Niet fijn om te bellen , maar soms heel hard nodig helaas! Laatste keer dat ik gebeld heb was dat er een meisje voor de deur in elkaar werd geslagen en meneer schreeuwde ik zie je zo laat terug met het geld! waardoor voor mij toch wel duidelijk was dat ze elkaar weer gingen zien.. de politie heeft toen heel de tijd rond dat tijdtstip rondjes gereden en door mijn mini stukje film op mn telefoon hebben ze meneer kunnen vinden en meegenomen
Hier omdat er brand was bij de overburen,we zelf een ongeluk hadden gehad en de laatste keer omdat er 2 honden over de snelweg renden.Van dat laatste weet ik niet hoe dat afgelopen is jammer genoeg.
heeeel lang geleden, was ik met mijn toenmalige vriend als eerste bij een ongeluk, toen moesten we ook 112 bellen, ware het niet dat er storing was en het erg lang duurde voordat er iemand opnam!
Ja, we reden vanaf een verjaardag om een uur of 1 in de nacht terug naar huis en zagen we echt een megabrand bij een autobedrijf maar nog geen zwaailicht te zien dus toen hebben we 112 gebeld....
1 mei jl omdat ik mijn moeder dood vond op de bank.... Had de hoop dat het nog niet helemaal gedaan was maar helaas...
Door een vechtpartij waarbij een meneer op de grond tegen zijn hoofd werd geschopt. Hij liep een schedel basisfractuur op. Toen mijn vader op streven lag. 1x toen hij een epileptische aanval kreeg een de 2e keer 2 weken later toen hij het uitschreeuwde van de pijn. Hij bleek een darm perforatie te hebben en is enkele uren later overleden.
1 keertje. Er stond op een ijskoude winteravond (-15 ofzo) ineens een vrouw voor m'n huis in een t-shirtje en op blote voeten, helemaal van de wereld. Kreeg geen contact met haar en heb toen 112 gebeld. Volgende dag bleek dat mevouw die ochtend uit een instelling weggelopen was en dus de hele dag al zo buiten was.
Voor mezelf 1 keer. Ik was alleen thuis met mijn dochter en mijn man was in het buitenland. Ik was gevallen en mn knieschijf lag uit de kom en werd helemaal flauw van de pijn. Ambulance is gekomen en hebben een ruitje ingeslagen en hebben dmv een roesje mn knieschijf weer terug gezet.
Ja twee keer.. 1 x stond k bij de bushalte en toen werd een oude vrouw onwel.. goed afgelopen. Tweede keer helaas slecht afgelopen. Ik werk in een supermarkt en vlak voor sluitingstijd kwam een man zo de winkel in vallen. Hij had een hartaanval. Het was ook nog een bekende. Kennis van mijn ouders..heb vroeger met zijn kinderen gespeeld. Maar hij is een halfuur gereanimeerd maar helaas overleden. Beeld blijft me altijd bij.
Een keer voor mijn opa die een hartaanval kreeg. Een keer voor een jongen die met zijn scooter aangereden was en op de grond in de zeik regen lag en iedereen voor ons maar door reed. En een keer op mijn werk toen er iemand gereanimeerd moest worden.
Ja meerdere keren Manlief in vinger gesneden en zakte achterover met hoofd tegen koelkast.allemaal bloed uit hoofd en kon benen niet meer bewegen Dochter buiten bewustten ivm koortstuip Ongeluk voor me gebeurt op 80 kilometer weg Buurvrouw neergestoken door inbreker.
ik heb afgelopen maart voor het eerst (en enige keer) 112 gebeld. mijn jongste dochter van toen 16 mnd stond in de hal en mijn oudste omhelsde haar van achter haar, toen verloor ze haar evenwicht en viel echt recht achterover met haar koppie op de stenen vloer. Ik kon haar nét niet meer opvangen... ze begon te schreeuwen natuurlijk en ik pakte haar gelijk bij me en voelde op zich niks aan haar hoofdje. ik suste stil maar stil maar en toen realiseerde ik me dat ze helemaal niet meer huilde of zo, ik kijk naar haar gezicht en die is echt helemaal een kramp toen werd ze slap en helemaal blauw! mijn schoonmoeder nam haar over (die was er gelukkig) en probeerde haar weer bij te krijgen maar steeds viel ze weer weg toen heb ik 112 gebeld. later bleek dat ze een breath holding spell had en ze heeft het hierna nog 2 keer gehad (is nu 20 mnd) zo eng!! ik heb zitten shaken en janken aan de telefoon hihi maar ik was nog nooit zo bang geweest, dacht echt dat ik haar kwijt was, voor het zelfde geld was het door die val iets in haar hoofdje, een bloeding ofzo.
1 x omdat een kindje een koortsstuip kreeg in de winkel waar ik werkte en de vrouw die erbij was (mijn buurvrouw) niet de moeder was. (gelukkig bleek het dus maar een koortsstuip) en stond er naast toen de thuiszorg 112 belde toen mijn oma overleed waar wij toen bij waren.
1x moet bellen voor onze dochter die stikte in dropje die ze gepikt had! Gelukkig goed afgelopen maar dat was echt schrikken!
in totaal 3 keer voor de buren, hun bed stond in brand (strijkbout op een boxspring neergezet) en 2 keer met een bijbaantje in een verzorgingshuis
Vroeger in mijn jeugd (8tot15) heel vaak ivm epilepsie van mijn vader hele nare dingen meegemaakt daarmee heb ook een paar keer gehad dat ze me niet geloofde en dachten dat het een grap was En mijn man voor mijzelf een week na de bevalling.