Ik zit altijd al halverwege het menu vol helaas. Mijn favoriet is de Mactasty maar die is ook echt megagroot. En ik kan best veel eten
Nou echt wel! Die was overheerlijk. Dat is de enigste burger die ik at bij de mac. Heb laatst één hapje van mn vriend gehad van de mcmood, nou nee. Niet voor herhaling vatbaar.
Hoor er alleen maar goede dingen voor, maaaaaarrrrr doe mij maar een big tasty!!! Lang niet bij de mac geweest btw! De mac zit hier 500m verder en kom er werkelijk nooit!
Hihi allemaal net plastic nee niet geprobeerd en ga dat ook niet doen!maar eet smakelijk voor wie ervan houdt en het wel gaat eten!
Ik vond het broodje werkelijk nergens naar smaken! En ik verwacht dan ook een "nieuw" broodje, en geen broodje met allemaal al bestaande ingrediënten, die ze al op voorraad hebben, op 1 broodje gegooid Verder ben ik absoluut niet vies van de mac hoor Het broodje wat van mij terug mag komen is de Chicken Mythic Die was zoooo lekkerrr Maar de McMood is niet voor herhaling vatbaar!
Ik mis dat broodje met kip en chilli saus! Die was zo lekker en maar 1 euro geloof ik.. Was net zo klein als een hamburger, maar oh zo lekker!!!!!
Gisteren op, echt zoooooo vies. Het wit van het ei was warm en het geel ijskoud, vlees zelf was ook niets bijzonders, kaas was niet gesmolten en de saus was ook niet lekker. Daarbij zat er zoveel sla en tomaten ed tussen, dat de hele burger koud proefte en uit elkaar viel. Dus nee, niet voor herhaling vatbaar.
heb gister mac gegeten, maar denk dat ik er allergisch voor ben, krijg altijd onzinnig veel last van mijn buik daarna...dus het smaakt me op het moment prima tot nog geen half uur later dat ik opblaas en met krampjes zeg dat ik het maar niet meer moet eten
Ik hem m ook geproeft!!!!! Vond m erg lekker! Big Tasty blijft mijn favoriet maar deze komt zeker op nummer 2!
Gisteren ook geproefd, niks mis mee. Was best lekker, het ei ook gewoon warm. Maar mijn favoriet blijft de quarter pounder, vind die zo lekker. En zoals al eerder was gezegd de MC fondue mag van mij ook terug komen
Ken hem niet...iig. niet geproefd maar ik hou niet zo enorm van eieren dus ws. geen aanrader voor mij. Ik vind MCD op z'n tijd wel okee. Ik hou wel van zo'n quarter pounder (ofzo?) maar ik zit daarna meestal wle vol. Behalve als het avondeten zou zijn, dan eet ik nog wat patatjes en water erbij. Ik vind de patat wel lekkerder dan die van de snackbar, die vind ik veel te dik en sompig. Behalve die donkerbruine vind ik wel ok. (die ronde) Ik vind persoonlijk BK ook lekkerder maar dan zit ik echt propvol na 1 zo'n burger, smaak is wel beter vind ik. Kipnuggets eet ik niet: Jamie Oliver - Kipnugget expiriment met kinderen - YouTube Bahbahbahbahbah
Hij lijkt me erg lekker. Ik neem altijd de big mac omdat de andere burgers (behalve de ham en cheeseburger) me niet zo lekker lijken als ik zie wat erop zit. Ik lees verschillende verhalen hier, dus ben benieuwd hoe het me gaat smaken. Binnenkort gaan we vast wel weer een keer naar de mac
misschien moet je dan engels leren want hij zegt er duidelijk bij dat het normaal zo niet bereid word, de test gaat erom dat kinderen als ze weten dat iets "vies" is klaargemaakt het dan nog eten. Dit is geen echte manier hoe het in the UK of NL word bereid.
Als je goed luistert zegt hij: 'thankfully chicken nuggets in this country are NOT made this way' het is gewoon een experiment. Maar over de Mcmood, ik heb hem geproefd, beetje flauwtjes maar wel lekker Zoveel variatie hebben ze niet dus als er iets nieuws is wil ik het zeker proberen
Jamie Oliver shows kids what Chicken Nuggets are made of - YouTube Ik bedoelde deze volgens mij. Anyway, jullie mogen het BS vinden, ik eet het echt niet en ook al gooien ze het bij de MC zelf niet in de blender, volgens mij verschilt het maar weinig imo. En is het gewoon troep.
ik ben niet zo een fan van het ei bovenop maar voor de rest is ie lekker ik ben vooral blij met de mcflurry rollo zo lekker!!!!!