Nou hmm ik vind het niet zo heel erg maar 'leuk' vind ik het nou ook weer niet. Ik heb steeds honger en die buik is zo groot Maar goed ik doe het om een kind te krijgen en niet om zwanger te zijn. Ik tel de weken wel af hoor, mag van mij wat sneller gaan
Ik kan niet altijd intens genieten... Door de zwangerschap ben ik mijn baan kwijtgeraakt. En geen gek die me nog wil aannemen. Financiele onzekerheid... De baby kan er natuurlijk niks aan doen, maar ik voel me niet echt meer meetellen in de maatschappij. Desondanks probeer ik echt te genieten van de zwangerschap. Want zwanger zijn op zich is een heerlijk bijzonder gevoel. Ik ga het vast en zeker missen, maar kan ook niet wachten tot mijn kleine meid in mijn armen ligt, hoor.. Een beetje dubbel gevoel.
Ik heb genoten van alle bewegingen die mijn dochter maakte in mijn buik! Heerlijk was dat, maar ik heb mezelf voorgenomen: mocht ik ooit nog zwanger raken dan ga ik optimaal genieten! Na 3 miskramen en zelfs nog eentje met 16 weken was ik best angstig of het nu wel goed zou gaan, maar na die 16 weken (mijn mijlpaal) bleef dat gevoel, het heeft de zwangerschap toch overheerst en dat vind ik zonde! Ik heb ook 2 keer in het ziekenhuis gelegen vanwege bloedingen en ik heb echt alle kwalen gehad die je maar kan krijgen! whahahaha! Achteraf gezien mis ik mijn buik en zwangerschap! Die buik, daar heb ik wel van genoten hoor, maar voor mijn gevoel niet optimaal! Helaas! Maar nu geniet ik dubbel en dwars van mijn prachtige dochter!
Dit schreef ik een week geleden op dit onderwerp. Blijk ik toch weer zwanger te zijn Niet gepland maar zeer gewenst!! Hoop dat ik er net zo van ga genieten als de 1e keer.
Wahahahahahaaaaa... Wauwwwwww! Van harte gefeliciteerd! Wat grappig om dan die eerste reactie te lezen van je hierboven
Haha, grappig. En gelukkig schreef je dat je enorm geniet van zwanger zijn. (niet dat het anders minder leuk was trouwens) Gefeliciteerd!
Ja het zwanger zijn was helemaal geweldig!,, heb dan ook een zwangerschap gehad volgens het boekje,, niks geen klachten behalve een week of 2 misselijk in het begin en dat was het!
Ik vond het een geweldig leuke tijd! Heb dan ook een zeer makkelijke zwangerschap gehad moet ik zeggen. Ben niet misselijk geweest, hield geen vocht vast, geen last van bekken etc.
Ik vond zwanger zijn verschrikkelijk! Tot week 12 zo ziek dat ik niets meer kon, ziekenhuisopname, tot week 19 iedere dag misselijk. Daarna was het te doen, ondanks dat ik heel veel voeding niet meer verdroeg en mezelf overal naar toe moest slepen en me altijd 'niet lekker' voelde. Maar de laatste 3 a 6 weken had ik langzaamaan iets meer energie, zodat ik me wat beter voelde. Ik heb toen t hele huis van binnen en buiten gepoetst (hoezo nesteldrang)! Het enige wat me er doorheen sleepte is het vele getrap in mijn buik, want verder heb ik mijn tijd echt uitgezeten. Ik probeerde daar wel zoveel mogelijk van te genieten, maar echt genieten kan ik t toch niet noemen. Na de bevalling voelde ik me direct zooo heerlijk. De kraamkwaaltjes konden me allemaal niet zoveel schelen. Ik was niet meer misselijk, kon weer alles eten en had een prachtig wonder in mijn armen ! En nu geniet ik heel bewust van alles. Iedere dag is weer heerlijk!
Ik vind het (net als bij m,n eerste zwangerschap) geweldig. Omdanks alle kwaaltjes. Het idee dat er een kindje in mij groeit dat vind ik zo,n wonder! Ik voel het natuurlijk op t moment zelf nog niet, maar als ik dan weer een echo krijg en zie hoe het leeft dan ben ik weer door dolle heen! ik ben ook trots op het buikje wat ik krijg en praat er het liefst de hele dag over (tot vervelends toe voor de mensen om me heen!) Groetjes Joyce
Ik geniet nog steeds volop. Nu moet ik wel zeggen dat ik ook wel een voorbeeldige zwangerschap heb tot nu toe met weinig klachten een kwaaltjes. Het enige waar ik last van heb is brandend maagzuur en hierdoor slaap ik ook slechter maar ik heb het ervoor over. Ik geniet iedere dag opnieuw van de bewegingen van de kleine en ben apetrots op mijn buik waar ik overigens ook veel complimenten over krijg
ik geniet zeker van mijn zwangerschap voel me goed en gelukkig!@wat ik wel merk dat een aantal vriendinnen nog van mij verwachten dat ik mee ga van hot naar her en hier heb ik gewoon geen zin in.....laat mij maar lekker thuis zijn en dat is weleens moeilijk ofdat ze het dan niet begrijpen.....njah het is niet anders maargoed verder voel ik mij uitstekend!!!knuffie
Ik wil wel graag volop genieten en probeer dit ook wel maar als ik zwanger ben verlies ik dierbare mensen dus. die kwaaltjes neem ik voor lief, alleen de rouw verwerking vind ik moeilijker en komt heftig na de bevalling bij de zwangerschap van jelle is mijn vader plotseling overleden (51 jaar, hij zou voor het eerst opa/pake worden) Ik was 12 weken Bij onze tweede zwangerschap was net na de positieve test mijn man zijn oma overleden nu zit ik in mijn 17 de week en is mijn oma/beppe overleden morgen is de begrafenis (alle twee aan kanker, bij mijn man zijn beppe 1 jaar na de uitkomst) en (mijn beppe 3/4 maand na de uitslag snelgroeiende hersen tumor ) dus mijn beide zwangerschappen staan eerst in teken van rouw, dit valt niet mee. probeer er van te genieten als dan andere dames het over hun zwangerschaps kwaaltjes hebben kan ik er wel eens om geraakt zijn maar ik hou mijn kop er boven
Gecondoleerd met het verlies van je vader en je mans oma. Het is moeilijk om mensen te verliezen en zekker in een tijd waarin je eigenliujk heel blij wilt zijn. Dit geeft natuurlijk wel een enorme domper op je vreugde. Snap dat als je leest dat mensen niet genieten door klachten dat bij jou even in het verkeerde keelgat schiet. Maar je moet je wel bedenken dat sommige klachten heel erg kunnen zijn, zeker als ze een echte impact op je dagelijks leven hebben. Nou wil ik niet zeggen dat dit erger is dan het verlies waar je nu mee te maken hebt, maar begrijp wel dat dit voor iedereen anders is. Hoop voor je dat er verder geen nare dingen bijkomen en je rustig dit verlies kan verwerken en beginnen met genieten van jullie kleintje op komst. xxx Suzie
Ja, ik heb ervan genoten. Niet van de misselijkheid aan het begin (die niet zo heel lang duurde, maar wel heel lastig was omdat ik nogal intensieve werkdagen had in die eerste maanden), niet van de pijn in m'n rug, het niet normaal trappen kunnen lopen en niet kunnen slapen aan het einde. Maar wel van het idee dat er een baby'tje aan het groeien was, van de echo's, van het leven in m'n buik. En nu geniet ik volop van mijn prachtige kind! (en hoop dat we er dit jaar weer voor zullen gaan; ik zou het zó graag nog eens meemaken)
Nee, ik heb helaas van beide zwangerschappen weinig mogen/kunnen genieten ivm erg veel pijn en niet slapen.