https://www.tui.nl/tui-magic-life-plimmiri-509536276/?gclsrc=aw.ds&gclid=CjwKCAiAxJSPBhAoEiwAeO_fP_dMtqFHJjCJ4Gey0PIPxaVbNu2PaegxXeT3vRGLXx6_WvqOc9ZWJRoCq7EQAvD_BwE
Hoe lang ga je dan? wij betalen zo'n €1100 voor 1,5 week Italië in een lodgetent. We hebben laat vakantie en gaan de laatste 2 weken weg, dat scheelde heel veel in prijs.
Inderdaad een azuur blauwe zee.. Zo mooi daar.. Wij zijn er in 2012 geweest.. Gaan ook nog een keer terug hopelijk
Na lang dubben hebben we 10 dagen Denemarken geboekt! Dat wordt onze eerste gezinsvakantie dus ik ben heel benieuwd we gaan in juli.
Leuk! dat was onze gedachte ook voor dit jaar maar uiteindelijk wat anders gekozen. Waar gaan jullie heen?
Wij hopen dit jaar eindelijk een keer zwanger te worden, dus we zijn nu aan het kijken om in de krokus nog een week richting Noord-Scandinavie te gaan nu het nog kan. ( Tromso), dan ook de uitslag van de eerste TP gehad dus het wordt dan of een week feest vieren (zonder alcohol) of een week feest vieren (met alcohol), liever zonder uiteraard. In 2019 maakte we ook al een roadtri met het idee: "de laatste vakantie met ons 2-en nu kan het nog". Inmiddels nog steeds niet gelukt dus het wordt tijd om dat nog maar een keer te doen
Deze week 2 campings geboekt :-D . Meivakantie 10 dagen naar schotland- die stond al langer vast. Maar voor de zomer bleven er nog 2 weken over. Wisten niet zo goed wat we wilden. Frankrijk? Of toch naar Rugen? Uiteindelijk gezocht op 'tienercamping' en 'camping met dieren' . We zijn uitgekomen bij www.wilsumerberge.nl - waar we 9 dagen een plek aan het water hebben. Animatie voor alle leeftijden, maar ook gefocust op de natuur. En ze hebben alpaca's . En als 2e camping uitgekomen nu bij een boerencamping: - veel beesten die verzorgd mogen worden en waar je zelfs kan kiezen voor: https://hertenboerderij.nl/verzorg-je-eigen-alpaca/ . Omgeving apeldoorn. Vlakbij kampeert een vriendinnetje van de jongste. Dus daarmee kunnen we ook nog afspreken. Onze 11 en 13 jarige kijken hier al zó naar uit!
We gaan naar een vakantiepark in Billund. Zoon wil graag naar legoland en op ons lijstje staan nog Ribe, Aarhus, Odense en bij mooi weer strand. Kopenhagen is helaas wat te ver, anders was dat ook nog een optie geweest. Genoeg te doen volgens mij!
Ik heb ook geboekt. Het kostte wat extra moeite dit jaar, wij zijn gewend om met de tent op vakantie te gaan en dan een week voor vertrek te kijken waar het mooi weer is en een mooie omgeving. Maar we zijn zo klaar met dat kamperen in tent en afhankelijk te zijn van het weer. Jaren geleden waren we in Schotland, in een huisje, en dat vonden we allemaal fantastisch. In de wijze omtrek geen enkel ander huis, geen stad, geen mens. Alleen maar stilte, geweldig. Na heel veel huisjes in Schotland bekeken te hebben kwamen we tot de conclusie dat we Noorwegen ook wel erg mooi vinden. Dus het is Noorwegen geworden. 1 week Zuid Noorwegen een huisje waar we in 1 ruk naar toe kunnen rijden (met boot zo'n 14 uur reizen), dan nog 1 week een huisje wat noorderlijker, en dan in 2 dagen terugrijden met een overnachting in Denemarken.
Ik sta op het punt te boeken, maar twijfel enorm. We willen graag naar Tenerife dit jaar, zijn wel echt weer toe aan een jaartje buitenland, maar het idee dat er geen vergoeding is als je in quarantaine moet met een besmet persoon staat me echt niet aan. Pff. Lastig, want ik zag al wel dat er behoorlijk veel al vol zit.
Je kan je vakantie ook zo organiseren dat je flexibel bent en met beperkt verlies kan annuleren. Een volledig flexibel vliegticket kost een paar tientjes meer, met de auto heb je al helemaal geen last van annuleringsvoorwaarden, en bij bijvoorbeeld Airbnb en Booking.com kan je vaak tot heel kort tevoren kosteloos annuleren (en met meerdere stops kan je dan nog ruim op tijd annuleren op je volgende lokaties al zou je op t laatste moment niet aan de dan geldende regels voldoen on te kunnen vertrekken). Ook bij Legoland hadden we vorig jaar vooe 25 euro een verzekering waarmee je zonder reden tot een paar dagen tevoren kon annuleren. Voor de zomer hebben we vliegtickets die geannuleerd kunnen worden tot een paar uur voor vertrek, en verder verblijven we deels in huizen van familie en regelen we de verdere binnenlandse reizen en verblijven ter plaatse.
Wij hebben ook geboekt. Vanwege nieuwbouw blijven we dit jaar nog in Nederland. We gaan weer een week naar land van bartje. Volgend jaar maar eens kijken of we weer wat verder weg kunnen.
Zomervakantie ziet er naar uit dat we thuis blijven. Als het goed is word bijna onze pup geboren. Misschien kunnen we wel een week of zo in het huis van familie aan de kust verblijven. Herfstvakantie wil ik eigenlijk wel naar zuid Frankrijk/Provence. Maar dat boeken we pas op het allerlaatste moment. Moet ook met puppy allemaal maar gaan.
Yeaah geboekt!!!! https://www.tui.nl/grand-palladium-kantenah-resort-en-spa-509680700/#prijzen-en-boeken Het begon ineens snel te gaan met de boekingen, dus kon niet langer wachten. Sommige favorieten waren al niet meer te boeken.
Ik durf nog niet te boeken voor mei dit jaar. Maar ik keek even rond en er is al veel vol. Ik weet ook niet zo goed waar ik heen wil. Ik ga dan voor het eerst alleen vliegen met mijn dochter. In ieder geval vliegen naar de zon, bestemming met goede gezondheidszorg en openbaar vervoer, 2 kamer appartement of een huisje of een bungalowtent oid (geen hotel), zwembad met glijbaan, eventueel speeltuin erbij. Paar leuke dorpjes in de buurt. En je mag met PCR test het land in. Dat zijn de vereisten. Iemand nog tips