Mijn dochter was in september geboren en ik had bij de Wibra een zak gekocht met speciaal gat voor de sluiting van de macsi cosi kosten 10,- euro en als het in April nog wel eens koud zal zijn kan ik deze weer gebruiken voor de de tweede(en dat voor die 10 euro!). Nu heb ik bij de Zeeman een skipakje gekocht ook voor 10 ,- euro is erg makkelijk als we bv ergens een verjaardag hebben en haar dan uit bed halen met haar pyjama zo in het skipakje. Als je zo'n pakje 1 maat groter koopt dan dat ze nu dragen doe je er de hele winter mee. Groetjes Saskia
Wij konden een voetenzakje kopen voor 5 euro (in de uitverkoop). Dus we hebben hem maar meegenomen. Ik weet ook niet of we het zullen gebruiken...
Milan is in maart geboren en wij hebben gewoon een dekentje gebruikt. Het merendeel lag hij toch lekker warm in de reiswieg, dus ik heb de voetenzak niet gemist.
Ja! En ik heb me er toch veel lol van! Ik heb hem vrij goedkoop (afgeprijsd) gekocht bij de babysuperstore en hij is van Kipling. Sibel is maar een klein ukje en past er lekker helemaal in. Toen het steeds nog niet zo koud was, kreeg ze een poncho aan en hup in de voetenzak. Echt ideaal! Ik vind die skipakjes ook erg leuk, maar het aantrekken ervan is echt een ramp. De jas aan doen vinden veel kinderen al niet leuk, laat staan een heel pak (ik heb er vele ouders mee zien stuntelen op mijn werk-> Kinderdagverblijf), dus daarom heb ik persoonlijk voor de voetenzak gekozen.
Het skipakje wat ik van de Zeeman heb kan je de hele voorkant open ritsen ,kind erop leggen armen door de mouwen en dicht ritsen geen probleem. Groetjes Saskia
Hai Kiz, de benen(die slaan we gewoon over ) die moeten er ook wel in maar je kan wel de hele voorkant incl. de pijpen open ritsen. dus gewoon een kwestie van dicht risten haha Groetjes Saskia
Hier geen voetenzak. Tijn kwam in de zomer en als het wel wat kouder was deed ik er een fleecedekentje over. Kan net zo goed.
Ik heb er een voetenzak bij tegen wil en dank.. Ik hoefde hem niet, maar ik kon kiezen: maxi cosi + voetenzak en dan 50% korting of alleen de maxi cosi en dan het volle pond betalen... snappen jullie hem nog? Uiteindelijk was ik 100 euro kwijt i.p.v. 200 euro incl. voetenzak, terwijl een losse maxi cosi 150 euro kost, het was dus veel voordeliger om de voetenzak erbij te nemen.