Heb jij je vakantie voor 2022 al geboekt??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamavan2SE, 8 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompidom

    Pompidom Actief lid

    6 jul 2021
    269
    144
    43
    Vrouw
    Haha ja, dat was bij roan, midden augustus!
     
  2. Kindje3

    Kindje3 Actief lid

    19 dec 2020
    155
    105
    43
    Vrouw
    Weet je zo ook welke camping?:roflmao:
     
  3. aardbei1707

    aardbei1707 Fanatiek lid

    20 aug 2012
    3.865
    542
    113
    Wij 2 keer op Sérignan Plage geweest. Mijn man wilt heel graag nog een keer. De nieuwe glijbanen waren er toen nog niet die lijken hem wel wat.
    Sérignan Plage is wel een grote camping maar wel netjes en komt niet over als heel groot vinden wij.
    Maar ik twijfel nog wel, ik ga graag naar iets nieuws maar iets beters heb ik nog niet gevonden..
     
    Youtan vindt dit leuk.
  4. aardbei1707

    aardbei1707 Fanatiek lid

    20 aug 2012
    3.865
    542
    113
    Wij willen weer 2 campings is ons dit jaar goed bevallen.
    We hebben er al 1 geboekt. Onze 2e camping is bij het meer van Annecy geworden in Frankrijk.
    Nu nog op zoek naar de 1e camping in Zuid Frankrijk
     
  5. babbel1983

    babbel1983 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.324
    298
    83
    We hebben toevallig deze week de zomervakantie 2022 geboekt. Na 2 jaar met de auto o.a. ivm de corona maatregelen gaan we deze zomer weer vliegen richting de Canarische eilanden. Ben benieuwd hoe het er tegen die tijd dan uitziet qua maatregelen in en om het vliegtuig.
    Een aantal maanden geleden hadden we ook al geboekt voor de voorjaarsvakantie, maar dan blijven we gewoon in NL in een bungalowpark.
     
  6. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.828
    3.473
    113
    Ja, ik heb 2 vakanties geboekt. Zelfde camping aan het Gardameer. Afhankelijk van welke weken ik vrij krijg annuleren we er 1.
     
  7. Madeliefke

    Madeliefke VIP lid

    19 jan 2008
    6.280
    190
    63
    Welke campings heb je uitgezocht? Wij zijn ook op zoek naar een leuke camping in Italie. Maar op Zoover lees je zoveel drama...
     
  8. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.828
    3.473
    113
    We gaan altijd via Roan. Mijn ervaring met hen is dat de campings waar zij staan altijd goed zijn en ze hebben mooie plekjes op de camping.

    Komende zomer heb ik voor Piantelle gekozen omdat we een kleinere en rustige camping willen. Dat het zwembad niet over the top is vinden we niet erg. Vroeger dacht ik altijd dat een zwembad een speeltoren en glijbanen moest hebben maar ze amuseren zich ook prima in een basic zwembad.

    We zijn in Italie naar Marina di Venezia geweest. Grote camping met mooie zwembaden meteen aan een mooi breed strand. Nadeel vond ik het onstabiele weer daar.

    We zijn naar Bella Italia geweest. Mooie camping met grote zwembaden, meteen aan het meer en op loopafstand van Peschiera. Nadeel is dat de camping hutje mutje vol staat.

    We zijn naar Spiaggia e Mare geweest. Kleinere camping meteen aan het strand met twee zwembaden incl. glijbanen en klimtoren. Leuke camping. Nadeel er wordt niet tegen muggen gespoten en ze prikken mij altijd lek.

    We zijn in Toscane naar Le Pianacce geweest. Ook een kleinere camping maar wel een terrassencamping, dus soms flink klimmen.

    We zijn ook naar Park Albatros geweest. Grote camping met meerdere zwembaden. Grote supermarkt en leuke animatie.
     
    Madeliefke vindt dit leuk.
  9. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.937
    4.152
    113
    Piantelle is een leuke, gemoedelijke, camping! En aan de minder drukke kant van het meer. Wij boeken ook regelmatig bij Roan
     
    luca75 vindt dit leuk.
  10. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Yes zo blij morgen ga ik Griekenland boeken voor in Juni. We zijn nu 2 x naar Frankrijk geweest met de zomervakantie met de auto en dat zal volgend jaar ook vast weer gebeuren, maar ik mis de zon en niks doen vakantie. Dochter heeft een studie week in juni en de prijzen zijn super gunstig. Dus Kreta Chania hier komen we weer, naar ons heerlijke gebied alleen een ander appartement als gewoonlijk. Maar de plaats is perfect.
     
    Lola1982, Dubbelgeluk en Spectre vinden dit leuk.
  11. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.846
    16.878
    113
    Vrouw
    Camping Fornella is bij ons goed bevallen. Niet zo grootschalig als Bella Italia, maar wel genoeg doen voor kinderen. 2 mooie zwembaden, direct aan het gardameer, fijn restaurant met mooi uitzicht over het meer en sanitair vond ik goed schoon.. wij hadden toen via selectcamp geboekt, alleen staan ze tegenwoordig niet meer op die camping. Dus je kunt enkel via de site van de camping zelf boeken.
     
    Madeliefke vindt dit leuk.
  12. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.071
    2.907
    113
    Vrouw
    Wij zijn al een aantal jaren in het verleden op serignan plage geweest. Afgelopen juni/juli ook en vorige week ook voor 9 dagen. Top camping en heerlijk strand.
    Wij zijn nu op le brassilia ook van yelloh. Uurtje verder richting Spanje vanuit serignan plage. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n mooie yelloh camping gezien heb, alles is helemaal af, en sanitair ♡♡ Wij reizen met de camper dus zitten niet in een huisje.
    Wij zitten hier bij een prachtig, nieuw volgens mij, sanitair gedeelte. Heel stijlvol allemaal.
    Geen spectaculaire glijbanen maar wel prachtige zwembaden.
    Ik denk dat dit onze nieuwe favoriete camping wordt. Waarschijnlijk in juni 2022 3 weken en in september weer 3. Misschien nog 1 weekje serignan tussendoor.
    Dat is voor kleinere kinderen trouwens wel een topcamping met dat waterspray park onze jongste wordt 11 dus die geeft daar niet meer om.
    Ik weet niet hoe het qua drukte is tijdens het hoogseizoen op le brasilia maar nu heerlijk vertoeven en prachtig weer. Serignan vorige week was ook heel rustig, zeeën van ruimte. Wij boeken altijd buiten het hoogseizoen omdat het kan op onze school.
    Le brasilia misschien ook een optie voor je, ik vind het een aanrader!
     
    aardbei1707 vindt dit leuk.
  13. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    zomervakantie nog niet - meivakantie is de vlucht en de camper geboekt naar Schotland :-D
     
    cowgirl80 vindt dit leuk.
  14. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik heb een offerte klaarliggen van de camping in Italië, Lago Trasimeno, rechtstreeks bij de camping boeken scheelt me € 500. Ik heb alleen nog een officieel akkoord nodig van mijn werk en dan is 3 weken zomervakantie geboekt! Kijk er enorm naar uit, na 2 jaar niet op vakantie te zijn geweest.
     
    Athina vindt dit leuk.
  15. mama van chayenna

    mama van chayenna Bekend lid

    25 jun 2009
    835
    20
    18
    Vrouw
    Ja hebben weer geboekt ! Gaan weer met de auto naar Kroatië
     
  16. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.692
    14.044
    113
    Playa del achtertuin staat genoteerd en afgewisseld allicht met weekendjes camping (moeder en schoonouders met een jaarplaats, dan zijn wij de logies).

    Eerst maar eens zien hoe t met ukkepuk gaat. Allicht 2023 dat we weer spanje doen. Maar als hij papa zn oren heeft kunnen we dat beter laten, vandaar dat we t even aankijken.
     
  17. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Nog niks gepland. Eerst maar eens afwachten of mijn zwangerschap en dan de bevalling en kraamtijd goed verlopen. Mocht het allemaal op rolletjes lopen, boeken we waarschijnlijk last minute iets in Nederland op een park.
    Nog nooit gedaan, vind het altijd schrikbarend duur. Mocht iemand tips hebben voor mooie parken met in ieder geval een zwembad en een speeltuin, dan zijn die altijd welkom:)
    Land van Bartje en Hof van Saksen kreeg ik al als tip, maar die vind ik erg duur.
     
  18. mapepejo

    mapepejo Fanatiek lid

    27 aug 2014
    1.584
    530
    113
    Ik ben ook al een tijdje aan het rondkijken maar ik vind het dit jaar lastig om iets te vinden voor volgende zomer.

    Iemand nog tips voor een camping (kamperen) tussen de 800km en 1000km vanaf Utrecht? Frankrijk of Italië. Zwembad met glijbaan en speeltuin is een must.
    Liefst niet te grote/massale camping en liefst met grote/ruime kampeerplekken. Oja, en goede recensies :D

    Lijkt toch niet te veel eisend maar voor ons onvindbaar..o_O

    Ik blijf lekker meelezen, wie weet zit er nog een goede tip bij...
     
    Athina vindt dit leuk.
  19. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Landal zal in het hoog seizoen altijd duur zijn. Hof van Saksen is sowieso duurder. Land van bartje is super leuk, daar gaan wij met pakjesweekend heen en zijn paar jaar terug in de zomer daar geweest. Wij gaan ook graag naar het Vennebos.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  20. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.729
    2.509
    113
    Vrouw
    Is land van Bartje een leuk zwembad?
     

Deel Deze Pagina