leuke sport gezocht..

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ik ben eigenlijk op zoek naar een leuke nieuwe sport/hobby.

Ik heb een crosstrainer waar ik normaal 3 dagen per week op stond maar ik en dat ding helemaal zat. Wandelen doe ik ook veel en fietsen. Alleen heb een moederfiets en ik vind dat persoonlijk niet meer zo lekker fietsen. Erg zwaar....

Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe leuke sport. Wel een sport die ik alleen kan beoefenen. In de avond uurtjes als me vriend thuis is ivm de kids.

Dus wie o wie weet een leuke sport.

(hardlopen gaat ook niet ben ik te zwaar voor nog)

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Skaten misschien?

Ik vind zelf tennissen erg leuk, maar dat gaat een beetje moeilijk alleen, of je moet tegen een muur aan slaan ;).

3. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Of iets van dansen, zumba ofzo. Kun je zelfs thuis doen, heb je dvd's van. Squash is ook leuk ja.

4. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    of gewoon dansen je hebt verschillende soorten lessen en je valt er snel mee af

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

dansen.. weet niet of ik een dans type ben:) EN dat zal dan in de woonkamer niet gana met 2 kinderen aangezien die altijd aan mama hangen tijdens het dansen.

Skaten wil ik zeker gaan doen, heb alleen een hele zwakke enkel (ben er vorige week weer doorheen gegaan) dus ik moet even wachten tot die weer ''hersteld'' is voordat ik durf te gaan skaten.

Super bedankt al voor wat tips :)

Nog meer tips blijven altijd welkom

oh ja en squash (hoe je het ook schrijf:)) word het hem ook niet. Is hier niet in de buurt en heb geen rijbewijs zelf.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben ook gaan tennissen, kende verder niemand daar maar ben gewoon les gaan volgen met een groep.. Met een aantal van hen tennis ik nu nog steeds iedere week...

Deel Deze Pagina