- 1 duitse herder - 2 katten - 2 konijnen - een tropisch aquarium met zo'n 35 vissen - 1 shetland pony - 1 fries paard laatste 2 uiteraard niet in m'n flatje
Wij hebben 2 honden, 2 katten en een aquarium (80cm). Daar zullen waarschijnlijk nog 2 ratten bij komen of een franse hangoor in de tuin. Daar ben ik nog niet over uit.
als ik me er even tegenaan mag bemoeien: konijnen zijn gezelschaps/groepsdieren en zijn het beste af met z'n tweeen. dus als je een konijn neemt, dan zou ik voor minimaal 2 gaan. voor het beestje leuker.
2 honden, een amerikaanse staffordshire terrier (10jr) en een Golden Retriever (8jr) (en op de wachtlijst voor een dwerg teckeltje ruwhaar) 1 konijn (12jr) 16 koi karpers En opzoek naar een nieuw reptiel waarachijnlijk wordt het een leguaan.
jazeker hebben wij beesten bijna het hele rijtje haha... 2 honden, 2 katten, 1 konijn, vissen, 3 kippen,2 hanen en 5 valkparkieten
Op dit moment 8 katten (waarvan een nest van 5 kittens), straks houden we 4 katten over. 1 schildpad 1 konijn een haan met 2 kippen en sinds gisteren 1 kuiken, maar er zullen er al wel meer zijn of volgen een vijver met koikarpers en een aquarium.
Wij hebben geen huisdieren. Had niet gedacht zó in de minderheid te zijn daarmee, het verrast me wel een beetje. Bewuste keuze, en ze gaan er hier ook niet komen. We hebben een vrij druk leven, en zouden een huisdier niet de aandacht kunnen geven die hij/zij nodig heeft. En ik heb astma en een hondenallergie, en het ziet er naar uit dat onze kinderen ook wel gevoelig zijn voor diverse allergenen. En een vis vind ik helemaal niks, dus geen huisdier voor ons.