Ik heb eerst de havo gedaan en daarna HBO maatschappelijk werk en dienstverlening, ook die heb ik afgerond. Op mn 21e was ik afgestudeerd. Ruim een half jaar later heb ik een baan gevonden als maatschappelijk werker, inmiddels werk ik er bijna 3 jaar.
Ja ik heb mijn MBO dierverzorging management niveau 4, richting Wildlife afgemaakt! Ben met opzet niet begonnen aan mijn HBO i.v.m. kinderwens en bang dat ik zou falen en daardoor al mijn studiefinanciering terug zou moeten betalen.. Als ik ergens niet tegen kan dan is het een schuld hebben!
Een diploma doktersassistente behaald, wel even gewerkt als da maar ondertussen alweer een aantal jaar tbm.
Afgestudeerd als bachelor accountancy-fiscaliteit Na een nogal woelig parcours met medische problemen werk ik nu als hulpboekhoudster en administratief bediende.
Afgestudeerd HBO Personeel&Arbeid. Na 9 maanden een baan gevonden in de reintegratie. Na 2 jaar contract niet verlengd tijdens mijn zwangerschap i.v.m. bezuinigingen van de overheid. Nu TBM en ik moet zeggen dat dat me heel erg goed bevalt en mijn man ook.
Havo wel. Daarna 1 jaar PABO maar bleek toch niets voor mij. Docentenopleiding Engels gedaan en wel gehaald. Nu net begonnen met mn master
Ja uiteindelijk wel eerst hbo V (verpleegkunde) 3 jr gevolgd en gestopt, toen overgestapt naar HBO-SPH en deze wel afgemaakt. Nu alweer 8 jr werkzaam in de gehandicapten zorg, veel verschillende locaties gehad en nu erg blij met mn baan op een kinderdenstencentrum voor kinderen met een ontwikkelingsachterstand.
Precies dit! (behalve de master) Haha, wat grappig! Inmiddels sta ik alweer 7 jaar voor de klas. Maar geen ambities om een master Engels te gaan doen. Wel iets in de richting van leerlingzorg of management.
Yes, Instituut voor leraar en school... Docentenopleiding Engels 2e Graads en werk nu op een aoc. Mijn 12e jaar voor de klas.
Ja, spw 4 en onderwijsassistent. Daarna hbo maatschappelijk werk en dienstverlening. Helaas lukte het mij niet om werk te vinden, werk nu in de kinderopvang als invalmedwerker.
Ja. Eerst opleiding doktersassistente. Daar paar jaar werkzaam in geweest. Tijdens mijn werk de opleiding tot praktijkondersteuner gedaan. Inmiddels werk ik alweer bijna 6 jaar als praktijkondersteuner. Uitgeleerd ben ik nog niet. Weet niet wat ik nog wil, misschien ga ik daar ooit nog achterkomen!
Ja, kapper mbo 2 en allround kapper mbo 3. Nu werkzaam als huishoudhulpje Ik wil graag wat anders maar ik moet wel wat geld binnen brengen dus dan zijn de opties beperkt helaas.
Havo-diploma heb ik, maar op de Pabo ben ik na 1,5 jaar afgehaakt. Ik heb me daarna nog wel ingeschreven voor een andere opleiding, maar daar ben ik nooit aan begonnen. Ik ben gaan werken.
deed opleiding rechten en heb die niet afgemaakt omdat ik nog minstends 3 jaar te gaan had en zwanger raakte. Ben een nivo gezakt en een 2-jarige opleiding Fotografie afgerond in 8 maanden waardoor ik alsnog op tijd een diploma binnen had. heb met 41 weken zwangerschap mijn stageverslag ingeleverd en met een kleine baby op mn schoot mijn diploma opgehaald. was erg trots! Wilde perse niet zonder diploma het moederschap in gaan omdat ik niet wist wat er op me af zou komen. Blij toe want daarna ben ik 3 jaar lang niet in staat geweest om een opleiding te gaan doen.