heb jij nog een goede tip m.b.t levensonderhoud

Discussie in 'De lounge' gestart door sapje, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Van de week per toeval naar de AH op zondag (andere winkels niet open). Dacht we zullen gepureerde tomaten mee nemen (wij maken altijd helemaal zelf macaroni, nasi etc.).
    Dan doen we daar verse groenten, kruiden door, pasta koken, mengen klaar!

Maar die gepureerde tomaten zijn bij aldi ik meen €0,47 en bij AH €0,27.. Als je het zoveel gebruikt als wij is die prijs best een verschil!

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Hier nog een Aldi - AH (euroshopper) verschil:
    melk bij Aldi: €0.57 (al ik het mij goed herinner)
    melk bij AH: €0.49

Ik weet niet of die van euroshopper hetzelfde smaakt als Aldi, maar lijkt mij dat er niet veel smaakverschil in houdbare melk zit.

3. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

En als je zoals ik van niet te veel gedoe houdt (ik vind dat voorsnijden echt prutwerk), dan vries je ze gewoon heel in. Ze zijn bevroren heel goed te snijden en schoon te maken:D

4. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Jeminee wat zijn er hier mensen die hun zaakjes goed op een rijtje hebben zeg! Niet te geloven zo nauwkeurig. Vraag me nu wel af hoeveel jij bv per week kwijt bent aan de boodschappen? Want dat moet dan haast een stuk voordeliger zijn dan bij ons. Ik heb hier helaas het nadeel dat er maar 2 supermarkten in het dorp zit. Als ik wil gaan shoppen bij verschillende supermarkten dan moet ik rond de 20 km rond rijden. Heeft helaas dus heel weinig zin...

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik haal hier de luiers van t kruidvat toevallig waren ze laatst in de aanbieding 3 pakken met 56 luiers per pak 15 euro. Billen doekjes van de action.
    Fruit groenten en sapjes en vlees bij de lidl. Brood van de AH.
    Spullen voor buitenlandse gerechten bij de toko.

6. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    schoonmaakdoekjes vd action, heerlijk fris en supersterk.
    Gele verpakking

7. naya25

naya25 Lid

24 nov 2009
    93
    0
    0
    NULL
    Nijkerk
    Wij gebruiken de luiers van de ah die zijn net iets breder bij de heupjes.

Kosten 12,99 per 66 stuks.

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Luiers van de ALdi: 72 stuks voor 11,50 en ik vind ze fijn! (btw weet niet of dit al gezegd is....)

9. naya25

naya25 Lid

24 nov 2009
    93
    0
    0
    NULL
    Nijkerk
    Daar heb ik ook naar gekeken maar volgens mij zat er in een pak maat 5 niet zo heel veel verschil met de ah.

Maar wij doen bij de ah en bij de Aldi dus als die op zijn ga ik die ook eens proberen.

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    groenten en fruit koop ik altijd op de markt, scheelt een hoop met de supermarkt!!

11. action moet ik 25 kilometer voor rijden dan word het nog duur ;)
    ook voor de kruidvat en xenos ook 12 kilometer.

Ik haal de meeste boodschappen bij de Aldi
    maar brood bij de bakker en vlees bij de ouderwetse slager
    en voor overige dingen die ik echt van een merk heb, zoals kanis en gunnik koffie, drinken van sisi voor mijn oudste, of kleine pakjes houdbare melk, haal ik hier bij de c1000, maar daar kom ik verder vrij weinig,
    en als ik per ongeluk in de stad kom, neem ik gelijk een grote vooraad verzorgingsproducten mee, of haal ik ook hier bij de c1000
    als er iets op is

Ik zit voor 4 personen rond de 100 euro per week, daar zit dan alles bij

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja echt? Groenten kijk ik nooit naar maar fruit kost hier op de markt minstens zoveel als bij de AH :$ en dan is het vaak ook nog prutkwaliteit

Deel Deze Pagina