Lijkt me totaal niets! Ik dip mijn cheeseburgertje wel altijd in de frietsaus, maar dit is anders! Doe mij de McRib maar weer terug!!
Oh, ik ga echt over mijn nek!! Vlees met kaas én met ei, mijn maag draait om! En dan ook nog augurk en fritessaus ... Niks tegen de Mac hoor, ik eet een paar keer per jaar een McChicken en een Sunday-ijsje met chocolade, mmmm!!
Ja, die vond ik ook lekker! Verder niet zo'n macfan. Het warme appelgebak vind ik wel lekker, maar daarvoor moet je ook naar Dypuitsland. En ook zo flauw, in veel landen kun je bij een Happy Meal i.p.v. friet een zakje fruit of groente krijgen...maar niet in Nederland...
Ik heb altijd met de McDonalds dat het in de advertentie of in commercials er erg smakelijk uitziet, maar als je het dan in het echt krijgt....dat het toch wat minder smakelijk eruit ziet. Vaak zit er ook minder op je broodje dan op de advertentie. Klein plakje kaas, hier en daar een augurkje, wat petieterige stukjes sla, drupje saus, dat soort werk. Die McFlurry ziet er in advertenties/commercials ook mooi gedraaid uit in zo'n bekertje. In het echt is het net alsof iemand het voorgekauwd heeft en weer uitgespuugd heeft in het bekertje. Net McFlutter. Wij eten ook niet vaak van de Mc. Heel af en toe. Ik moet toegeven, het is wel lekker , maar vaker dan heel af en toe hoef ik het niet.
Ik denk dat ik m thuis maar es ga namaken... Heb ik laatst ook gedaan met een mcbacon. Smaakte veel lekkerder dan bij de mac! misschien omdat ik het met verse producten maak en overal er veel van op doe.... Maar dames, wel een klein tipje dus... Burgers zelf namaken!!! Die american fritessaus kun je wel bij de Aldi krijgen...
Isdat de burger die ze uit alle burgers hebben gekozen? Tss.. :x Ik mag nu geen eens een spiegelei ook nog, dankjewel Mc Donalds!
Haha, jij typt het echt leuk! Alleen daalt de McFlurry wel enorm hard naar beneden nu.. Mijn vaste recept is een McKroket, grote friet met 2 mayo, milkshake en als toetje een McFlurry. Gelukkig maar 2 tot 3 x per jaar hoor .
Lukt mij ook wel hoor! Btw, je mag wel een spiegelei als je zwanger ben! Als t wit goed gaar is, is er geen reden om m niet te bestellen. Eet ze!
Het lijkt mij,niks, daarbij wel een mega macfan. Vind het heerlijk, gewoon lekker frietjes met een snack, mmmm. Wij komen er elke maand wel, maar we wonen dan ook om de hoek bij een mac, dus s avonds iets halen is erg verleidelijk hier.
Ik ga em binnenkort eens proberen. Als het niks is neem ik de volgende keer gewoon weer een Bigmac of Quarter Pounder. Dankzij dit topic heb ik trouwens weer ontzettend veel trek in McDonalds verdorie... We hebben er net van de week nog gegeten...
Laatste keer dat ik bij Nederlandse Mac was, ergens in juni, kon je niet i.p.v. friet fruit krijgen bij het Happy Meal.
Je kunt fruit/smultomaten kiezen naast friet bij een Happymeal, maar als je dus geen friet wil, kun je dat natuurlijk laten zitten of zelf opeten. We waren vorige maand nog bij McDonalds en toen hadden we ook fruit erbij gekozen. Zie hier: ONZE PRODUCTEN | McDonald's
Hmm twijfeltje of dit wel iets voor mij is. Normaal gesproken een chicken sensation/chicken sate menu met cola, garnalen en de rest van Dae haar happymeal .(en als de mckroket eris die ook..