Heb jij m al gehad? de McMood!

Discussie in 'De lounge' gestart door 0Zebra0, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Haha, nou, inderdaad!

Op de A15 of de A12 hebben ze trouwens bij een benzinestation altijd een grote foto langs de weg van een croissant die echt gewoon aangebrand is met zoiets als 'een lekker ontbijt voor maar...'! Toen we die foto voor het eerst zagen, keken mijn man en ik elkaar tegelijk aan en zeiden 'die croissant is verbrand':D, maar misschien wel eerlijk toch? Bij McDonalds lijkt het in de verste verte niet op het eten van de plaatjes.
    Maar goed, op z'n tijd lust ik wel een McFlurry of frietjes met een McKroket. De McMood spreekt mij totaal niet aan, dus die zal ik niet nemen.

2. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    sorry het is geen oplospoeder maar uitjes die je moet weken in water ;)
    en het ei is gewoon een gekookt ei in verpakking die we daar bakken op de grill (speciaal voor eieren)

3. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Mijn man heeft hem daarstraks gehad. Hij vond hem erg lekker.

4. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ohwwww, nu heb ik zin in een bigmac!!! I love the Mac!!!

5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ja het eitje voor het ontbijt.. Maar het ei voor de McMood gaat niet op de grill..

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hmm ok, verkeerd begrepen van mijn schoonbroer en man dus.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hamburger met ei is echt lekker hoor. tenminste een zelf gemaakte wel. deze heb ik nog nooit gegeten en zie wel of dat ook gaat gebeuren.

8. Ik mis de McFondue :(

9. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Net of een hamburger met ei zo speciaal is.. Als je hier ee hamburger speciaal besteld zit er toch echt een eitje op hoor :)

Hij ziet er lekker uit!

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Die ga ik vd week proberen! :D

Na mn zwangerschap vind ik gebakken eieren veel lekkerder dan voorheen!!!!

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

hij ziet er wel lekker uit, wie weet ik neem eigenlijk altijd een salade of klein wrapje of soms van die garnaaltjes bij de mc en niet echt een burger maar we willen alles wel eens proberen (vind ik altijd wel leuk)

12. prettymum

prettymum Niet meer actief

Hoe kan je een gekookt ei bakken zodanig dat het een spiegelei wordt? Of bedoel je een voorgebakken spiegelei dat je opwarmt?

13. Triskele

Triskele Niet meer actief

het laatste uiteraard hihi

ze doen dat een soort van voorkoken in een plastic verpakking, die je kan uitpakken om dan op te warmen op de bakplaat.

14. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hamburger met ei is toch inderdaad normaal?? Als ik zelf broodje hamburger maak doe ik er altijd een gebakken ei op!

Alleen een voorgekookt spiegel ei die je vervolgens opwarmt vind ik echt raar?? En waarom is dat dan? In de tijd dat je het ei opwarmt kun je toch ook een eitje bakken?

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    he bah dat klinkt vies
    misschien laat ik m toch aan me voorbij gaan;)

16. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Voor de McMood krijgen de restuarants de spiegeleieren al klaar aangeleverd zeg maar.

Ze worden zelfs koud op de warme burger gelegd en het ei wordt op die manier verwarmd.. (het zelfde idee als de bacon bij de big tasty)

Het ei bij het ontbijt wordt wel verwarmd op een grillplaat.

17. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ziet er idd niet verkeerd uit... Maar ik ga nooit verder dan een MC chicken is en blijft toch mijn favoriet!

En bedankt... Nu heb ik zin in MC donalds.... * kijkt naar de bloemkool op het aanrecht * :p

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ieder z'n ding hoor... maar ik vind vers gemaakte sushi lekker of coquilles St Jacques of een verse witte boterham met hagelslag of een nieuwe haring maar McDonalds... nee... eigeniljk vind ik het nooit echt lekker. Gelukkig de rest van de familie ook niet dus we komen er (ondanks een afstand van 1,5 km) zelden

Ik ga nu eens het plaatje opzoeken van deze nieuwe... ben wel nieuwsgierig geworden :)

gevonden...

maar ja, zo krijg je 'm nooit :D

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    +1 alleen zie ik dan alle zooi voor de macaroni op het aanrecht liggen en is de MC toch een kwartiertje rijden, en daar heb ik dan ook weer geen zin in :D

het verhaal van de eieren vind ik toch niet zo smakelijk maar ik waag het er maar op, als het niks is kan ik dat ei er altijd nog afgooien, alleen is het speciale effect dan weg natuurlijk;)

20. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Ziet er lekker uit..misschien toch maar eens proberen. En ach ik vind het niet zo belangrijk hoe het gemaakt wordt, als het maar lekker is! Je wilt soms ook niet weten hoe een keuken in een restaurant eruit ziet..haha!

Deel Deze Pagina