Lage rugpijn, nu even stoppen?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Juud, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo!

Gisteren heb ik zonder moeite de achtergevel van het huis met hoge druk spuit afgedaan, ramen gelapt en de tuinset weer helemaal fris en schoon gemaakt. Pas toen ik ging zitten genieten van mijn werk merkte ik dat ik wel wat vermoeid was.

Maar nu, de volgende dag - begon eigenlijk gisteravond al - heb ik last van lage rugpijn. Het zeurt en ik loop niet al te soepel. Eigenlijk wilde ik vandaag de ramen voor gaan lappen. Is dit nu echt zo'n teken dat ik te druk ben geweest? Tot nu toe ging alles moeiteloos, maar is het nu verstandiger om even niets meer te doen of kan ik rustig aan nog best wat klusjes oppikken?

Ik ben niet zo'n stilzitter, maar durf waar nodig wel hulp te vragen hoor. Wat denken jullie?

Bedankt!

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

nou pijn is altijd een teken van je lichaam!
    Ik zou ten alle tijden luisteren naar je lijf.

kijk een klein beetje pijn overleef je wel, maar als je het gaat negeren wordt het alleen maar erger.

dus ja af en toe een rustdagje houden.

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Op zich ook wel een goed excuus om gewoon een keertje te gaan shoppen in het dorp - HEMA! - in plaats van schoon te maken.

Ik zal vanmiddag rustig op de bank of in de tuin gaan zitten. Waarschijnlijk zit mijn nesteldrang me wel in de weg, maar ik kan inderdaad maar beter wat rustiger aan doen denk ik. Had gewoon even wijze raad nodig. Dank je!

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

euuhm shoppen is niet echt een rustdag lieverd ;)

ik ben altijd stuk als ik ga shoppen, dat lopen hakt er flink in.

maarja als je maar naar je lijf luisterd. ;)

5. Qwendo

Qwendo Lid

20 apr 2007
    71
    0
    0
    Als ik jou was zou ik echt rustig aan doen. Als je Ischias krijgt ben je nog verder van huis. Ik ben nu 23 weken zwanger en heb Ischias. Ik kan je wel vertellen dat het geen pretje is om te hebben. Nu is het nog met vlagen, maar straks kan ik er alleen maar nog meer last van krijgen. Laat de kerel maar tillen en je collega´s.. ga niet je rug nog meer belasten. Neem op tijd rust en blijf vooral goed in beweging. Draag goede schoenen en sta niet te lang stil. Ook lang zitten heeft nadelige gevolgen voor je rug. Hoop dat je hier wat aan hebt.

Gr Wendy

Deel Deze Pagina