Heb jij je vakantie voor 2022 al geboekt??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamavan2SE, 8 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Klopt. Daarom hebben wij ook al een boekingsaanvraag gedaan. Eind september horen we meer qua prijs etc.
     
  2. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    wij zijn allebei docent :)
     
  3. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.596
    13.149
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Nog niet, maar wel rap van plan.
    Tweede jaar dan dat we verplicht vastzitten aan het hoogseizoen, dus op de bonnefooi ergens heen gaan durven we nu niet meer aan.
    Door dat klote corona dit jaar nog niet zo heel lang van tevoren geboekt.
    Maar weten al wat we volgend jaar willen én we gaan er vanuit dat alle maatregelen rondom corona tegen die tijd wel een keertje klaar zijn, dus willen wel eerder boeken nu.
     
  4. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.686
    9.653
    113
    Overigens hopen wij volgend jaar eindelijk weer naar het geboorteland van man te kunnen. Daar hebben we alleen vliegtickets voor nodig, en als je die lang van tevoren boekt kost het meestal niet veel. Dus als de vakanties richting het einde van het jaar verdeeld zijn, gaan we waarschijnlijk al wel kijken.
     
  5. ZeroZero

    ZeroZero Niet meer actief

    Nee, en dat zal ook niet gaan gebeuren denk ik. Mijn man en ik zijn helemaal uitgekeken op reizen en onze kinderen zijn ook het liefste gewoon thuis. Oudste heeft de halve wereld al gezien, de jongste is nog bijna nergens geweest maar dat hoeft van hem ook niet. Ik vind het een heerlijk relaxte zomer tot nu toe, af en toe een uitstapje met de jongste, verder speelt hij eindeloos op zijn kamer. De oudste vermaakt zichzelf en onderneemt soms wat met vriendinnen. Staat nog 1 dagje Efteling met het hele gezin op de planning. De jongste wilde heel graag 1 nachtje weg met mama dus ben met hem een nachtje naar Leiden geweest en daar 2 musea bezocht. En hij is 5 dagen op een (dag) kamp geweest. Iedereen komt tot rust op deze manier. En gezien alle weersomstandigheden en maatregelen overal ben ik blij gewoon lekker thuis te zijn:thumup:
     
  6. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Nee, ik merk dat ik wel heel graag plannen wil maken. Wij hopen naar Amerika te kunnen volgend jaar, zou eigenlijk vorig jaar Mei gebeuren maarja... toen kwam corona.
     
  7. Kukido

    Kukido Fanatiek lid

    16 jun 2016
    2.286
    2.896
    113
    Yep, weer 2 weken kleine wolf
     
  8. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ik word al zenuwachtig als ik langer dan een week van te voren boek, dus laat staan om nu al iets te boeken voor de zomervakantie. Maar toch ga ik dit najaar kijken. Als ik vorig najaar de zomervakantie had geboekt, had ik nu 2 weken op ons favoriete park kunnen zijn voor de prijs waar ik nu een midweek voor zou hebben.

    En eind februari willen wij mijn verlof afsluiten met een midweek weg. Dat ga ik wel op tijd boeken, want daar zijn nu mooie aanbiedingen voor.
     
  9. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Wij twijfelen over twee campings in Zuid Frankrijk: Aloha of Serignan Plage.
    We zitten nu op Aloha en die is meer dan prima, maar ik wil al jaren naar Serignan Plage… (ze liggen naast elkaar trouwens :)) wie is er op beide geweest en kan ons helpen?
     
  10. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Mijn baas past t rooster aan de werknemers die er zijn en mijn man zit dan ergens gedetacheerd en heeft daardoor dus ook vrij veel vrijheid.


    Plannen: zomer: West frankrijk.. of Rugen in duitsland.. of... twijfel nog dus. Meivakantie bij lekker weer richting Moezelgebied. Hoewel ook Schotland nog op t lijstje staat. Verder nog wat weekendjes NL .
     
  11. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.077
    2.909
    113
    Vrouw
    Serignan plage al meerdere jaren geweest, toen aantal jaren Atlantische kust gedaan en afgelopen juni weer serignan plage. Laatse 2 weken van september gaan we weer. Wat wil je weten?
    Ik ben wel eens over aloha heengelopen maar vind serignan plage veel mooier.
    Ook mooier, dieper strand.
     
    Youtan vindt dit leuk.
  12. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Ik zat alvast te kijken naar Landal in de hoop en verwachting dat het minder duur zou zijn dan dit jaar, maar de prijzen zijn weer schrikbarend hoog. En we willen ook op bezoek bij mijn broer in Engeland. Hopelijk kan dat tegen die tijd makkelijker dan nu het geval is.
     
  13. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.344
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Rügen is gaaf. Zijn wij vorig jaar geweest.
     
    Athina vindt dit leuk.
  14. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Eigenlijk welke leuker is :) Aloha was echt wel fijn. Goede plekken. Heel mooi sanitair.
    Mijn man is ovet Serignan Plage gelopen en die vond het groot en wat rommelig.
     
  15. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Het houdt mij wel al bezig, nu ik heb gezien hoeveel plezier de kinderen hebben op een camping in NL denk ik over nog een jaar Nederland en het jaar daarop naar de USA (combinatie bezoek en rondreis). Maar het buitenland trekt ook… alleen de reis in NL was na 5 minuten al: ‘hoe lang nog’:roflmao:
     
    owly en Athina vinden dit leuk.
  16. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.077
    2.909
    113
    Vrouw
    Wij staan altijd met de camper net achter de duin, en maken gebruik van het nieuwe sanitair gedeelte. Het is idd een grote camping maar persoonlijk vernemen wij dat niet in de zin van te druk ofzo. Ligt misschien ook weer aan waar je staat op welk gedeelte.
    Zwembad is erg mooi, ook de nieuwe glijbanen en het balneo spa gedeelte voor 16+
     
    Youtan vindt dit leuk.
  17. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    Ja zeker, nadat we thuis kwamen vorige week gelijk 2 weken Texel geboekt volgend jaar zomer. Nu al zin in
     
  18. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Ik weet al waar wij heen willen maar ik wacht nog wat prijzen af. Ik durf ook nog niet zo goed te boeken ivm die corona.

    Maar als het lukt gaan wij in mei naar Gran Canaria en in juli naar La Pineda. Dan moeten we er weer 5 jaar op wachten voor we kunnen. Eerst moet er een badkamer verbouwd worden.
     
  19. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Alleen de wintersport geboekt. Geen zomervakantie.
     
  20. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.400
    6.937
    113
    Vrouw
    Vrouw en ik willen in het voorjaar (mei of juni) naar een plek waar het dan ongeveer 24/26 graden is, mooie natuur is, mooie stranden.. Maar verder dus nog geen concrete plannen ;) als iemand nog tips heeft (in europa) dan hoor ik het graag!
     

Deel Deze Pagina