Heb jij m al gehad? de McMood!

Discussie in 'De lounge' gestart door 0Zebra0, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prettymum

prettymum Niet meer actief

Ik zit altijd al halverwege het menu vol helaas. Mijn favoriet is de Mactasty maar die is ook echt megagroot. En ik kan best veel eten ;)

2. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Nou echt wel! Die was overheerlijk. Dat is de enigste burger die ik at bij de mac. Heb laatst één hapje van mn vriend gehad van de mcmood, nou nee. Niet voor herhaling vatbaar.

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.629
    113
    Ik heb m gisteren geprobeerd en ik vond m wel aardig, maar niet spectaculair of zo.

4. love31

love31 Actief lid

20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    heb hem net gehad..vond het niet lekker...voor mij niet weer dus

5. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hoor er alleen maar goede dingen voor, maaaaaarrrrr doe mij maar een big tasty!!! Lang niet bij de mac geweest btw!

De mac zit hier 500m verder en kom er werkelijk nooit!

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Oh nee, die frietsaus vind ik niet lekker bij Mac.

7. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Hihi :D allemaal net plastic :p nee niet geprobeerd en ga dat ook niet doen!maar eet smakelijk voor wie ervan houdt en het wel gaat eten!

8. 3Hearts1lOve

3Hearts1lOve Actief lid

19 jan 2012
    137
    0
    0
    Thuismama
    Kerkrade Limburg
    Ik vond het broodje werkelijk nergens naar smaken! En ik verwacht dan ook een "nieuw" broodje, en geen broodje met allemaal al bestaande ingrediënten, die ze al op voorraad hebben, op 1 broodje gegooid ;)
    Verder ben ik absoluut niet vies van de mac hoor :D Het broodje wat van mij terug mag komen is de Chicken Mythic :) Die was zoooo lekkerrr :D

Maar de McMood is niet voor herhaling vatbaar!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik mis dat broodje met kip en chilli saus!
    Die was zo lekker en maar 1 euro geloof ik.. Was net zo klein als een hamburger, maar oh zo lekker!!!!!

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Gisteren op, echt zoooooo vies. Het wit van het ei was warm en het geel ijskoud, vlees zelf was ook niets bijzonders, kaas was niet gesmolten en de saus was ook niet lekker. Daarbij zat er zoveel sla en tomaten ed tussen, dat de hele burger koud proefte en uit elkaar viel. Dus nee, niet voor herhaling vatbaar. ;)

11. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

heb gister mac gegeten, maar denk dat ik er allergisch voor ben, krijg altijd onzinnig veel last van mijn buik daarna...dus het smaakt me op het moment prima tot nog geen half uur later dat ik opblaas en met krampjes zeg dat ik het maar niet meer moet eten :p

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik hem m ook geproeft!!!!!

Vond m erg lekker! Big Tasty blijft mijn favoriet maar deze komt zeker op nummer 2!

13. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Gisteren ook geproefd, niks mis mee. Was best lekker, het ei ook gewoon warm.
    Maar mijn favoriet blijft de quarter pounder, vind die zo lekker. En zoals al eerder was gezegd de MC fondue mag van mij ook terug komen:)

14. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ken hem niet...iig. niet geproefd maar ik hou niet zo enorm van eieren dus ws. geen aanrader voor mij.
    Ik vind MCD op z'n tijd wel okee. Ik hou wel van zo'n quarter pounder (ofzo?) maar ik zit daarna meestal wle vol. Behalve als het avondeten zou zijn, dan eet ik nog wat patatjes en water erbij.
    Ik vind de patat wel lekkerder dan die van de snackbar, die vind ik veel te dik en sompig. Behalve die donkerbruine vind ik wel ok. (die ronde)
    Ik vind persoonlijk BK ook lekkerder maar dan zit ik echt propvol na 1 zo'n burger, smaak is wel beter vind ik.

Kipnuggets eet ik niet:

Jamie Oliver - Kipnugget expiriment met kinderen - YouTube

Bahbahbahbahbah

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hij lijkt me erg lekker. Ik neem altijd de big mac omdat de andere burgers (behalve de ham en cheeseburger) me niet zo lekker lijken als ik zie wat erop zit.

Ik lees verschillende verhalen hier, dus ben benieuwd hoe het me gaat smaken. Binnenkort gaan we vast wel weer een keer naar de mac

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

misschien moet je dan engels leren want hij zegt er duidelijk bij dat het normaal zo niet bereid word, de test gaat erom dat kinderen als ze weten dat iets "vies" is klaargemaakt het dan nog eten.

Dit is geen echte manier hoe het in the UK of NL word bereid.

17. Dreamer88

Dreamer88 Niet meer actief

Als je goed luistert zegt hij: 'thankfully chicken nuggets in this country are NOT made this way' het is gewoon een experiment.

Maar over de Mcmood, ik heb hem geproefd, beetje flauwtjes maar wel lekker :) Zoveel variatie hebben ze niet dus als er iets nieuws is wil ik het zeker proberen :)

18. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. Dreamer88

Dreamer88 Niet meer actief

Het kan mij niet schelen wat erin zit. Als het maar lekker is ;)

20. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    ik ben niet zo een fan van het ei bovenop maar voor de rest is ie lekker ik ben vooral blij met de mcflurry rollo zo lekker!!!!!

Deel Deze Pagina