Heb jij een weegschaal of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door MiaMaria, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja, wij hebben er een. Ik ging er best vaak op staan, nu is de batterij leeg en ik denk dat ik dat voorlopig maar zo laat.

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.470
    113
    Vrouw
    Thuis geen weegschaal maar op mn werk wel dus daar ga ik regelmatig op om even in de gaten te houden of ik meer moet eten of niet ;)

3. Aries

Aries Niet meer actief

Ik heb er een en vind het wel fijn. Gebruik hem niet systematisch, gewoon af en toe om m'n gewicht een beetje in de gaten te houden. In de spiegel merk ik niet zo snel als de kilootjes eraan sluipen, met een weegschaal heb ik het snel in de gaten en kan ik door even iets beter op te letten mooi op gewicht blijven.

4. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Ja, ga er iedere maandagochtend op.

Ben 40kg afgevallen en wil gewoon vinger aan de pols houden. Kijken hoe het ervoor staat zeg maar. Vind het lastig dan hij nu heel langzaam weer meer aangeeft nu ik zwanger ben.

5. jupke

jupke Niet meer actief

Ik heb 2 weken geleden een weegschaal gekocht.

Sinds dien is het over tussen mij en Tony

Chiggy en MiaMaria vinden dit leuk.
  6. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Ja, ik heb een weegschaal, omdat ik op het moment actief bezig ben met het verliezen van de laatste zwangerschapskilo's, en ik toch graag wil weten wat mijn voortgang is. Ik weeg mezelf op het moment 1 keer in de week, maar zodra ik mijn streef gewicht behaald heb, verdwijnt hij weer de kast in.

7. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ja maar ik weeg zelden behalve nu zwanger. Ik heb namelijk best issues met gewicht en ben geneigd als het me niet aanstaat extreem op m'n voeding en cakorieinname te gaan letten. Terwijl ik normaliter 59 a 60 kilo ben en 1.77. Niet bepaald nodig dus...zwak punt!

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Hopelijk niet teveel liefdesverdriet.. sterkte! Laat je in ieder geval niet verleiden door Ben.. of Jerry..
    ;)

Marchella vindt dit leuk.
  9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb er 1 omdat mn man dat wou.

Hij staat er nooit op. En ik woog mij in de zwangerschap elke week. Nu misschien een keer per maand.

10. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    Ja, ik sta er 1x per week op

11. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Hoe reageerde hij?! ;)

12. 1 in de badkamer, eigenlijk dagelijks maar dat is meer automatisme.

13. MiaMaria

Dank voor jullie reacties! :)

14. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Wij hebben er ook 1. Toen ik wilde aankomen woog ik me elke week. Nu ik op m'n streefgewicht zit, sta ik er nauwelijks meer op.
    Zit ontzettend goed in m'n vel en ben, sinds hele lange tijd, erg tevreden over hoe ik eruit zie.

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb er een maar ik gebruik hem nooit. Wegen doe ik altijd in de sportschool. Daar laat ik 1x per maand een vetmeting doen en dan zie ik ook direct mijn gewicht, spiermassa, etc

16. Triangel

Triangel Niet meer actief

Ik heb er een. Een Analoge, dus zie niet tot de komma nauwkeurig wat ik weeg. Ik moet zeggen dat ik er alleen op ga als ik weet dat ik wat ben afgevallen. Eerlijk gezegd ben ik denk ik al een jaar of 8 grotendeels ontevreden over gewicht en zou ik minder willen wegen, maar ik heb een tekort aan discipline geloof ik.

17. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Ja heb ik maar sta er nooit op. Blijf toch altijd te zwaar...

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ja, en ik sta er elke zaterdag ochtend op omdat ik aan het afvallen ben.
    Ik ben nu 27,4 kilo kwijt en ben bijna op mijn streefgewicht.
    Ik zal nog wel een poos blijven wegen omdat ik perse op een goed gewicht wil blijven, ik voel me zo veel fijner en beter nu.

Victoria30 vindt dit leuk.
  19. MiaMaria

Wat onwijs knap!!!

20. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ja en hij houdt me goed op de hoogte.
    Nu blij dat ik bijna 2 weken na de bevalling alweer 12 van de 15 kilo kwijt ben.

Niet zwanger/net bevallen waarschuwt hij me wanneer ik te licht wordt. Ik val nogal snel af door stress en vergeet vaak te eten als ik druk ben dus als ik dan zie dat ik opeens nog maar 55 kilo weeg (bij 1.73 m) probeer ik weer meer en regelmatig te eten en op de 58/60 kilo te komen en dan voel ik me vaak veel beter/energieker.

Deel Deze Pagina