Onze rechterburen zijn een ouder stel met ook nog een ander huis, dus zij zijn zelden hier. Onze linkerburen geen idee. Volgens mij ook een jonger stel zonder kinderen. Onze overburen zijn eh.. geen idee ook. En onze achterburen zijn volgens mij oké. Maar kennen we ook niet. Niet echt een hechte groep dus hier
Aan de kant waar we de oprit delen hebben we hele fijne buren. We gaan af en toe op bezoek, maar spreken elkaar al regelmatig op de oprit. Als zij bijv s avonds even weg moeten en de jongste (9) ligt al op bed dan laten ze het even weten en als hij wakker wordt weet hij dat als er iets is, hij bij ons aan moet bellen. Noodgedwongen was de buurvrouw bij de bevalling van mn jongste, dis dat is ook wel bijzonder. Aan de andere kant had ik een aardige buurvrouw en een stugge, op zichzelf zijnde man. Wel erg drukke luidde kinderen. Maar ze zijn uit elkaar en zij is verhuisd met de kinderen. En nu zijn ze weer samen dus woont hij iets van 5 of 6 dagen per week bij haar. Huis staat dus praktisch leeg.
Met de ene buren hebben wij goed contact. Onze kinderen spelen vaak met die van hun. Met de andere buren hebben we weinig contact. Weduwe met dochter, vaak hard de muziek aan, in de lente/zomer zelfs nog om 22uur 's avonds. Vaak wat van gezegd (of het alsjeblieft wat zachter mag, kinderen moeten volgende dag weer naar school) maar werd niet naar ons geluisterd. Zeggen elkaar bij tegenkomen wel normaal gedag, maar zal echt niet bij ze op visite gaan.
Aan de ene kant een cafe en de andere een kapper dus echte buren hebben we niet Ik mis dat wel af en toe hoor! Achter ons zit wel een spooky huis waarvan we weten dat er iemand/iets woont maar we hebben nog nooit iemand in en uit zien lopen en er word nooit open gedaan dus god weet wie/wat daar woont
Aan de ene kant nog bouwgrond, en aan de andere kant buren die vriendelijk doen als je ze tegen komt. Maar blijkbaar toch wat achterbaks zijn. Gisteren is de gemeente hier bloembakken voor onze gevel komen zetten zodat we hier niet meer kunnen parkeren. Blijkbaar hadden de buren dat aangevraagd. Echt geen idee waarom, en waarom ze niet even konden overleggen met ons. Volgende keer als we ze zien zal ik het toch ter sprake brengen.
Wij hebben heel leuke buren. Onze naaste buren hebben we weinig contact mee, maar 7 andere gezinnen in de straat gaan we erg leuk om. Zomers zitten we vaak aan de picknicktafel met zijn allen, drankje drinken, hapje eten etc. Met EK/WK zitten we met z'n allen in de tuin voetbal te kijken. Het gaat zo leuk met zijn allen dat we de dag van mijn bevalling al bij de buren zaten te barbecuen😂 We hebben met de straat mee gedaan met RTV noord Holland oranje straat. Met een buurvrouw ga ik vaak stappen/uiteten/op pad met of zonder kids. We hebben met een aantal buren nieuwjaarsduik gedaan en zijn wezen waterskiën. Met kerst/Pasen/uod&nieuw zijn we vaak samen. Ik hoop echt dat we met zijn allen zo leuk om kunnen blijven gaan!
Ik heb niet zoveel met mijn buren. Aardige mensen, zeg gedag en goedemorgen, laten wel eens samen de hond uit, verder niets. Ouder stel aan de ene kant, oudere dame andere kant. Prima, lekker rustig. Vroeger had ik trouwens een hele leuke buurman!!! Deed ik alles mee (Is nu mijn man )
Woon in een appartement op de hoek. Buren naast ons stel net zo oud. We helpen elkaar wel eens indien nodig en een praatje meer ook niet. Ze werken veel zijn laat thuis. Onder buren ouder echtpaar, hun kat is kind aan huis bij ons maar met hun amper contact. Weet niet eems of ze weten of ik zwanger ben. Naast de onderburen woont een jonge alleenstaande moeder daar klets ik wel eens mee vooral nu ik zwanger ben. Dus tja om nou te zeggen wauwie, had ik wel leuk gevonden eigenlijk.
Hebben een 2 onder 1 kap woning en onze naaste buren zijn aardige mensen maar in de 70....maar verderop in de straat wonen inmiddels onze beste vrienden en hebben met meerdere buurtjes leuk contact. Hebben elkaar leren kennen met een straat bbq.
Ik heb geen contact met mijn buren. Weet wel dat ze allebei erg carrière gericht zijn. De 1 is agent en de ander werkt op een kantoor. Ze zijn wel aardig hoor. Maar we zeggen elkaar alleen gedag en Thats it.
Ja, leuk. We komen niet dagelijks koffie bij elkaar drinken, maar als er wat is weten we elkaar te vinden. Niets meer aan doen.
Ja wij hebben hele leuke buren. Aan de ene kant een wat ouder stel, ontzettend lief en altijd geïnteresseerd. Aan de andere kant een super leuk gezin waar we veel contact mee hebben. Doen vaak samen leuke dingen met de kinderen en gaan soms ook samen een wijntje doen. Heel blij mee!
Geen idee, aan beide kanten wordt nogal fanatiek gewerkt dus ik zie ze nauwelijks. De kinderen daardoor ook niet.
De buren rechts zijn echt vrienden van ons geworden. Eens in de twee/drie weken gaan we wel even bij elkaar langs of samen iets leuks doen. Ze zijn dezelfde leeftijd en hebben een dochter die iets ouder is als onze dochter. Klikt prima. De buren links zijn ouder dan ons, zo rond de 40-45 en hebben drie kinderen. We maken af en toe een praatje, helpen elkaar als het nodig is en daar blijft het bij. Aan de overkant hebben we oudere mensen wonen, zo rond de 75. Hele lieve mensen en we zijn er een paar keer in de zomer te vinden. Met andere mensen in de straat kunnen we het ook prima vinden. Af en toe een praatje, pakketje aannemen voor elkaar. Ik ben er tevreden mee.
Ja, aan beide kanten een gezin met kinderen die ongeveer van dezelfde leeftijd als die van ons zijn. Buurmeisje is mijn dochter's beste vriendin, mijn dochter is een weekje ouder 😎 Mijn man kan goed met de buurmannen en wij buurvrouwen komen op elkaars verjaardagen, drinken koffie of gaan wat leuks doen. Nemen elkaars pakjes aan, passen op het huis tijdens vakantie enz.. Tegenover een ouder stel, heel vriendelijk en de rest van de buurt is ook erg leuk. Ben dus hartstikke blij met mijn lieve buurtjes!