Wij halen de pakken sinaasappelsap (0,90 per 1,5L) en ijsthee (0,45 per 1,5L) bij de plus. Overigens beide van het merk Surango. Lekker en zelf goedkoper dan de aldi!
De ALLERgoedkoopste billendoekjes: Action 100 doekjes voor 1 euro. Zijn de gele doekjes, worden per twee pakjes verkocht, dus twee pakjes voor 2 euro. Sla er altijd een hele berg in. Nog nooit ergens goedkopere gevonden, zelfs niet in een aanbieding.
En voor de pamper fans, ik ben geabonneerd op een digitale nieuwsbrief via watkostenluiers.nl Krijg je wekelijks een mailtje met waar de pampers (en andere luiers) in de aanbieding zijn. Hoef je zelf de krantjes niet meer bij te houden.
Ik drink trouwens ook de goedkoopste thee,28 cent een doosje(Euroshopper bijvoorbeeld) Waarom zou ik Pickwick gebruiken als die goedkope net zo lekker is? En eigen merk Evergreen van de Hema,75 cent een pak
Wij doen sowieso heel veel boodschappen bij de lidl. Goede producten en ook zeer betaalbaar. Hier een kort lijstje wat wij sowieso daar halen. - kaas - schoonmaak spullen - groenten - snoepgoed/koeken - fruit - frisdrank - sappen - melk - speelgoed kopen wij meestal via mp (vooral de grotere duurdere speelgoed) - verzorgingsproducten meestal bij de action (gewone merk producten maar goedkoper) - luiers en luierdoekjes hebben we wel van pampers maar dan altijd als het in de aanbieding is.
ben je alleen op langer termijn niet goedkoper uit als het meer was bezorgd, wasje draaien kost ook geld+ extra tijd die je er dan aan kwijt bent. Wij doen max 1 x per week boodschappen. Ik ben meestal tussen de 40 en 70 eurp per week kwijt, afhankelijk of er ook wasmiddel en dergelijke bij zit. Voor ons is dat de beste manier om te bezuinigen.
Loempia's van de Euroshopper,per 2 stuks, zijn beter dan die van de Mora. Portie sate van de aldi, in die zakjes. Aanmaaklimonade Cassis van Markant merk. Prijzen weet ik niet uit mn hoofd, maar dit zijn voor mij wel de lekkerste!!!
hier nog nooit gehad maar soms moet je van de lidl een maatje groter nemen (vooral voor snachts) als ze eigenlijk hebben dus misschien heb je daar wat aan?
De kaas van de lidl heerlijk en betaalbaar, zoiezo heeft de lidl ook een heel goed groente en fruit assortiment wat lekker en betaalbaar is. ik hoor iedereen hier over kringloopwinkels bedenk me dat ik zo maar eens ga kijken bij die van ons.
Die grote kilopakken spaghetti van de Euroshopper ! Prima te eten, en ik eet veel spaghetti. Geloof dat zo'n pak iets van 40 cent is maar dat weet ik niet zeker.
Verder drinken wij altijd aanmaak. De citroen van Karvan Cevitan. Heb altijd koud water in de koelkast liggen, echt heerlijk, en goedkoop! Ik heb voor visite altijd de nep Dubbelfris van de Lidl of Plus eigen merk. Echt lekker! Melk van de Lidl, scheelt echt 30 cent ofzo met melk van de Plus eigen merk. Groenten van de Lidl, wat scheelt dat zeg! Je betaald per kilo. Bijvoorbeeld een courgette betaal ik bij de Lidl gemiddels 50 cent voor en bij de Plus gaan ze per stuk voor 89 of 99 dent geloof ik. Net als paprika, bij de lidl z'n 50-60 cent en bij de Plus 99 cent.. Verder gebruiken wij veel aluminiumfolie. Wat is dat duur zeg. Ik heb de goedkoopste gevonden bij de BigBazaar en Blokker ( dat Handynogwat merk). Scheelt echt heel veel met de goedkoopste bij de supermarkt.
Inderdaad groente en fruit van de Lidl, is eigenlijk altijd goed, alleen bij exotisch fruit als ananas en mango even goed opletten of het wel rijp is. Ook altijd in de winkel even gaan kijken want vaak zijn er dagaanbiedingen en soms kun je dan echt heel goedkoop groente en fruit kopen.
Welke luiers zijn nu eigenlijk goedkoper per stuk, die van de Lidl of die van Kruidvat (in de aanbieding)?
paprika halen we vaak in een zak op de markt. Dan heb je een stuk of 8 voor 1 euro of 1,50. Die kun je prima in blokjes snijden en invriezen.
De koffiepads van de Lidl zijn nu in de aanbieding, XXL zak. Ik vind die koffie samen met Senseo de lekkerste. Maar deze is natuurlijk goedkoper.
Verse groenten vaak goedkoper hier bij toko's.Wij wonen best in een multi-culti wijk dus vele toko's. De ene dag ziet de groente er bij de een niet al te best uit, ga je gewoon naar de ander! Vaak paprika's 1,- de kg ofzo.. Lidl heeft de laatste tijd mooie en goede aanbiedingen. Dus let daar goed op. Laatst 10 kg aardappelen voor ik dacht 2,50. We betalen normaal (toko) 2,99 voor 5 kg. * Eieren e.d. kijk bij een toko!! Wij halen 30 eieren (kan nog zelf kiezen welke grootte ook) voor 2,99 Brood; we hebben al zoveel soorten geprobeerd. En ik koop vaak veel brood tegelijk en vries dan in omdat het bij mannetje mee naar zijn werk nogal hard gaat. Geloof dat we hooguit 2 dagen met 1 brood doen. Hebben eerst bakkersbrood gegeten maar 2,00 p. brood werd gewoon te gek en het was niet in te vriezen/langer houdbaar. Zo ook Super de Boer brood; verschrikkelijk bedervelijk. Nu het brood van de aldi 0,69 en manlief die dus echt merk, merk merk was en duur duur wil niets anders meer! Verzorgingsproducten => ACTION!! Heeft vaak echte merk producten vele malen goedkoper. Zo de (ik geloof) aquafresh buzz tandeborstels die hebben wij altijd maar kosten bij kruidvat/etos zo'n 3,50- 5,00 als het niet meer is. Bij Action heb ik ze geloof ik onder de 1,99 gekocht. Xenos heeft veel spulletjes qua kruiden en boemboe pakjes (wij eten veel kip met boemboes of kruidenmixen en rijst). Rijst=> Ook chinese winkels of toko's echt een aanrader. Weet even niet precies wat we betalen voor hoeveel kg maar het is een grote zak (25 of 30 kg). Weg met de kleine doosjes. Wij doen er afhankelijk van hoevaak we rijst eten 6 -9 mnd mee met 2 mensen (en 1 a 2 keer in de week eten er nog mensen mee). Drinken => Wij drinken vaan de ijsthee van aldi/lidl of wat ook heerlijk is is een soort druivendrank (blauw pak) bij Jumbo. Staat ver onderin het schap 0,59. Zijn wij op overgestapt toen ze hier bij jumbo de taksi e.d. met 30, 40 ct omhoog gingen gooien. Kaas=> Ben je goedkoper uit om een blok te kopen zeker als je vaker kaas eet. Beschuit is bij jumbo goedkoper dan bij aldi! veel euroshopper of ah goedkoop merk producten zijn goedkoper dan aldi!!