Heb jij m al gehad? de McMood!

Discussie in 'De lounge' gestart door 0Zebra0, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Die lijkt me dus echt niet lekker

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    neeeh doe mij maar een big tasty!! :p

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Hij lijkt mij wel lekker, ben gek op ei maaaar ik kom er nooit!
    Alleen heeel soms voor een mc flurry rolo maar verder niks.
    Ik wil hem wel even uit testen haha!

Ik moet toegeven dat ik er ook geen fan van ben, maar die kinderen vinden het geweldig en wat geeft het nou als ze het een keer eten. als je die frietjes al erg vind moet je eens kijken naar alle andere dingen die ze eten / ademen en aanraken
    Ach af en toe moet kunnen hoor.

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Zolang het mijn mond in gaat, te kauwen is en een beetje redelijk smaakt.
    Is het voor mij ECHT eten.

Voorderest is er een stemmetje in mijn achterhoofd wat altijd denkt bij dit soort berichten: *miep miep miep miep*...

Ik krijg trouwens met gemak een supersized BigTasty Menu op met een bakje kipnuggets toe :p.
    Ik kon ook wel janken toen die Tasty eruitging en huilen van blijdschap toen hij weer terugkwam :D. Wij eten trouwens wekelijks iets ''slechts''. Zoals Shoarma of Maccie. We kijken een beetje waar we dan trek in hebben. De overige 6 dagen staat er groente op met menu, soep of spaghetti ofzo.

Zoontje heeft met zijn eerste verjaardag een Happy meal gehad. Wat ben ik ermee opgeschoten? Niks, maar het was heerlijk om te zien hoe lekker hij aan het eten was en weet nu ook gelijk dat ik er niet meer in hoef te trappen dat hij ''vol'' zit met zijn groentes. Na een half zakje friet, 3 kipnuggets een danoontje en een hele tomaat, kan hij dus best wel wat op zeg. :$
    Zal hij van mij hebben.

5. lea

lea Fanatiek lid

vroeger gingen we geregeld ( man en ik) maar nu echt sporadisch, ik neem dan een bigmac menu medium, en als ik iets los neem dan neem ik een quarterpounder. Neem ik iets anders, dan valt het meestal tegen, dus hou me maar aan mijn eigen recept. Al vond ik de chili-chicken destijds ook erg lekker!

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Smaken verschillen he ..

Ik vind het zo op zijn tijd heerlijk :D

OT Macmood nog niet op, weet wel wat we dus vanavond gaan eten hahaha :D

7. lea

lea Fanatiek lid

haha, wij gaan chili concarne eten, maar wie weet een late night snack? Ik kijg er wel trek van:D

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik snap dan zowieso niet waarom je naar de mac gaat, ga dan naar een biologische winkeltje of ander gezond tentje als je liever die fastfood troep niet wilt.

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hij ziet er heerlijk uit! Ik denk dat ik hem dit weekend gewoon ga proberen.

10. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    De macmood, lijkt me niets, dat ei .. iewlll!! Maar mijn god, bedankt lady's voor het even eraan herinneren dat ik de hele ochtend al zat te kwijlen bij de gedachte aan de mac... Heb er toch zoooooo'n trek in!! Wie weet krijg ik mezelf nog wel zo gek vanavond dat ik een late night snack ga halen. Of ik vraag me mama om iets heeeeel lekkers een beetje vettig te maken. Heb toch zo'n behoefte aan vet eten :eek:

11. ChilllayD

ChilllayD Actief lid

27 jun 2012
    256
    0
    0
    Den Helder
    De eieren worden bevroren aangeleverd en ontdooid zo koud op de burger gesmeten :p

12. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Woon je ver van Duitsland? Wij wonen drie kwartier van Kleve en daar heb je de Mc rib nog wel, jammieeee :D

Heb nu ook zin in de Mc mood! Vriendlief maar even op pad sturen ;)

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Nou ik hem m gehad hoor! nouja half... en toen heb ik dat ei eraf gedaan, want bah dat smaakte me niet!
    kan ook zijn door dat ik nu weet hoe ze het daar krijgen :p
    maar het smaakte me totaal niet
    zonder ei was de burger wel weer lekker, zoals vele Mac burgers
    al lees ik dat niet iedereen het eens met dat het toch oh-zo-lekker is :D

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb 'm net gehad en vond hem erg lekker! Alleen jammer dat het ei inderdaad echt koud is.

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    #95 tupp, 19 sep 2012
    Laatst bewerkt: 19 sep 2012
    Thuis maken wij ons broodje hamburger ook meestal met een gebakken eitje erop. Lekker hoor! Maar goed: dan hebben we wel lekkere bruine broodjes, goede hamburgers, verse tomaat en ruccola. Het enige ècht slechte wat daar op zit, is de smeltkaas. Jammie jammie!

Maar van de Mac zou ik hem inderdaad niet zo nodig hoeven nee! Ik ga liever naar een gewone snackbar. (Hoewel ik daar ook kieskeurig ben, er zijn hier in de stad nog maar twee snackbars waar ik iets van wil hebben, haha.)

16. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Vergelijk nou eens een frietje van Bram Ladage met een frietje van Mac...zo'n ding van Ladage is toch veel echter?

Verder, zat dingen die me smaken bij de Mac hoor, al is het eeuwig zonde van die McRib.

17. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Nee nog niet geproefd. Vind die eitjes erop niet te vreten dis laat deze aan mij voorbij gaan

18. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik heb iets tegen de friet van Mac, en de samenstelling van het Happy
    Meal...dat zou een stuk happiger kunnen. Heb niks tegen fastfood hoor.

19. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Bij de Mac maakt de frietsaus het lekker...

20. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wij wonen zo'n half uurtje van kleve, vriendlief is gek op de mac en de burgerking daar!

Ik heb de mc mood wel gehad.. HEERLIJK vind ik m! die combinatie lijkt vies, maar ik vind m echt lekker.

Deel Deze Pagina