Ja! Het hele seksuele gedeelte lijkt me niet echt wat maar ik weet zeker dat ik wel op een vrouw zou kunnen vallen.
Jawel hoor, maar plat op plat vult geen gat zeg maar.... dus iets seksueels doen met een vrouw zou ik niet snel doen.
Daar ben ik wel eens nieuwsgierig naar geweest inderdaad, maar nooit ervaren of nooit eerder het gevoel zo sterk ervaren.
Haha prachtig, mijn man weet ook van mijn ervaring van vorige week. Nou ja ervaring is het niet echt haha.
Haha plat op plat Ik weet me zo ook geen raad denk ik op seksueel gebied met een vrouw, waar begin je toch
Ik herken het ook wel hoor, terwijl ik mezelf niet als biseksueel zou omschrijven. Ik zou ook echt nooit een relatie met een vrouw kunnen hebben, ik heb echt een nuchtere vent nodig.
Ja hoor, al een paar keer meegemaakt dat er ineens heftige aantrekkingskracht was. Ook wel eens met mooie meiden gezoend die 'mijn type' waren, geen idee of ik ooit een relatie zou kunnen hebben met een vrouw maar sommigen hebben gewoon iets waar ik dan wel warm van kan worden.
Nee. Ik kan vrouwen wel erg mooi en aantrekkelijk vinden. Maar verliefdheid of seksuele aantrekking zou ik niet kunnen hebben voor een vrouw.
Kan wel wat bedenken, maar zou snel klaar zijn Ik heb gewoon een man nodig voor het seksuele en relatie-aspect. on topic: Tot iemand aangetrokken voelen is echt iets heel anders dan seksuele aantrekkingskracht of een relatie willen met iemand (voor mij dan).
Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven of noemen. Ik wilde haar gewoon aanraken, voelen, dicht bij hebben. En ik raakte opgewonde. Seksueel aangetrokken is voor de beste omschrijving denk ik.