Dames, Bandenpijn die pijn herken ik, heb ik vreselijk last van gehad. Nu lag ik lekker op de bank voel me een paar dagen heerlijk. Ging naar de keuken, en recht onder mijn navel.. en dan onderin mijn buik.. maar trekking naar rechts.. ( niet ver ) ontzettende buikpijn. Ik liep er gewoon krom van, en moest het echt even weg puffen. Ik ben nu helemaal alleen thuis me partner zit in de avond dienst.. ( ben 20.3 weken zwanger ) Ben ontzettend zenuwachtig.. omdat dit gewoon echt anders voelde dan bandenpijn. Wie herkent dit..?? Tips? Liefs.
is het niet je blinde darm? die zit ook rechts van je navel als ik het goed heb. ik zou voor de zekerheid even een dokter bellen
Jah ik heb geen idee, ik heb wel eens blinde darm ontsteking gehad. Maar heb geen idee meer hoe dat voelde. Het zit ook wel een beetje aan de linkerkant van mijn buik de pijn.. maar voor de meerderheid aan de rechterkant. Maak me wel zorgen.. Gewoon de HA bellen morgen? Of?
Doet het nog steeds pijn? Want dan zou ik wel even de HAP bellen. Kromlopen van de pijn klinkt toch wel serieus.
Je hebt al een blindedarmontsteking gehad? Is ie er toen ook uitgehaald dan, neem toch aan van wel? Want dan is dat het dus niet Het kan een soort verkramping van een spier zijn, daar helpt warmte vaak wel tegen (dus bv even douchen, en voorzichtig warm masseren).
ik zal voor de zekerheid even bellen. is je blindedarm er al uitgehaald? je kan beter een keer te vaak bellen....
Sorry, spastische darm bedoel ik. Ik raak er helemaal van in de war.. excuses.. Nou gisteravond was het wel een stuk erger, ik heb vandaag even af gewacht.. en voelt nu gewoon echt stekerig. Recht onder in mijn buik, vervelend gevoel!
Nu ben ik een muts met links en rechts dus ik zal even een plaatjes schetsen: als je naar beneden kijkt naar je buik is het aan de rechterkant. Daar heb ik mijn litteken zitten van het verwijderen van mijn blinde darm. Deze pijn zit behoorlijk onderin je buik bijna richting lies. Dus als het bij jou naast je navel zit lijkt het me sterk dat het je blinde darm is... Ik hoop voor je dat het niets is! Liefs,
bedankt allemaal voor de reacties!! Tgaat al stukken beter, ik heb er echt even van krom gelopen. Ik ben eerst een paar dagen in bed gaan liggen met een heerlijke hete doek op de buik. & dat heeft mij al geholpen. T zal wel niks ernstigs zijn geweest!! Liefs.