Heb jij een voetenzak gekocht bij je maxi-cosi?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sokkie, 27 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij een voetenzak gekocht bij de maxi-cosi?

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

zat er bij ons bij

2. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik heb geen voetenzak gekocht maar een soort wrapper gekregen en die vind ik superideaal :)
    Ik kan Nikki er lekker inwikkelen maar ook simpel loslaten bij lange ritten in de auto bijvoorbeeld!

3. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik heb ook een warpper maar die is best dun...van fleece dus deze voetenzak lijkt me voor het begin toch wel wat warmer..

4. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij hebben er een voetenzak bijgekocht. Ik vind het erg handig, zeker nu in de winter.

Pim

5. niet voor de maci cosi, daar heb ik een omslagdoek vd hema voor,lekker over hem heen als dekentje,wel goed instoppen.
    Wel voor de buggy heb ik er een,voor als je gaat wanedlen,zal het toch koud zijn op de beentjes.
    De maxi cosi,gebruik je toch alleen voor naar d eauto en in de auto. Die omslagdoeken zijn ook lekker warm hoor,je kunt ze gerust dubbel leggen.'

groetjes

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Zou hem erbij nemen, superhandig, alles kost geld ;)

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nee wij niet...gebruikte in de herfst een dekentje en nu een dikke wagenpak

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ik krijg voor m'n verjaardag van Lodger de shelter :)
    Heb dus geen voetenzak nodig, anders zou ik er wel eentje aanschaffen.

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman is ook midden in de zomer geboren, maar ik gebruik de voetenzak nu elke dag... N dekentje schopt ze los en zonder is te koud.

10. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb een voetenzak gekocht bij de maxicosi omdat ik in januari beval dus dan is het nog al koud.

gina

11. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ik gebruikte ook gewoon een dekentje....kon ik mijn zoon ook helemaal mee inpakken.....en in de auto is het toch weer zo warm....en als je buiten de auto ben is een dekentje warm genoeg hoor...ze hebben toch ook een jasje aan......dus je hoeft niet perse een voetenzak te kopen.....

groetjes tamara

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb maar voor ja gekozen want hij zat er bij ons standaard bij (Mutsy Traveller)

13. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik heb zo'n soort skipakje gekocht. En later doe ik gewoon een dekentje om de beentjes.

14. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ja wij hebben de voetenzak erbij!

Nou waren we toch al van plan om die te kopen, maar we kregen de voetenzak uiteindelijk kado bij de kinderwagen!

Gr. Cellie.

15. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Valentino is van 10januari 2006 en toen was het echt erg koud, wij hebben er heel veel plezier aan beleefd en zou er zeker een aanschaffen

16. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    ja wij hebben er eentje gekocht, in de kleur van de wandelwagen. Vond het ook wel prijzig maar omdat de kleur eruit gaat, was de voetenzak de helft van de prijs. Ons kleintje wordt in mei geboren en zal dus ergens in het najaar in de wandelwagen gaan en dan lijkt het ons wel lekker als hij of zij ingepakt kan zitten.

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb een draagzak gekocht die speciale openingen heeft voor de gordels van je autostoel.
    Dus als het straks nog koud is in maart dan gaat hij lekker in dat dekentje in de maxi-cosi.
    Verder geen speciale voetenzak dus.

Wat ik me wel afvraag is of je later niet gewoon de voetenzak van je kinderwagen zou kunnen gebruiken?
    Die van mij heeft ook openingen voor de gordels in de kinderwagen dus daar zou je toch ook gewoon de gordels van een autostoel doorheen kunnen halen?

Heb je maar 1 voetenzak nodig en gebruik je voor de eerste maanden gewoon een dekentje?

18. nc22

nc22 Lid

26 jun 2006
    9
    0
    0
    Wij hebben er 1 gekocht. Voor de koude dagen. Altijd handig

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Bij onze wandelwagen zit een bijpassende voetenzak. Voor in de auto gebruik ik een Lodger Bunker. Niet echt goedkoop (EUR 90,00) maar ik vind ze heel erg mooi en ze zijn tot je kindje 3 jaar is te gebruiken.

20. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik heb een kinderwagen tweedehands gekocht en ik kreeg daar ook een voetenzak bij.. Twee zelfs haha. Dus ik weet niet wat ik met die andere aan moet.

Deel Deze Pagina