een miskraam en nu?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Pompeloesje, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey dames,

jammer genoeg zijn we er gisteren achter gekomen (was toen bijna 7 weken) dat er enkel een leeg vruchtzakje te zien was.

Gisteren avond ben ik harder beginnen bloeden en had ik ook krampen...
    Vandaag is het al veel minder.
    Vraag me nu wel af wat me te wachten staat?
    Ga ik terug harder bloeden of kan het nu al gedaan zijn?

Ook ben ik een vol vat emoties.
    Gisteren ging het redelijk maar deze morgend zat ik het toilet van de makro te blèten gelijk een klein kind.
    Nu ben ik vooral boos op mijn lichaam.
    Ook mijn ventje ziet er van af,is in een rothumeur :(

Hoe gaat het nu verder? Moet volgende week dinsdag opnieuw op controle om te kijken of mijn bm schoon is.
    Hij zei ook dat ik gewoon opnieuw mag proberen.
    Maar zal mijn cyclus niet van slag zijn?

Mijn vmk in januari had ik posi getest 1 dag voor NOD en ben 2 dagen na NOD al ongi geworden...
    Maar nu heb ik geen idee wat me te wachten staat.

Vind het ook zo ongeloofelijk erg :) had nooit verwacht dat dit ons kon overkomen...:):(

Pfff,wil mijn verhaal wel even kwijt maar kan er verder iemand zijn ervaringen delen ivm het bloeden etc?

Alvast bedankt!

2. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, balen dat het niet goed gaat deze keer.
    Dat bloeden kan varieren. Zelf verloor ik twee jaar geleden in week 8 ineens bloed (zwangerschapstest twee keer gedaan, beide keren streepje niet zo dik als zou moeten). Bij de echo in week 9 bleek de ontwikkeling al in week 6 gestopt te zijn. Omdat vruchtje zelf niet af kwam en ik wel bleef vloeien met wat stolsels hebben ze de week erna een curretage gedaan.

3. Vlinder1986

Vlinder1986 Actief lid

25 mei 2011
    128
    0
    0
    Coach
    Noord-Brabant
    Pompelmoesje,

Ik weet precies hoe je je voelt. Hier hetzelfde na afgelopen dinsdag en woensdag. Heb maar anderhalve dag bloedverlies gehad en nu nergens last meer van. Voel me gewoon als voorheen. Niet emotioneel meer ofzo. Maar begrijp het "gat" waar je in zit... het is even een leegte.

Probeer jezelf er bovenop te krijgen. Het komt echt wel goed. Ook jij krijgt een kindje in je armen ooit... Als je het vertrouwen maar houdt en zorgt dat je je zo positief mogelijk voelt. Op een of andere manier moet je toch verder!

Sterkte!

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

geen ervaring, maar ik wil je sterkte wensen en een dikke knuffel geven.

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoi hoi,

Bij mij is het 2x misgegaan 1x met 15,5 wk en 1 keer met 6wk.

Met 6wk had ik een heftige bloeding maar was mijn cyclus uiteindelijk maar een dag of 3 langer dan normaal. Had ook meteen weer een ei....

Ik weet hoe het voelt en het is gewoon oneerlijk maar zoals mijn gyn al zei... De natuur is wreed maar het is voor een beter doel want er zou toch iets erg mis met het vruchtje zijn. Dat heeft mij wel geholpen. En krop je verdriet niet op. Ik heb er ook steeds openhartig over gepraat en dan blijken er in je omgeving ineens heel veel dezelfde ervaring hebben meegemaakt....

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

HIer ook een leeg vruchtzakje gehad, maar dat kwam pas bij 14,5 week los en toen ook goed: heb zo hard gebloed dat ik afgevoerd ben met een ambulance.
    Maar rond jouw termijn zal dat nog wel loslopen, als het met 6 weken al gestopt was te groeien, is het ook allemaal niet heel erg groot nog.
    Wel fijn dat je een controle-echo krijgt, zodat je zeker weet dat het ook weg is straks.

Deel Deze Pagina