Ik las dit vanmiddag en kreeg spontaan zin in de mac en ja hoor we hebben er ook gegeten En heb de mcmood geprobeerd en moet zeggen hij is zeker niet verkeerd
Het enige echte lekkere van de mac vind ik een quarter pounder, maar doe mij burger king maar jammie!! De hamburger chili cheese hmmmm
oooh ja! ik zag de reclame gisteren! Hij lijkt mij echt wel heel lekker! Ga hem zeker binnenkort een keer proberen
Nu heb ik honger gekregen!!!! My god, i love mac, ik kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die het niet lekker vinden haha. Trouwens, met het chemische gedeelte zal het wel meevallen, want mijn ex-zwager kreeg een donor-nier, en die mocht, vanwege afstotingsgevaar, niet in restaurants eten, alleen de mac mocht wel. Maar goed, dat is 10 jaar geleden ofzo, weet niet of dat nog steeds zo is haha.
Hij is heel lekker .... Tis een uienbroodje met daarop de hamburger, spiegelei (vers gebakken, dus geen fabriektroep ) en een plak kaas en dan komkommer, tomaat, sla en de fritesaus van de mac erop! Heeeeerlijk ...
Tis gewoon een spiegelei hoor en die mogen zwangere zeker wel als het goed bereid is (en geen dril-pudding bovenkantje heeft haha)
Ik heb hem gisteren gegeten... Broodje was lekker, alleen vond ik het halfkoude ei een beetje een tegenvaller, maar de combi smaakte errug goed, sausje was ook wel ok! Alltime favourite blijft toch wel de McRib, zo jammer dat die eruit is...
Ja je kunt er natuurlijk alles naast kiezen, maar dat kost je ook weer extra! In landen als Zwede, Zwitserland en Singapore kun je een zakje wortels of appel in plaats van friet bij het Happy Meal krijgen. Wettelijk verplicht, i.v.m. gezondheid. Wij gooien die frietjes meestal maar weg of weigeren ze. Lijken te weinig op echt eten.
Ik eet altijd een Big mac menu, dubbele saus +een kip nuggets bakje(6) of een mackroket EXTRA En dat eet ik zo op hoor.. Ben gek op de mac! Alleen lijkt die mood me niet lekker, ben niet zo dol op ei!
Ja ik heb ook altijd honger na Mac! gek is dat terwijl mn vent altijd prop vol zit de hele avond en we eten toch beide even veel zo ongeveer bestel altijd een MacChicken menu + hamburger(dat euro ding) en dubbele frietsaus lekker! ik denk dat wij vanavond maar eens Mac gaan scoren!
hier krijg je het gewoon ernaast (gratis) jemig ik vind dat een kind best eens frietjes mag hoor, je gaat toch niet elke dag, het is echt een uitje en ze moeten ook leren omgaan met "slechter" eten, gewoon negeren leer je niets van, maar met mate leren eten wel, hoort ook bij het leven.
Maar een nat ei IS toch een drilpudding bovenkantje? Je kunt i.p.v. frietjes een side salad nemen. Kost niks extra.
ik denk dat ze bedoeld dat het wit niet mag drillen het eigeel drilt natuurlijk wel hihi dat kan geen kwaad hoor. En ik had nog geeneens gedacht aan de side salad ipv de frietjes maar dat kan ook nog idd.