Ook geboekt, toch de Bretagne geworden. Camping domaine des ormes ofzo. Wel met gratis annuleren tot maart, want ik heb een nieuwe baan waar ik pas 1 februari begin, dus ik weet nog niet of ik vrij krijg. Wilde ik nog niet vragen aangezien het contract nog niet eens getekend is.
Wij hebben een week landal geboekt in Zeeland met een huisje in de duinen. En een week CP kempervennen. Geen buitenland ivm 2G regels overal en een niet gevaccineerde tiener.
Nog niets geboekt. We zijn in 2020 en 2021 nog gewoon op vakantie gegaan, denk dat we dit jaar overslaan als je niet zonder booster mag reizen.
Wij waren opzoek naar een camping in Italië maar voor wat wij wilde betaal je 4000 voor een stacaravan. Wij hebben nu 12 dagen tenerife geboekt met half pension. 1e keer vliegen met de meiden.
De zomer is hier al lang geboekt Spanje en Zuid Frankrijk. We zijn nu aan het kijken voor de meivakantie. Een rondreis(je) Griekenland lijkt ons leuk. We willen starten en eindigen in Athene en de rest moeten we nog uitzoeken. Wie heeft dit weleens gedaan? We willen vliegen met Ryan Air, maar hoe zit dat nu met bagage bij Ryan air? We willen Family plus doen. Dan mag je 3x 10 kilo en 1x 20 kilo. Dit mag je toch wel verdelen over 3 koffers dan? Het is zo onduidelijk omschreven. We willen 3x een midden maat koffer meenemen. Dus niet zo’n kleintje die mee mag de cabine is, maar één maat groter. Dus 3x 15 kilo zou prima zijn en prima om mee te reizen. Wie weet dit?
https://www.ryanair.com/nl/nl/reis-plannen/vliegen-met-ons/family-plus hier staat het toch duidelijk? 3 keer een koffer van 10 kilo en 1 van 20 kilo. Niet 3 van 15 kilo dus.
Dit heb ik inderdaad gelezen, maar op andere sites staat dat je kunt verdelen, maa4 dan met voorbeeld: ipv 2x 20 kan je 1x 15 en 1x 25. Vandaar de onduidelijkheid.
vandaar mijn vraag inderdaad. Dat zijn ze inderdaad niet. We hebben ze wel hoor, alle maten koffers. Maar met zijn drieën weggaan met 4 koffers (en dan eilandhoppen) is zo onhandig.
Wij hebben vorige week een seizoensplaats geboekt op een camping in nl.voor t eerst, dus ben erg benieuwd hoe we het gaan vinden en hoe vaak we daadwerkelijk gaan. Onze eisen waren: dichtbij huis, kleinschalig park, mooie omgeving, zwemgelegenheid en de hond moet mee mogen. Na ongeveer 25 campings bekeken te hebben wat het allemaal (net) niet was werden we voor deze getipt. Ze hadden net een annulering binnen gekregen dus er was nog 1 plek. Alsof het zo moest zijn… eind maart mogen we opbouwen dus kan al bijna aftellen haha
Wij gaan zo boeken. We gaan 2,5 week naar le grand dague in Frankrijk, voor het eerst met onze caravan. Op de heenweg gaan we 2 nachtjes naar camping le cormoran, en op de terugweg ook.
Wij dachten een pre-boeking te hebben gedaan bij de accommodatie in Oostenrijk waar we afgelopen jaar waren (en al vaker geweest zijn). Is daar echt nodig want veel vaste gasten die elk jaar terugkomen. Dus afgelopen jaar voor vertrek onze wensen doorgegeven. Gisteren maar eens gemaild omdat we nog niets gehoord hadden en ze meestal in december wel contact opnemen om het definitief te maken. Blijkt ze nu dus wat ze voor ons genoteerd had, kwijt geraakt te zijn en dus heeft ze ons niet ingedeeld. En nu is er nog wel 1,5 week beschikbaar in de periode die we willen, maar alleen een bovenwoning met balkon en die willen we niet. Vorig jaar heb ik een keer boven gespiekt bij het appartement boven ons en ik vond dat balkon zo benauwend. En we wilden eigenlijk 2 weken maar dat is nog niet het ergste, we zoeken er toch nog wat bij. Nog terug gemaild met de vraag of ze echt niets beneden hebben en onze periode wat verruimd, maar ik ben er bang voor. Baal er zo ontzettend van. Hadden we maar eerder gemaild omdat we nog niets gehoord hadden. Dan moeten we dus nu nog op zoek gaan, terwijl we normaal altijd al in oktober/november gaan zoeken omdat we best wel wat eisen hebben en je er dan vaak toch wel vroeg bij moet zijn.
Hier sluit ik me bij aan.. het ligt er soms maar net aan wie je treft maar mijn ervaring is ook dat er doorgaans strikt gecheckt wordt en "nee" is dan ook echt "nee". Het laatste dat je wil is op de luchthaven alles halsoverkop weer opnieuw indelen.. alle koffers weer open en herverdelen. Brr, lijkt me echt een nachtmerrie.