Gewoon zomaar een vraag.. Het kan van alles zijn... Klein of groot. Niet de boedoeling om mensen te kwetsen!! ---------------------------------------------------------------------------------- Ik en mijn kits hebben allemaal een "dimpeltje" of hoe dat ook mag heten. Iig een extra streepje bij de billetjes en valt alleen op als je er op gaat letten Verder heeft m'n beste vriend heeft Hypospadie? Iig je plasgaatje op een andere plaats dan normaal (1 van de meerdere dan)
nou weet niet of het een handicap of afwijking is..maar onze oudste heeft een hersenbeschadiging (ze doet het super goed, bijna een echte kleuter nu en leeftijd correct) Verder niets eigenlijk....ik draag een bril
Ik heb een spierziekte, de ziekte van strumpfell ook wel bekend als H.s.p. Houd in veel last van spasme, pijn in mijn benen stijfheid en risico op Aanvallen.. Verder niemand in ons gezin..
Onze oudste dochter heeft Erbse parese aan haar linkerarm (zenuwaandoening). Ze vind voor zoveel een eigen oplossing zodat ze dingen wel met 2 handen/armen kan doen. Ze kan nu wel lichtjes een potlood vasthouden tussen duim en wijsvinger maar er niet mee kleuren Ze kan haar vingers nu licht buigen en haar arm kan ze tot haar mond brengen (eerst kon ze dus helemaal niks ermee) helaas zal ze er niet alles mee kunnen. Maar gelukkig weet ze voor veel dingen een oplossing, onze stoere meid!
Mijn oudste zoon is (licht) autistisch. (klassiek autisme) Mijn jongste zoon heeft hypospadie, hij is daar afgelopen vrijdag aan geopereerd.
Mijn middelste zoon heeft A.S.S. Toen wij erachter kwamen was dit echt een shock. Nu niet meer hij zit nu eindelijk op zijn juiste plek en we leren ermee omgaan. Al is dit soms niet makkelijk vooral niet voor zijn broer en broertje.
man heeft hemofilie , onder de 1 % bloedstolling van zichzelf. dochter draagster hemofilie (ze heeft zelf gelukkig goede bloedstolling van 78% ,dus alleen echt van toepassing bij haar eigen voortplanting over jaaaaaren ) Ik rugpatiente, 3 wervels vastgezet/ 2 tussewervelschijven vervangen door cages sinds vorig jaar. ben rugpatient sinds mijn 12 e , in totaakl 3 operaties gehad aan rug en nu weer mijn leven aan het oppakken. ga weer naar school/loop stage, mag namelijk niet meer de winkel in en ik heb morphea , een auto immuum huidziekte. En we zijn allemaal goed gek
Ik en mijn vriend hebben dyslexie. Grote kans dat ons dochtertje het ook heeft. Zelf vind ik het niet zo'n probleem. Alleen de rest van de wereld begrijpt me alleen niet altijd!
Heeft hij er veel last van? Blij dat jullie het nu hebben gedaan die vriend van mij 20 jaar nu...was erg onzeker daardoor en probeerd de operatie steeds uit te stellen omdat hij het niks vind en bang is voor het herstellen. Helaas vonden ze ouders en oma het niet nodig om hem te helpen. Papa wel..maar de vrouwen niet.... Beterschap!
Ik heb zelf een heupafwijking, maar kan daar goed mee leven mits ik op gewicht blijf en mijn spieren goed op orde houdt. Mijn schoonmoeder heeft een visuele handicap, is maatschappelijk blind (ziet zo'n 5%)
Ik heb asperger en adhd, mijn vader ook, zoontje heeft een algehele ontwikkelingsachterstand en mogelijk ADHD en autisme Verder aangeboren enkel en heup afwijking waar ik al 3x aan geopereerd ben, en heb ik een schildklierafwijking. Ook reuma komt in de familie voor.
Ik ben rechtzijdig verlamd door een hersenbloeding, heb ook een kleine beschadiging in mijn hersens daardoor. Ik kan moeilijk mijn concentratie houden. Ik was 9 maanden jong toen ik dat kreeg.
Ik heb fibromyalgie, vermoeden van ADD en hallux valgus aan 2 voeten. Ben met 11 tenen geboren maar die 11e teen is verwijderd toen ik 3 maanden was. Daardoor zijn wel heel mijn voeten vergroeid. Mijn man heeft een gebroken middenrif.
Ik zelf: B12-tekort, Crohn/colitis (wordt pas weer verder onderzocht bij actieve ontstekingen), fibromyalgie, syndroom van Asperger, lichte vorm van schizofrenie. Verder hebben ze vermoedens over andere kleine dingetjes, nooit vastgesteld, was het helemaal beu in het medisch/psychisch circuit. Mijn man heeft scoliose. En verdere familie: Mijn moeder heeft fibromyalgie en chronische hyperventilatie. Vader vermoedelijk autisme.
Dank je Hij heeft geen pijn (had de eerste dagen pijnstillers), maar leuk is anders. Vooral verschonen is een drama nu het verband eraf is. Morgen gaat de katheter eruit. De operatie wordt eigenlijk altijd voor het eerste levensjaar gedaan tegenwoordig, dan hebben ze er minder last van. Voor een volwassene lijkt het me vreselijk pijnlijk, want veel groter wondoppervlak. Wij hadden het ook liever niet gedaan, maar je denkt dan toch aan de toekomst en dan doe je het voor hem.
ik ben chronisch rug patient elke 4 maanden ruggenprik verder kans is erg groot dat ik fibromyalgie krijg zoontje heeft tekort aan iga en igg2 en slik dagelijks medicatie om niet erg ziek te worden.