Misschien niet zo apart als wat ik hier lees, maar die van mij is duivenmelker en heeft zo'n 200 duiven. En daar gaat heeeeul veel tijd in zitten
Die van mij is helemaal fan van de voetbal en gaat naar alle wedstrijden van zijn favo club. En met alle bedoel ik ook echt 'alle'. Uit , thuis en buitenland, al jaaaaaaaaren. Echte fan dus! Hier gaat overigens aardig wat tijd in zitten, maar het is toch super als je zo kunt genieten van je hobby!! Ik ben daarintegen erg saai, met mijn eigenlijk 'geen' hobby's. Tsja, computeren, lezen en katten is nou niet bepaald uniek
Mijn man doet aan duiken en circuit rijden op de motor. Ik heb een zwak voor papegaai achtige al heb ik 1 pyrrhuratje want ze maken iets wat veel herrie hahaha. Liefst had ik een tropische tuin alla de vlindertuin in Emmen en dn vol papegaaien. Wel compleet geluidsdicht trouwens hahaha
Koe rijden?? Wat is dat en waar doe je dat? ja het zal wel voor zich spreken maar daar heb ik nog nooit van gehoord!! Wel koe-knuffelen!
Dat dus .... De film who killded John O'neil gezien toen ik net samen meer mijn lief was , ging wel een 'wereld' voor mij open, gelukkig houd hij zich er nu eigenlijk nooit meer mee bezig ,( hoewel hier de bilderberggroep nog wel eens besproken wordt trouwens ) maar interessant is het zeker , maar of ik blij met al die theorieën ben ? Ontopic hier geen vreemde hobby's eigenlijk ..
Ik vergeet gewoon mijn eigen hobby!! Ik duik ook! Ben inmiddels een gecertificeerd Advanced Open Water Diver met al meer dan 100 duiken op mijn naam! zo mooi! Oa al met walvishaaien gedoken, dolfijnen, wrakduiken gemaakt, cenotes..... alleen nachtduiken daar heb ik me nooit aan durven wagen... brrrr
Mijn vriend zat in de africhting van honden en daarnaast was hij pakwerker.... hij liet zich dus in zn donder bijten door de honden Inmiddels door wat lichamelijke trubbels gestopt als pakwerker en het africhten staat tijdelijk op een laag pitje... maar thuis traint hij nog wel ns wat met de "dames"
mijn vriend bouwt miniatuur burgten, kastelen en huisjes. zo iets als die metselhuisjes voor kinderen alleen dan op schaal en erg kleine steentjes, dakpannen, hout en nog wat dingen. hihi ikzelf niet zoveel zp, legpuzzels, niks bijzonders dus
Haha, snap dat je zo denkt . Hij begon er pas mee toen we al wat hadden, ik wist dat hij geschiedenis leuk vindt dus zo onverwacht was het niet. Ik hou zelf ook van fantasy festivals etc. dus dat scheelt . Ben zelfs een keer mee geweest met hem en had meegedaan als burger, maar het is niet helemaal mijn ding. Hij zit er ook wat 'serieuzer' in dan ik zou kunnen zeg maar. Maar ik vind het helemaal niet erg, ik weet dat hij er gelukkig van wordt en dat vind ik het belangrijkste .
Mijn man heeft geen bijzondere hobby, maar ik word regelmatig vreemd aangekeken als ik zeg dat ik bij een show- en marchingband speel..
Dat vind ik juist interessant en indrukwekkend. Hoewel ik me kan voorstellen dat jij er op een gegeven moment wel klaar mee bent Ik heb er wel eens wat over gelezen en filmpjes opgezocht maar mijn engels/amerikaans is helaas niet goed genoeg om er heel wijs uit te worden. Het is ook zo'n grote en duistere wereld die hele Illuminatie. Zal het ook echt zo zijn dat een heleboel sterren, zangers en beroemdheden er daadwerkelijk middenin zitten en deel uit maken van...? Hier beiden geen aparte hobby's trouwens
Wij hebben beiden geen aparte hobby's ben ik bang... De gebruikelijke dingen... Vriendlief is wel lichtelijk verslaafd aan zijn Iphone ( dat las ik hier eerder ). Ik haak, naai en brei... maar daarin ben je ook geen eenling meer zo 'jong' .
Mijn man maakt Nederlandse ondertitels voor films en series die niet heel legaal zijn te verkrijgen Hij is nu wel bezig met een cursus om dit voor de publieke omroep te gaan doen. Daarnaast vind hij het leuk om CD's te verzamelen uit alle hoeken en gaten van de hele wereld.. van 1 band. We hebben er hier 217 staan
Dat vergat ik gisteravond te tikken.. totdat ik bij de sluiting van de OS Stomp voorbij zag komen.... ik heb ook jaren bij een drumband gespeeld (melodisch slagwerk) en ook nog een aantal jaren pauken (die grote soepkommen ) gespeeld bij een fanfare. Doe het al jaren niet meer, maar het kriebelt toch altijd weer hoor... misschien toch maar weer eens gaan "shoppen". Ook ik werd vaak "raar" aangekeken.
Mijn man zijn grote hobby zijn onze koi. We hebben in de tuin meer water met koi dan bestrating. Ook zit hij bij 2 verenigingen, bij de ene ver. werkt hij als vrijwilliger mee om de show op te bouwen, te draaien en af te bouwen en bij de andere ver. werkt hij als vrijwilliger voor koiziektes, als iemand iets heeft met zijn vijver of koi, dan wordt mijn man in onze regio er op uit gestuurd om bij die mensen te gaan kijken wat er aan de hand is. Als onze koi ziek is, dan maakt hij ook afstrijkjes van ze, bekijkt het onder de microscoop en maakt een behandelplan (behandelt de vijver met een kuur die je in het water strooit). Ook als er een koi is met een wondje, dan behandelt hij deze, in erge gevallen betekend dat dat hij de koi verdoofd dmv een spuitje te geven, de wond schoon maakt, verder behandelt en bij hele erge wondjes spuit hij een kuurtje in en laat hij de vis weer wakker worden en weer terug in de vijver. Ook is de koidokter (ja echt koidokter) wel eens geweest om een koi te opereren aan een gezwel, dat vond ie toch wel teveel bloed enzo, toen moest ik maar even assisteren tijdens de o.k. Dus tja, ik vind deze hobby vrij appart. (een visje opereren hihi) En het is ook een vrij kostbare hobby, 1 consult koidokter was jaren geleden 91,- en dat is dus alleen nog maar consult en is medicatie of wat dan ook nog niet erbij gerekend. En we zijn per maand 150,- kwijt aan energiekosten om heel die vijver te laten draaien. En zakjes voer van 15kg voor 50,- of meer is ook heel normaal. En natuurlijk is hij ook naar Japan geweest om daar een koi te kopen. Ook hebben we in de schuur quarantainebakken waarin hij zieke, nieuwe of jonge koi zet. Zo hebben we ook een keer 100 jonge koi uit Japan laten komen om te laten groeien en weer door te verkopen.
Leuk om al die hobbies te lezen! Als ik met mijn man in de speelgoedwinkel ben, ben ik hem direct kwijt: dan gaat hij op zoek naar mini's . Hij spaart namelijk mini's....!! Hij heeft heeeeel veel autootjes (staan gelukkig op zolder, grijns), maar we hebben ook een schilderij met een mini op de slaapkamer hangen (die ik zelf ook stiekem heel mooi vind), een knuffel in de vorm van een mini, etc... Ik vind het wel leuk hij een verzameling heeft, maar toen hij aangaf dat hij graag een kast beneden wilde met mini's, moest ik toch wel even slikken ... En ben ik blij dat ik het uit zijn hoofd heb kunnen praten....