erg koud, wij hebben er heel veel plezier aan beleefd en zou er zeker een aanschaffen
ja wij hebben er eentje gekocht, in de kleur van de wandelwagen. Vond het ook wel prijzig maar omdat de kleur eruit gaat, was de voetenzak de helft van de prijs. Ons kleintje wordt in mei geboren en zal dus ergens in het najaar in de wandelwagen gaan en dan lijkt het ons wel lekker als hij of zij ingepakt kan zitten.
Ik heb een draagzak gekocht die speciale openingen heeft voor de gordels van je autostoel. Dus als het straks nog koud is in maart dan gaat hij lekker in dat dekentje in de maxi-cosi. Verder geen speciale voetenzak dus. Wat ik me wel afvraag is of je later niet gewoon de voetenzak van je kinderwagen zou kunnen gebruiken? Die van mij heeft ook openingen voor de gordels in de kinderwagen dus daar zou je toch ook gewoon de gordels van een autostoel doorheen kunnen halen? Heb je maar 1 voetenzak nodig en gebruik je voor de eerste maanden gewoon een dekentje?
Bij onze wandelwagen zit een bijpassende voetenzak. Voor in de auto gebruik ik een Lodger Bunker. Niet echt goedkoop (EUR 90,00) maar ik vind ze heel erg mooi en ze zijn tot je kindje 3 jaar is te gebruiken.
Ik heb een kinderwagen tweedehands gekocht en ik kreeg daar ook een voetenzak bij.. Twee zelfs haha. Dus ik weet niet wat ik met die andere aan moet.