Helaas niet meer zo veel als voorheen omdat die *piep* ex van mij ze gewoon dood heeft laten gaan!!!!! (toen wij uit elkaar waren en ik ze nog niet mee kon nemen) heb nu: 2 honden 1 cavia 5 voliere vogels 2 stekelpadden 4 ossekikkers 1 vogelspin
We zijn aan het uitdunnen... Nu nog 1 hond, 2 katten, 1 valkparkiet, en buiten nog een konijn. We hebben een aquarium gehad, en 2 hamsters, maar die zijn nu weg/naar de hemel En ik wil geen aanvulling meer.. pfff... wordt een beetje gek van alle haren. Maar ja, ik vind ze wel zooooooooooooo heel lief
2 honden, 1 van 7 en 1 van 6 1 kat van 5 jaar 1 konijn van 10 en 1 van 3 jaar. 2 cavias van 7maand(lang haar) 28 kardicaaltetras, 13 corydoras en ruim 300 vuurgarnalen
Wij hebben vissen. Wij (de kids en ik) willen graag een hondje maar helaas houdt mijn man zijn poot stijf en komt hij er helaas niet
wij hebben: 2 grasparkieten zara en izzy (augustus 1 jaar) 2 kittens zoe en lizzy (25 weken) en buiten 1 konijn genaamd stamper (5,5 jaar)
1 hond (een flink bakbeest van nu 6,5 maand oud weegt nu 22 kilo) heet Tara 2 katten zitten binnen, over 2 weken gaan we de tuin helemaal omheinen met de aanpassingen dat ze aan de achterkant naar buiten kunnen maar niet de tuin uit. althans de oudste zal het wel proberen maar de jongste kan niet springen of klimmen. ze heten sjimmie en senna