Van de week per toeval naar de AH op zondag (andere winkels niet open). Dacht we zullen gepureerde tomaten mee nemen (wij maken altijd helemaal zelf macaroni, nasi etc.). Dan doen we daar verse groenten, kruiden door, pasta koken, mengen klaar! Maar die gepureerde tomaten zijn bij aldi ik meen 0,47 en bij AH 0,27.. Als je het zoveel gebruikt als wij is die prijs best een verschil!
Hier nog een Aldi - AH (euroshopper) verschil: melk bij Aldi: 0.57 (al ik het mij goed herinner) melk bij AH: 0.49 Ik weet niet of die van euroshopper hetzelfde smaakt als Aldi, maar lijkt mij dat er niet veel smaakverschil in houdbare melk zit.
En als je zoals ik van niet te veel gedoe houdt (ik vind dat voorsnijden echt prutwerk), dan vries je ze gewoon heel in. Ze zijn bevroren heel goed te snijden en schoon te maken
Jeminee wat zijn er hier mensen die hun zaakjes goed op een rijtje hebben zeg! Niet te geloven zo nauwkeurig. Vraag me nu wel af hoeveel jij bv per week kwijt bent aan de boodschappen? Want dat moet dan haast een stuk voordeliger zijn dan bij ons. Ik heb hier helaas het nadeel dat er maar 2 supermarkten in het dorp zit. Als ik wil gaan shoppen bij verschillende supermarkten dan moet ik rond de 20 km rond rijden. Heeft helaas dus heel weinig zin...
Ik haal hier de luiers van t kruidvat toevallig waren ze laatst in de aanbieding 3 pakken met 56 luiers per pak 15 euro. Billen doekjes van de action. Fruit groenten en sapjes en vlees bij de lidl. Brood van de AH. Spullen voor buitenlandse gerechten bij de toko.
Wij gebruiken de luiers van de ah die zijn net iets breder bij de heupjes. Kosten 12,99 per 66 stuks.
Daar heb ik ook naar gekeken maar volgens mij zat er in een pak maat 5 niet zo heel veel verschil met de ah. Maar wij doen bij de ah en bij de Aldi dus als die op zijn ga ik die ook eens proberen.
action moet ik 25 kilometer voor rijden dan word het nog duur ook voor de kruidvat en xenos ook 12 kilometer. Ik haal de meeste boodschappen bij de Aldi maar brood bij de bakker en vlees bij de ouderwetse slager en voor overige dingen die ik echt van een merk heb, zoals kanis en gunnik koffie, drinken van sisi voor mijn oudste, of kleine pakjes houdbare melk, haal ik hier bij de c1000, maar daar kom ik verder vrij weinig, en als ik per ongeluk in de stad kom, neem ik gelijk een grote vooraad verzorgingsproducten mee, of haal ik ook hier bij de c1000 als er iets op is Ik zit voor 4 personen rond de 100 euro per week, daar zit dan alles bij
Ja echt? Groenten kijk ik nooit naar maar fruit kost hier op de markt minstens zoveel als bij de AH en dan is het vaak ook nog prutkwaliteit