Normaal help ik anderen graag aan kleding en dergelijke maar nu heb ik zelf hulp nodig! Ik zoek met spoed dameskleding (liefst gratis) Spijkerbroeken en rokjes, jurkjes in de maat 44 en 46 en bovenkleding maat M en L.....wie wil mij helpen? Ik had nog maar 2 spijkerbroeken waarvan ik vanmorgen uit 1 gescheurd ben tussen de benen. Dus heb nu nog maar 1 over, heb 3 longsleeves en 1 trui. Ik kan het niet nieuw kopen helaas doordat onze auto stuk is gegaan en wij genoodzaakt waren een nieuwe te kopen (ook nog met hulp van familie)..... wie heeft er wat liggen voor me en wil het wel kwijt??
Of de kringloopwinkel? Niet helemaal gratis maar ook niet erg duur... Ik heb net een paar maanden geleden mijn kledingkast uitgemest en alles naar de kringloopwinkel gebracht, dus ik kan je helaas niets aanbieden...
Ik ben hier al bij de kringloop geweest maar daar hebben ze op dit moment alleen maar tot maat 42 helaas kwa broeken. Ik moet toch echt groter hebben...
waar woon je? heb geen broeken meer in die maat (want die draag ik zelf) maar nog wel wat shirtjes in de zak zitten om weg te doen, dus als je in de buurt woont?
Heb net mijn kast opgeruimd. Nog wel wat bovenkleding in L Maar broeken maar tot 40 Waar in Friesland woon je in de buurt van Gaasterland??
Als je belang hebt kan ik je wel wat foto's mailen. Stuur dan je mail even prive kan ik meer tegelijk sturen
Pakketje is vanmiddag weg gebracht, dus die heb je hopelijk snel binnen. Veel plezier met alles, en ben blij dat ik je heb kunnen helpen