Heb jij je vakantie voor 2022 al geboekt??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamavan2SE, 8 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.868
    31.453
    113
    Vrouw
    Meivakantie geboekt :D
    Landal Miggelenberg :)

Iemand ervaring mee? Of de tip voor uitstapje met jongens van 8 en 13?

Zag er op de site in elk geval leuk genoeg uit. En de bedoeling is ook om lekker te gaan fietsen in de omgeving.

En als kers op de taart... ik mag er met de fiets naartoe vanuit zuid Limburg :D voor mij dus een paar dagen helemaal op mezelf met m'n fiets en een tentje

Athina vindt dit leuk.
  2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    nog wel 40 minuutjes rijden... maar wel de moeite waard: bonami spelcomputer museum
    natuurlijk apenheul en/of burger zoo

Wij hebben wel een keer op miggelenberg gezeten - maar dat was in de winter. Maar een fijn landal park ook vonden wij. Heerlijk in de bossen. Mooie omgeving. Zelf zitten we net boven apeldoorn - op een hertenboerderij :) .

Mamafiets vindt dit leuk.
  3. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Vinden ze in de zand spelen en in bomen klimmen leuk? Dan moet je naar Kootwijkerzand. Verder fietsen naar radio Kootwijk. Bij bospaviljoen ‘t leesten wel leuk. Er is ook een leuke wandelroute vanuit het park richting wildvenster

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113
    Geen ervaring met de omgeving. Zijn het park niet afgeweest maar echt leuk park, veel buitenactiviteiten vonden wij!

5. Cobon

Cobon Niet meer actief

Wij hebben vanmorgen Center Parcs Bispinger Heide in Duitsland geboekt, voor de meivakantie. Kan oudste dochter lekker de hele week zwemmen :) en de huisjes zijn vernieuwd, beter!

Athina vindt dit leuk.
  6. Ronvan

Ronvan Lid

18 nov 2020
    16
    4
    3
    Man
    We hebben vakantie geboekt van 26-4 tot 3-5 naar Turkije Otium Family Eco club, hopelijk kan dat allemaal een beetje normaal

7. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.812
    1.631
    113
    Meivakantie (lang weekend) en hemelvaart in Nederland zijn geboekt.

Eerste nacht zomer vakantie in Bordeaux is geboekt. In een appartement zodat we niet eerst nog na 10 uur rijden moeten op tuigen. De rest van de vakantie ben ik nog aan het uitstippelen. Route gaat via Noord Spanje-Noord tot Zuid Portugal en weer terug. Maar voor het eerst ga ik de campings boeken. We zoeken altijd juist de kleine campings op. Gaat normaal altijd prima op de bonnefoi (ook in het hoog seizoen). Maar vorig jaar in Kroatie bleef voor ons gevoel heel europa in europa. Dus echt wel momenten gehad dat de beoogde camping vol zat en we een uurtje verder moesten.

Nu dus vooruit boeken. Best spannend. We zijn gewend om heel flexibel te zijn. Vinden we het leuk, blijven we een nachtje langer. Andersom vertrekken we weer snel. Meestal 1 tot 3 nachten op dezefde plek en dan weer verder. Nu gaan we het dus van te voren al vastleggen en dat is voor ons best een ding.

8. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.928
    3.125
    113
    Wij gaan de laatste week van zomervakantie naar Landal sluftervallei

9. ClaireDeLune

ClaireDeLune Fanatiek lid

12 okt 2021
    1.160
    1.976
    113
    Nederland
    Ja meerdere dit jaar.
    Eerst een lang weekend met vriendinnen naar Rome.
    Dan in de zomer vakantie naar Mexico! Nog nooit geweest en ben zo benieuwd. Ook super voor de kinderen denk ik, helemaal nu ze wat ouder zijn.
    En wintersport met kerst en oud en nieuw in Oostenrijk.

Majo1983 en MissXray vinden dit leuk.
  10. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Wij gaan 3x dit jaar :oops:, alles al geboekt. In de meivakantie 2 weken naar het geboorteland van mijn man, eind juni 3 dagen naar Eurodisney en nog stedentripje Parijs eraan vast. En in de zomer naar Italië, Toscane.

Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  11. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Jaloers! Mexico is fantastisch!! Als onze kids wat groter zijn gaan we dat zeker ook nog eens doen!

ClaireDeLune vindt dit leuk.
  12. Foalan

Foalan Actief lid

29 dec 2021
    260
    196
    43
    Vrouw
    Wij gaan in de meivakantie midweek naar belgie met mn familie. Eind mei, begin juni gaan we kamperen. Dat moet denk ik nog lukken(uitgerekend begin sept) en heb een heel goed matras. Dat ligt beter dan de meeste vakantiehuis bedden.
    Hoeven niks te reserveren, maar wel even leuk tereintje vinden dat ook centraal ligt. Vorige zwangerschap was een reis van 6 uur met 22 weken echt het begin van bekkenproblemen. Doe ik niet nog eens.
    En dan de zomer lekker genieten van onze tuin

13. ClaireDeLune

12 okt 2021
    1.160
    1.976
    113
    Nederland
    Ben zo benieuwd! We gaan halverwege Juli en lees wel dat het wat regenachtiger is, dus hoop op mooi weer haha. En we zitten all inclusive. Zitten we echt NOOIT, maar mijn all in ervaring is vooral Turkije dus hoop dat het niet zo ernstig is.
    En we gaan met walvishaaien snorkelen! Echt wtf bizar. De kinderen zijn 15 en 12 dus die maken het ook volledig mee.

loetje en Majo1983 vinden dit leuk.
  14. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Ooh zo mooi Mexico..jaloerssss
    Voor ons alweer 10 geleden dat we daar 15 dgn vertoefden..
    Heel veel gezien daar..

Wat een lekker vooruitzicht zeg!!

15. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Wauw! Gaaf! Dat lijkt me ook echt gaaf. Ook een fijne leeftijd om zo'n bijzondere reis te maken, dat gaan ze nooit meer vergeten. Waar gaan jullie heen? Ik ben in Cancun, Playa del Carmen en Cozumel geweest. All inclusive is ook niet mijn ding, maar mijn ervaring is ook een "een keer en nooit meer in Turkije" dus misschien heb ik ook geen recht van spreken haha.

Vond de Maya ruines ook echt fantastisch (Chichen itza en Tulum) maar ben dan ook een geschiedenis nerd. Duiken/snorkelen in een Cenote was ook te gek! En Xcaret park was veel gaver dan ik had verwacht. Maar ook gewoon met een bucket bier op t strand, lekker fout in Señor Frogs en heerlijk eten overal. Ik vind Mexico echt heel fijn. Memories....

ClaireDeLune vindt dit leuk.
  16. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Binnenkort hopen we dan toch echt een weekend naar de Efteling te gaan. Dat hebben we inmiddels al 3x moeten omboeken vanwege de lockdown, quarantaine en besmettingen in het gezin...

Komende zomer gaan we naar Frankrijk, tussen Annecy en Lyon, naar de camping met de vouwwagen. Samen met vrienden waar we al jaren mee gaan.

Verder nog niks geboekt. Hopelijk in de herfstvakantie nog naar een "huisjespark" met een mooi zwembad. Maar nog niks geboekt.

17. ClaireDeLune

12 okt 2021
    1.160
    1.976
    113
    Nederland
    We zitten in Playacar, net onder Playa del Carmen. Echt op het strand.
    We hebben dat allemaal al gepland staan ja haha. En een dagje fietsen/snorkelen en chillen op Cozumel. Zoveel zin in.

Majo1983 vindt dit leuk.
  18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij hebben van de week een rondreis Noorwegen geboekt. Zo’n zin in.

Majo1983, Luna86 en Fruity90 vinden dit leuk.
  19. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.911
    4.184
    113
    Vrouw
    Noorwegen in zo'n tof land? Waar gaan jullie allemaal heen?

Wij hebben gister alles geboekt voor 8 dagen Zweden in de voorjaarsvakantie.
    De zomer zal wel kamperen worden, de vraag is alleen nog even waar: we zitten te denken aan Noorwegen of eens een keer richting Kroatie / Slovenie.

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Rauland, Myrkdalen en Hemsedal en terug waarschijnlijk via Legoland.

We zijn 12.5 jaar geleden samen geweest en toen een wat groter rondje gedaan, maar zo mooi.
    Zweden zijn we vorig jaar geweest, ook erg mooi, maar Noorwegen is nog weer ruiger, al vind ik de Zweden wel wat relaxer dan de Noren.

Fruity90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina