Hebben jullie dat ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimos, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimos

    Kimos Actief lid

    13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Hebben jullie dat ook dat ,nu je zwanger bent,opeens iedereen het idee heeft dat ze aan je buik mogen zitten? Ik vind het heel apart,deden ze eerst toch ook niet? Dan vragen ze toch ook 'gewoon'hoe het met je is. Ik vind het in ieder geval errug vervelend. Laatst ook een collega waar ik zo af en toe wat mee te maken heb. Ik wrijf haar toch ook niet over haar buik en vraag hoe het er mee is?! Haha dan zouden ze volgens mij echt wel raar staan te kijken :D
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Bah ja toen ik zwanger was deden mensen dat ook... Ik had er zo'n hekel aan!

    Maar wacht maar totdat de kleine er is, dan steken wildvreemde mensen ook hun handjes in de wagen om aan de kleine te zitten :(
    Vond ik ook altijd zo vreemd!
     
  3. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    heel herkenbaar.. en heel vervelend.. !
     
  4. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Gek he!? Ik vond het juist prettig al die aandacht! En had me er al bij neergelegd dat mijn buik niet meer van mij was!
     
  5. Kimos

    Kimos Actief lid

    13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    He wat? Volgens mij ben ik daar dan helemaal niet blij mee. Maar goed we zullen het rustig afwachten.
     
  6. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou het niet eens durven :( Vaak als ik bij een zwangere vriendin ben zeggen ze zelf "ow hij/zij schopt..wil je voelen?"

    Zou er ook niet van gediend zijn als ik zwanger ben en "iedereen" gaat aan je buik zitten.
     
  7. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ja echt, bah bah... Ik was heus heel trots op Iman, maar ik vond en vind t niets dat vreemden zomaar aan haar gaan zitten! Nu nog hoor, alleen kan ze nu beter zelf aangeven dat ze het niet wil!

    Ja als je zwanger bent word je buik openbaar bezit :(
     
  8. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Om het nog gekker te maken, mijn schoonmoeder ging zelfs aan mijn buik zitten na de bevalling, zo van 'goh, dat is nog niet helemaal plat hè? Jaaa, wees maar op alles voorbereid.
     
  9. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik vind het altijd zo vaag als je iemand tegenkomt en die vraagt hoe het gaat..
    En ze kijken mij niet eens aan, maar kijken naar je buik..

    Net of ik vandaaruit praat..
     
  10. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief


    :) :)


    @ Kalush: ja idd hahaha dat doen mensen idd!
     
  11. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    :confused:
     
  12. lieniej

    lieniej Actief lid

    24 mei 2007
    497
    0
    0
    Ja erg he? Wildvreemde mensen die dan over je buik staan te wrijven...jak!
    En dan later idd zonder blikken of blozen hun kop of handen in je kinderwagen steken....grrrrrrrr!
     
  13. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hihi een collegatje van mij heeft dat ook mensen willen constant aan dr buik zitten en dat vind ze verschrikkelijk !
    ik blijf op veilige afstadn vind het zelf ook niet leuk als mensen opeens aan me zitten !

    L.sybje
     
  14. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland

    :confused: :confused:

    Nou gelukkig heeft nog geen wildvreemde het voor elkaar gekregen om aan mijn buik te zitten... en mijn (schoon) familie zit ook nooit zo maar aan mijn buik (behalve de man van mijn schoonmoeder 1 keer, toen stond ik ook even met mijn mond vol tanden)

    Als de kleine hevig aan het schoppen is dan nodig ik ze altijd uit om te voelen want dat vind ik zelf ook altijd leuk.
     
  15. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bij mij deden ze het gelukkig niet zoveel ik denk dat ik het al uitstraalde dat ik het niet wou haha. gewoon wat van zeggen hoor anders ga je je alleen maar meer irriteren.
     
  16. esther79

    esther79 Actief lid

    4 mrt 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    Haha idd, iedereen zit spontaan aan je buik! Vind ik ook best een beetje brutaal..vráág het dan eerst!
    En dan nog het erhste..ze hebben allemaal dan ook meteen wel een mening over je buik! Weet je zeker dat het er 1 is? Je bent zeker bijna uitgerekend? Enz! Na 10x het verhaal verteld te hebben dat de baby dwars ligt, en daardoor de buik groter oogt ben je dat ook wel zat!
    Maarja, is allemaal goed bedoeld...
     
  17. ilonaw

    ilonaw Actief lid

    6 jul 2007
    153
    0
    0
    winkelmedewerkster
    utrecht
    Hier vragen ze het altijd.Er wordt niet ongevraagd aan mijn buik gezeten.Dat heeft mijn zwager ook gemerkt die heeft een knal voor zijn kop gehad om dat hij vond dat hij effe mocht voelen.

    Had hij niet van terug.hihi
     
  18. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Schoppen zou je dr...
     
  19. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Nou hier heeft niemand het ooit in zijn hoofd gehaald om dat bij mij te doen. Ik ben daar altijd heel duidelijk in geweest. Ik ga toch ook niet iemand zomaar in haar BBB knijpen. of tussen een man zijn benen bv... Ik vind het erg intiem en komt alleen mijn eigen lover aan. :D:D:D
     
  20. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Inderdaad erg vervelend.
    Helemaal van mensen waar je het normaal al niet goed mee kunt vinden en die nu ineens aan je buik lopen te wrijven en vragen hoe het met de baby is.

    Ik zet meestal dan een stap achteruit, zodat ze doorhebben dat ik het niet wil.
     

Deel Deze Pagina