Heb jij je vakantie voor 2022 al geboekt??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamavan2SE, 8 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    juni - ionische eilanden - kefalonië . Die staat nog op ons lijstje, maar de andere eilanden van die groep hebben we al gezien. Fijne, langzaam-in-de-zee-aflopende stranden met prachtig helder water. En de ionische eilanden zijn zo mooi groen! Wat ik altijd begrepen heb is dat kefalonia niet volledig afhankelijk is van het toerisme - dus daarom ook net wat authentieker is gebleven dan Lefkas, Zakynthos en Corfu. Hoewel we die ook alle 3 mooi vonden qua natuur/groen. Lesbos zijn we ooit ook eens geweest, maar dat was niet aan ons besteed. Kreta overigens weer wel ;) . Maar ons hart ligt toch in de ionische eilanden.

    Goede verhalen heb ik ook gehoord over het griekse Thassos - maar dat ligt weer wat noordelijker en omdat wij ook altijd begin juni gingen - durfde we dat qua temperatuur nooit aan- maar schijnt ook prachtig groen te zijn.
     
  2. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.983
    2.279
    113
    Noord-Brabant
    Omdat we sowieso niet in de meivakantie met onze caravan weg willen omdat de baby dan een week 10 oud is. Als je net zo'n weer hebt als dit jaar is dat echt niet fijn.

    Dus wij kijken naar een midweek Landal of Centerparcs. Nondeju, wat een prijzen zeg. Dat zien we dus eigenlijk ook niet zitten.

    Nu hebben we gisteren een weekje op camping La Riva in Frankrijk geboekt. Ligt vlakbij Bordeaux, vlakbij de kust. Dat scheelt nogal qua prijzen. We zijn nu iets minder dan 300 euro kwijt voor een comfort stacaravan met 3 slaapkamers.

    De zomervakantie gaan we nog boeken. We willen naar Italië gaan.

    Normaal zouden we nu ongeveer de wintersport boeken maar dat slaan we dit keer over ivm de geboorte van de baby.
     
    Mapje vindt dit leuk.
  3. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.356
    2.543
    113
    Vrouw
    Friesland
    Nog niet geboekt, wel plannen om een weekje naar Legoland te gaan.
     
  4. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.925
    1.659
    113
    Vrouw
    Week geleden halverwege onze vakantie op camping de Paal weer voor volgend jaar geboekt
    Zelfde tijd zelfde veldje ander plekje
     
  5. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.846
    16.878
    113
    Vrouw
    Zuid Spanje denk ik dan aan.. omgeving Malaga, Costa del sol
     
  6. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Wij hebben nog niet geboekt maar al wel besloten dat we net als dit jaar 1 week naar camping Weekend gaan. Vrienden zijn er dan ook.
    De overige 8-10 dagen willen we naar een andere camping in Italië. Waar weten we nog niet.

    Ook hebben we de knoop doorgehakt om een eigen nieuwe vouwwagen te kopen! Nu al zo’n zin in!
     
    Athina, Kleintjuh85 en Mapje vinden dit leuk.
  7. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.832
    12.956
    113
    Vrouw
    Costa blanca! De temperaturen die je noemt, de middellandse zes is dan zelfs al warmer en dus heerlijk om in te zwemmen, zandstranden, en een prachtige natuur. Rondom de zee zijn heel veel natuurparken, zoutwater meren met flamingo's etc, en iets verder doorrijden heb je de bergen met weer heel andere soort natuur. Overal kan je prachtig wandelen.
     
  8. Beukenhaag

    Beukenhaag Fanatiek lid

    17 mei 2020
    1.424
    1.603
    113
    Wij zijn net terug van onze vakantie in het buitenland en dat is toch weer heel goed bevallen. Wij zijn echt mooi-weer-kampeerders. Dat wisten we al, maar na vorig jaar zomer in Zeeland en in de mei-vakantie weg gevroren te zijn in Limburg, zijn we er helemaal van overtuigd. Indien mogelijk voor ons geen kampeervakantie in Nederland, hooguit last minute.
    Nu nog kijken waarheen. Corsica staat bovenaan mijn lijstje (al een paar jaar). Oostenrijk en dan Kroatië of Italie is ook een optie. Spanje wil ik kijken voor de meivakantie.
    Ik weet in januari wanneer ik vakantie heb, dus dan kunnen we boeken. Maar meestal boeken we sowieso pas een paar weken van tevoren.
     
  9. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.667
    6.836
    113
    Vrouw
    Ja, het loopt al storm met de boekingen op onze camping voor volgend jaar. Normaal boeken wij pas in december, huren al meerdere jaren dezelfde accommodatie. Maar dit jaar heb ik mn weken vast gereserveerd bij de verhuurders. Wij krijgen de eerste keus, maar ze kregen al zoveel aanvragen nu, dat ze eerst maar eens wilde weten of wij al wat wisten ;)
     
  10. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.629
    3.434
    113
    Nog niet geboekt. Wij nemen normaliter in september vakantie maar de oudste gaat naar de basisschool volgend jaar. We weten daarom nog niet zo goed wanneer we precies vakantie willen. Sowieso kan ik het pas in januari/februari aanvragen op mijn werk.
     
  11. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.446
    2.143
    113
    Wij hebben voor we deze week vertrokken in Oostenrijk al aangegeven welke data we volgend jaar graag willen komen, met wat flexibiliteit er omheen. Bij deze accommodatie hebben ze veel vaste gasten die in de zomer al meteen aangeven wanneer ze volgend jaar willen komen. In oktober gaat de eigenaresse dat in elkaar puzzelen en daarna behandelt ze pas nieuwe aanvragen. Maar in oktober horen we dus wat het precies gaat worden. En ondertussen gaan we dan op zoek naar een tweede, voor ons nieuwe, locatie waarmee we het willen combineren. We combineren altijd 2 locaties, waarvan 1 mogelijk al bekend is omdat we er vaker geweest zijn en een nieuwe bestemming. Nog geen idee wat dat gaat worden. Misschien ergens anders in Oostenrijk of zuid Duitsland of noord Italië bijvoorbeeld.

    En we hopen een beetje dat we in de voorjaarsvakantie weer naar Tenerife kunnen zoals we normaal elk jaar doen. Dit jaar ging dat niet door, wat natuurlijk een luxeprobleem is, maar we hebben het wel gemist. Normaal zouden we dat al geboekt hebben voor de zomer, maar dat durven we nog niet aan. We hebben het er wel over gehad om het hotel wel vast te boeken, dat kan sowieso nog geannuleerd worden. Maar dan wachten we nog met vluchten boeken. Het risico is dan wel dat we daar meer voor zullen moeten betalen dan anders.

    Wat betreft het plannen van de vakanties, hoef ik alleen rekening te houden met mijn duo-collega. De duo-collega die ik sinds een aantal jaren heb, heeft geen kinderen en gaat daarom niet in de schoolvakanties op vakantie. Dus ik heb alle vrijheid binnen de schoolvakanties. Dat is wel ideaal. Mijn man kan ook zelf zijn vakanties plannen.
     
  12. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.846
    16.878
    113
    Vrouw
    Maar waar boeken jullie dan (campings) want ik zie nog niet veel aanbod voor zomer 2022.....
    Wij zouden graag naar Oostenrijk gaan.
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  13. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.925
    1.659
    113
    Vrouw
    Vaak rechtstreeks
    Of je doet een voorboeking
     
  14. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Toevallig gister zitten kijken We willen 1 week naar frankrijk, 2 weken naar spanje. Spanje hadden we dit jaar staatn maar omgeboekt naar italie omdat Spanje oranje bleef. Mei vakantie twijfelen we heel erg. Of naar Italie of in nederland blijven (ter spegelt) Italie klinkt leuk maar ik zou toch vrij chagerijnig zijn vrees ik als ik 13 uur gereden heb en alsnog maar 15 graden heb
     
  15. Kindje3

    Kindje3 Actief lid

    19 dec 2020
    155
    105
    43
    Vrouw
    Nee maar ik ben wel al aan het zoeken.
    We willen naar Spanje of Kroatië.
    Voorkeur Spanje denk ik zodat we onze vrienden weer kunnen zien. Dus rond Barcelona, misschien iets verder.
    We zoeken een camping met avond animatie, leuk zwembad voor de kinderen en vlakbij een gezellig dorpje of stad. En te betalen! Dus geen 4000 euro voor 2 weken:o: iemand suggesties?

    Kroatië wil ik ook wel heen maar Istrië heb ik inmiddels wel gezien:thumup:
     
  16. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    We gaan in de tuin kamperen bij vrienden in Frankrijk dus hoef gelukkig niks te boeken :D
     
  17. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.797
    8.663
    113
    Nog niet geboekt. Inmiddels al 2 jaren achter eljaar niet in de zomer weg kunenn gaan dus wacht met smacht op volgend jaar.

    Planning is dan om naar italie te gaan. Meestal boeken we in februari.
     
  18. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Wij gaan een camper huren voor 3 weken volgend jaar (net gereserveerd). Verder weten we het nog niet helemaal zeker, maar we willen graag door Zweden gaan trekken (en misschien een stukje Noorwegen en/of Denemarken erbij). Maar dat bekijken we ergens volgend jaar wel. Kan ook nog zijn dat we richting Slovenië/Kroatië/Bosnië gaan.
     
  19. Pompidom

    Pompidom Actief lid

    6 jul 2021
    269
    144
    43
    Vrouw
    Grappig, wij kijken ook naar Spanje of Kroatië!

    Ik kreeg toevallig een mailtje van Roan vanochtend, daar kun je nu al campings boeken zag ik voor volgend jaar zomer. Heb zelf ook even naar Spanje gekeken, het was redelijk betaalbaar. Goedkoopste (tent) was zo'n 1000 euro per week. Misschien daar even kijken?

    Kroatië en dan luxe stacaravan, was rond de 1300€. Denk dat wij zelf voor Kroatië gaan (nog nooit geweest)
     
    Kindje3 vindt dit leuk.
  20. Kindje3

    Kindje3 Actief lid

    19 dec 2020
    155
    105
    43
    Vrouw
    Voor 1300 in een stacaravan ga ik ook naar Kroatië :roflmao: Ook bij roan?
    Kroatië is echt wel heel mooi en wil het midden/zuiden ook graag bekijken.
     

Deel Deze Pagina