Wie weet of je deze pillen wel of niet door mag slikken tijdens de zwangerschap? Ik lees hier zoveel verschillende verhalen over....de 1 zegt dat het wel mag en dat het zelfs miskramen helpt voorkomen en de ander heeft weer ergens gelezen dat het niet goed is. Op internet vind ik ook bijna niks.... Weet niet meer zo goed wat ik nu moet...
Hoi, Ik zou het ook willen weten, was in de 2 de maand van shatavari zwanger, ben bij een pos. Zw test hiermee gestopt, helaas miskraam geworden. Ik ga terug shatavari nemen maar weet ook niet of ik bij een volgende zwangerschap dit langer mag nemen of niet
Ook jij zit dus met deze vraag, lastig he!! Je weet eigenlijk niet meer wat je moet doen in een belangerijke situatie...vervelend... Maar jij was dus zwanger en bent toen gestopt met de shatavari, waarna je dus een miskraam kreeg? Je weet nooit waar het aan lag helaas, maar ik snap dat je deze dingen afvraagd. Hoop dat iemand meer info heeft voor ons..
Ik heb geen ervaring met shatavari , maar misschien moet je het eens aan je vk of ha vragen. Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen!