ik spreek je snel weer....rustig aan doen he...knuf.. jah wel in een binnen zwembad...is voor de dagelijkse beweging..andere sporten vind ik niet leuk... DOEG
Ik heb sinds een week geen zin meer in eten. Na een boterham zit ik bomvol en avondeten kan ik niet op. Ook ben ik na de eisprong erg misselijk geweest, ben steeds moe.. Ben benieuwd... 1 aug. moet ik ongesteld worden, maar weet niet of dat gaat komen omdat ik net met de pil ben gestopt!
haha..hey mimi moet eigelijk nu mama worden...jij bent er ook nog....ik heb net lekker in een half uur 24 baantjes getrokken..heerlijk...
Ja idd, daar denk ik dus ook steeds aan. Als het de eerste keer niet raak is, dan volgende keer beter. Maar als het ontpillen is, dan moet je nog maar afwachten wanneer je ongesteld wordt, daar maak ik me meer zorgen over. Nou ja nog een paar dagen wachten.
hmmz. Hihi ik heb net na mijn berichtje de pc uitgezet. Ben tv gaan kijken en daarna lekke rnaar mijn bed. sorrie. Wat fijn dat het zwemmen beviel. Hier hebben we alleen een buitenbad. Ja in het andere dorp is een binnenbad maar omdat ik nog geen rijbewijs heb is het nogal ver fietsen.
whahah..hier nog geen ongi in zicht en ben nu al zenuwachtig voor morgen om te testen...echt erg...maar jah we zullen zien..hoe is ie met jou?
Ik heb het al gelezen bij de april mama's hihi. Moest even denken maar het berichtje stond er en ik dacht he dat is de lyn van het andere forum . Hihi gefeliciteerd meis. helemaal geweldig