Dag dames, De aankomende maanden ga ik veel staand werk doen. Iemand die tips heeft om pijnlijke voeten te voorkomen? En welke schoenen dragen de andere staand werkende dames hier? Mijn vriend zweert bij ecco tracks, maar daar ga ik niet op lopen
Ik loop op Nike's, werk in de zorg dus loop erg veel. Hiervoor op all-stars gelopen met een gelzool erin, kon het er de hele dag op volhouden.
Ik heb ook staand werk, en ik zweer bij m'n uggs. Ik draag ze zo buiten niet zo veel, maar met werken vrijwel altijd. Nu hele hippe sneaker uggs gekocht, die zijn wel erg leuk voor onder een skinnyjeans, die zou ik dus ook naar buiten aan kunnen doen. Zijn overgens niet helemaal gevoerd met wol. Zitten wel heerlijk. Ohw, ook sta ik veel op m'n air max.. Maar, moet wel zeggen dat ik thuis werk (kapster voor haarverlening), en daardoor m'n schoenen niet zo heel belangrijk zijn voor m'n look (zoals bv wel voor directiesecretaresse of bv chique restaurant).
Ik weet niet wat voor werk het is, maar toen ik bij de bloemist werkte moest ik de hele dag staan en droeg -jawel- Crocs. Vreselijke schoenen, maar ik had er echt geen zere voeten voor over.
Ik heb ook air max en daar kan ik helaas niet de hele dag op staan. Mn allstars heb ik 1 x gedragen en toen dacht ik dat ik geen voet meer had haha. Uggs sneaker ga ik eens voor kijken en voor wolkies ook. Wij werken tussen de 12 en 16 u per dag. Niemand ziet mn schoenen verder dus dat maakt niet zo heel veel uit. Dank jullie.
Nike air Max. Ik werk ook in de zorg dus het hoeft niet zo heel representatief te zijn. En uggs ook ja maar niet in de lente/zomermaanden
Ik heb idd ook laarzen van crocs, maar die zijn uitgelopen. Wil nu kijken voor iets anders en anders ga ik weer voor crocs
In de zomer Birkenstocks, moesten wel even ingelopen worden, maar zaten daarna heerlijk! En anders laarzen met een klein hakje van een cm of 3.
Ik vind de sneakers van Gabor geweldig! Super dikke gel achtige zool die je er eventueel uit kunt halen. Net pantoffeltjes!
Ecco chase en in de zomer birkenstock (wel het hippere teenslipper model) Vanwege het goede voetbed bij beide kan ik het er een hele dag op volhouden. Werk in de zorg.
Wolky's (10 uur per dag) en sinds kort voor t eerst sinds 10 jaar ofzo weer op maggs... Sinds mijn tweede zwangerschap heb ik trouwens wel steunzolen
Ik heb sinds kort enkellaarsjes van Ecco. Ze zitten heerlijk! Vind eccos normaal vaak niet echt mooi maar dit zijn gewoon hele neutrale zwarte enkellaarsjes. Ben er echt heel blij mee!! Straks voor de zomer nog even gaan bedenken wat het dan gaat worden dus lees graag mee.
Volgens mij ben ik de enigste..... Maar ik draag gewoon goedkope gympies van een simpele schoenwinkel van 2 tientjes ofzo. Werk overigens ook in de zorg, nooit last van mijn voeten en mocht er iets mee gebeuren dan is het niet erg, koop ik zo nieuwe.... Met al die merken zou ik dat zonde vinden eerlijk gezegd.
Geen ervaring...die ecco tracks even gegoogled...dacjt wat kan er nu zó erg zijn...maar hell no snap dat je die niet aantrekt
ook hier crocs op mijn werk. Afgelopen zomer heb ik regelmatig op m'n sportschoenen van crocs gelopen - als je het logootje niet zag zou je niet zeggen dat het crocs waren, maar ze liepen heerlijk licht en makkelijk (in mijn vrije tijd dus ) . Deze vind ik ook leuk: Crocs Women