Inderdaad de sinas van de Lidl, hmm! En bijna alle chocola van de Lidl, fruit van de Lidl, viscuisine van de Lidl. En merk schoonmaakspullen, wasmiddel etc. koop ik vaak bij de Big Bazar - Home - 1000+1 artikelen voor de laagste prijs! of de Action. Heb je vaak die grote partijen, lekker goedkoop .
Hier hetzelfde. Proef het zo wanneer ze Pepsi ofzo voorschotelen. Een vriendin van me heeft altijd van de Lidl geloof ik, nou die vind ik écht niet lekker. Ik drink altijd cola van coca cola, maar bij haar zeg ik altijd 'geef maar wat appelsap ofzo'. Drink daar echt geen cola meer, bah Maar dat is maar wat je gewend bent denk ik.
iemand had het over de chocopasta van de aldi. ik vind de chocopasta van de aldi geweldig en is idd vergelijkbaar met nutella.
haha mijn zus is ook zo'n zeur dus wij schenken de cola gewoon over in een merkfles en dan merkt ze het dus niet (hetzelfde geld voor heel veel andere mensen die dit beweren) Coca Cola en Pepsi verschilt idd wel maar heel veel goedkopere merken lijken juist heel veel op de echte (komt soms zelfs van dezelfde fabriek af!!) Bij de test die wij hebben gedaan met mensen had maar 1 het verschil geproeft en meer dan 10 mensen niet dus dat zegt denk ik genoeg..
chocolate chip cookies van de Lidl zijn echt de allerlekkerste!! ook wasmiddel van de Lidl is uitstekend!
Twee zakjes pizzadeeg voor zelfgemaakte (gezonde, als je het goed doet ) pizza, bij Xenos voor 1,25. Wij eten er 1 per keer met twee mensen. Ook de pesto haal ik daar vandaan (1,69 voor een potje geloof ik). Verder hebben ze de lekkerste 'luxe theetjes', in van die piramide zakjes met heerlijke, niet kunstmatig gearomatiseerde thee (1 euro voor 10 zakjes, is misschien niet goedkoop voor thee, maar het is ook echt goede, luxe thee, ik vind beter dan Lipton of Pickwick). De voordeelselectielijn van Etos heeft een grote tube tandpasta voor 42 cent. De Hema heeft de goedkoopste koffiepads (1 euro per zak), en voor zover ik weet het goedkoopste vloeibare wasmiddel (2 euro voor 1,5l). Dat laatste scheelt gewoon een euro per fles met de Aldi !
Luiers van de kruidvat of aldi. Koffie pads van de ikea! Kruidvat babyvoeding/opvolg melk. Scheel zoveel met nutilon enz. Cola zero en spa rood van de lildl. Wasmiddel van de lidl. Billendoekjes van de c1000 als er ze er weer zijn voor 1 euro per pakje 80 stk sla ik flink in. Olijf olie en bak en braad van de lildl. Vla en yoghurt van de lildl, en zo ook de wat luxere toetjes.
Ik haal tegenwoordig bijna al mijn drogisterij artikelen bij de Action. Ook mijn vaatwassertabletten en schoonmaakmiddelen. Dit scheelt echt zo ontzettend veel.
Plakjes kaas van de Euroshopper of van de Aldi (maar aan kaas kun je niet zoveel verpesten natuurlijk ) Friese ontbijt/kandijkoek van de Lidl, zowel een hele als de voorverpakte stukjes - echt erg lekker, doet zeker niet onder voor Snelle Jelle De billendoekjes van de Trekpleister kosten ook een euro per stuk, maar ik vind ze niet echt lekker ruiken. Vond die van de Hema niet goed schoonmaken, dus ben nog op zoek naar de oplossing (vind Zwitsal toch het fijnste, maar zo duur, dus ik zoek nog even door) En Marktplaats is natuurlijk sowieso handig voor vanalles, maar ook als je een kadootje zoekt kun je eerst even daar kijken - ik moest laatst een boek hebben als kado. Even op marktplaats gekeken, daar stond het boek, gloednieuw, voor minder dan de helft van de nieuwprijs. Ideaal! De tip van goedkoop wasmiddel bij de Hema vind ik een goede, wist niet dat het daar zo goedkoop was! Sowieso is de Hema soms echt niet duur....een (mooi) kleurboek kostte daar een euro, bij de Zeeman waren ze ook een euro maar die waren lelijk (lelijk papier ook) en voor de rest waren ze overal duurder.
Ja, maar wat ik tricky vind is dat Hema op een aantal onderdelen toch echt wel vrij duur is geworden over de jaren heen. Ik vind kinderkleding leuk maar niet bepaald goedkoop daar. Het is best speuren naar wat het goedkoopste is. Die van Action billendoekjes ga ik onthouden. Hema billendoekjes zijn veul goedkoper dan die van de Aldi, maar ik deel helaas de mening dat ze niet geweldig werken op de bv/Rapley-poep van mijn dochter
Ik koop trouwens de meeste kleding voor mijn dochter via MP en kringloopwinkels. Vooral bij de laatste kan ik echt soms mijn geluk niet op Laatst een zgan Vingino broek voor 1,75, en deze week een prachtige Noppies jeans voor 1 euro! Ze ziet er picobello uit en heeft meestal merkkleding aan die ik nieuw nooit zou kopen
- kleding bij kringloopwinkel kopen (voor mezelf een winterjas zo goed als nieuw voor 10 euro, voor zoonlief polo lange mouwen van Villa Happ voor 2 euro) - luiers van lidl, vind ze echt heel erg fijn - billendoekjes van kruidvat in de aanbieding, dan hebben ze een voordeelpak van 12 pakjes voor 12 euro. Heb alle merken zowat geprobeerd, vond die van pampers en van kruidvat het fijnste. - vaatwastabletten van jumbo eigen merk, niet duur en vond ze beter werken dan die van lidl
ik werk zelf bij xenos en zie vaak leuke dingen die goedkoop zijn tegenwoordig hebben we ook veel eet weekaanbiedingen
Wel even een tip voor dingen van Xenos: als ze echt afgeprijsd zijn (rode stickers) dan zijn ze nog maar beperkt houdbaar! Dat staat er niet bij, maar is echt zo. Zo hebben ze hier vaak Calve mayo en sausjes voor heel weinig in de aanbieding, maar die lopen wel al in november dit jaar af ofzo.
Evenstar, de Hema is inderdaad soms helemaal niet goedkoop, daarom was ik eigenlijk ook zo verbaasd. En kringloopwinkels zijn inderdaad leuk, alleen bij ons in de buurt hangt er eigenlijk meestal alleen maar troep (vies/verwassen). Voor speelgoed is het wel heel leuk slagen; laatst de Nijntje blokkenkar voor 1 euro kunnen kopen. Juul, hey dat is een goede tip, dan ga ik die Kruidvat doekjes eens proberen.
ja dat klopt inderdaad meestal staat het dan bij de kassa en oranje sticker 0,25 cent ofzo maar dan gaat er bij de meeste mensen wel een belletje rinkelen hoor! en je mag tot de laatste verkoopdatum verkopen en hoeft niet te melden dat datum kort is