Heb jij m al gehad? de McMood!

Discussie in 'De lounge' gestart door 0Zebra0, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Natte eieren? Niet voor zwangeren dus... :(

2. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ik las dit vanmiddag en kreeg spontaan zin in de mac en ja hoor we hebben er ook gegeten:) En heb de mcmood geprobeerd en moet zeggen hij is zeker niet verkeerd:)

3. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Het enige echte lekkere van de mac vind ik een quarter pounder, maar doe mij burger king maar jammie!! De hamburger chili cheese hmmmm

4. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

oooh ja! ik zag de reclame gisteren! Hij lijkt mij echt wel heel lekker! Ga hem zeker binnenkort een keer proberen:D

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nu heb ik honger gekregen!!!!
    My god, i love mac, ik kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die het niet lekker vinden haha.
    Trouwens, met het chemische gedeelte zal het wel meevallen, want mijn ex-zwager kreeg een donor-nier, en die mocht, vanwege afstotingsgevaar, niet in restaurants eten, alleen de mac mocht wel. Maar goed, dat is 10 jaar geleden ofzo, weet niet of dat nog steeds zo is haha.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Hij is heel lekker ....

Tis een uienbroodje met daarop de hamburger, spiegelei (vers gebakken, dus geen fabriektroep ;)) en een plak kaas en dan komkommer, tomaat, sla en de fritesaus van de mac erop!

Heeeeerlijk ... :D:D

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Tis gewoon een spiegelei hoor en die mogen zwangere zeker wel :D:p als het goed bereid is ;) (en geen dril-pudding bovenkantje heeft haha)

8. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ik heb hem gisteren gegeten...
    Broodje was lekker, alleen vond ik het halfkoude ei een beetje een tegenvaller, maar de combi smaakte errug goed, sausje was ook wel ok! :D

Alltime favourite blijft toch wel de McRib, zo jammer dat die eruit is... :(

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ooooh positieve berichten! Nu is het wel heel verleidelijk om vandaag naar de Mac te gaan ;)

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Zag gisteren de reclame maar hij lijkt me echt niet lekker...

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja je kunt er natuurlijk alles naast kiezen, maar dat kost je ook weer extra!
    In landen als Zwede, Zwitserland en Singapore kun je een zakje wortels of appel in plaats van friet bij het Happy Meal krijgen. Wettelijk verplicht, i.v.m. gezondheid.
    Wij gooien die frietjes meestal maar weg of weigeren ze. Lijken te weinig op echt eten.

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik eet altijd een Big mac menu, dubbele saus +een kip nuggets bakje(6) of een mackroket EXTRA :p
    En dat eet ik zo op hoor.. Ben gek op de mac!
    Alleen lijkt die mood me niet lekker, ben niet zo dol op ei!

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Haha en na een uur heb je weer honger!:D

Daar heb ik altijd last van na Mac eten!;)

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja ik heb ook altijd honger na Mac! gek is dat terwijl mn vent altijd prop vol zit de hele avond en we eten toch beide even veel zo ongeveer

bestel altijd een MacChicken menu + hamburger(dat euro ding) en dubbele frietsaus

lekker! ik denk dat wij vanavond maar eens Mac gaan scoren! :D

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    oooo ik wil hem wel proberen hahaha

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja inderdaad, ik heb ook altijd weer honger!

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik ben ook heel benieuwd hoe hij smaakt!! op de 1 of andere manier lijkt ie wel lekker haha

18. Triskele

Triskele Niet meer actief

hier krijg je het gewoon ernaast (gratis) jemig ik vind dat een kind best eens frietjes mag hoor, je gaat toch niet elke dag, het is echt een uitje en ze moeten ook leren omgaan met "slechter" eten, gewoon negeren leer je niets van, maar met mate leren eten wel, hoort ook bij het leven.

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Maar een nat ei IS toch een drilpudding bovenkantje?
    Je kunt i.p.v. frietjes een side salad nemen. Kost niks extra.

20. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik denk dat ze bedoeld dat het wit niet mag drillen ;) het eigeel drilt natuurlijk wel hihi dat kan geen kwaad hoor.

En ik had nog geeneens gedacht aan de side salad ipv de frietjes maar dat kan ook nog idd.

Deel Deze Pagina