Pfff kost me zoveel moeite om niet te boeken! Vooral ook omdat wij graag na grote campings gaan die al snel vol zitten.. Maar we gaan verbouwen en plannen dus een last minute in als we daar dan nog geld voor over hebben
Wij hebben in oktober al geboekt, 2700 voor stacaravan met 3 slpk en airco, 2 weken. Midden hoogseizoen. Dat vonden we al duur 3800 is er echt over.. is t op een hele populaire grote camping ofzo?
Ja vreselijk duur!! Vooral in zuid Frankrijk kwam ik niet onder de 3000 euro voor twee weken. Daarom uitgeweken naar toscane, 2 weken voor 2200 euro.
Ja idd vooral Zuid Frankrijk. We hebben uiteindelijk 5000 betaald voor 2 weken tenerife incl vliegen en half pension. Volgend jaar ga ik maar eerder boeken.
Volgens mij maakt eerder boeken niet zoveel uit. Soms krijg je dan 10/15% korting. Maar veel goedkoper wordt het dan niet.
Wij hebben ook geboekt. Indd vreselijk duur alles. Wij gaan 2 weken naar camping pra' delle torri Italië adriatsche kust. 3000 euro maar zit er wel super uit. Dus voor een keer doen we het. Meestal zijn we rond de 2000 a 2200 kwijt. Wel een heerlijk vooruitzicht
We hebben nooit lang vantevoren geboekt Maarja nu met kinderen misschien handiger dit eerder te doen. Maar corona geeft ook onzekerheid. Vorig jaar was ik zwanger dus zwakker maar nu ben ik er niet bang voor.
Alles is inderdaad duur. Vakantie in de zomer in Nederland. Maar ook Voeding hout bouwmaterialen. Enorm duur geworden.
Vorig jaar 10 dagen voor vertrek geboekt. Riu hotel op Canarische eilanden met 2 slaapkamers (1 kleuter en baby) voor 4000 euro all in voor 2 weken. Wil nu graag een luxe caravan maar dat ga ik met die prijs niet redden…. (Inclusief eten en vervoer)
Yes, zojuist 16 dagen Florida geboekt! Met allerlei verzekeringen dus lukt het niet geen man over boord.
Nog steeds niet geboekt, alhoewel ik vermoed dat het geen probleem gaat zijn,maar we nemen nog even het zekere voor het onzekere In mn hoofd lig ik wel al aan die prachtige azuurblauwe zee met een cocktail binnen handbereik
Yes, gisteren geboekt naar Rhodos in de zomervakantie. 5sterren hotel all inn en de meiden waren maar €750,- pp voor 2 weken. Snel geboekt want dit was zo voordelig