wat nemen jullie mee naar het werk?

Discussie in 'De lounge' gestart door bloemetje1, 1 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    bij mij op het werk worden in de pauzes steeds vaker belegde broodjes besteld,ik zelf neem nog steeds mijn broodtrommel mee
    met 2 botherhammen met beleg,appel,liga of sultana en een flesje
    vruchtensap of chocomel,en vaak een cup-a-soup,wat nemen jullie mee? misschien doe ik nog leuke ideeen op.

2. p1982

p1982 Niet meer actief

Voor de lunch

Brood met beleg.
    Komkommer of tomaat

Op t werk wordt voor melk karnemelk en soep gezorgd

Soms ook ongesmeerde boterhammen mee en dan salade smeer ik t op de zaak

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij lunchen gezamenlijk, we betalen per dag dat je meeluncht € 2,-- en daarvan halen we brood en beleg.

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik neem soms een bakje salade mee, die gaat dan in enkele dagen op een paar broodjes. Soms neem ik een salade mee. Op m'n werk bakt m'n collega vanavond pannekoeken omdat ze voor het laatst is :)

5. Veel te duur om steeds eten op werk te halen! Vriend neemt (nouja, als hij werk heeft dan ;)) 4 sneetjes brood mee, of 3 bolletjes als die over zijn van het weekend.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik neem eten mee.
    Dingen die ik vaak eet tijdens de lunch:

- salade van avocado, tonijn, kokommer en tomaat
    - salade met avocado, gekookt ei, tomaat, huttenkase
    - 2 boterhammen met avocado
    - maistortillas met kaas, tomaat, jalapeno pepers en salsasaus

Ik neem de benodigdheden mee en maak het voor mn lunch klaar.

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik neem altijd 4 sneetjes brood met beleg mee en vaak nog iets van fruit of ontbijtkoek. Een enkele keer haal ik iets in de kantine. Salade of lekker belegd broodje o.i.d.
    Verder hebben we een automaat voor koffie, thee, soep staan en dat kunnen we onbeperkt pakken. Iedere woensdag wordt er fruit bezorgd voor de afdeling.

8. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    wat leuk te lezen wat jullie meenemen! staan al lekkere dingen tussen

9. minon

minon Niet meer actief

Ik neem vier sneetjes brood mee en beleg het op de zaak met net wat ik smorgens als eerste vond in de koelkast haha.
    Tussendoor smorgens fruit en smiddags een koekje.

10. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Ik smeer nooit van te voren mijn brood, vind dat niet lekker dat het dan helemaal soft is.
    Ik neem altijd 2 boterhammen mee, beleg varieert tussen smeerkaas, jam, hagelslag, pindakaas etc ( allemaal kleine kuipjes)
    Soms ook eierkoeken laagje boter en plakje kaas erop.
    Opkikker
    Bakje activia yoghurt

S'ochtend kwartiertje pauze, vaak sultana, ontbijtkoek of fruit.

11. augustus

augustus Niet meer actief

2 tussendoortjes: iets van een appel, granen bescuit, kiwi etc
    als lunch: 2 crackers met Philadelphia en ham of kip met komkommer of iets anders lekkers. Neem ook vaak sla mee met kip/ tonijn.
    Soms eet ik op het werk, dan is het lunchbuffet en kun je pakken wat je wil.

12. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik werk maar 2 ochtenden op kantoor hihi maar dan neem ik 2 boterhammen mee, als ik net wakker ben krijg ik nog geen hap door mn keel.. 2 stukjes fruit en iets van sultana ofzo.

13. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik neem fruit mee en een pakje evergreen.

Voor de lunch neem ik nooit wat mee. Wij hebben een restaurant waar je van alles kunt kopen. Van sneetjes brood tot complete warme Maaltijden. Wij betalen een medewerkers tarief. Ik koop vaak 3 boterhammen met filet american een toetje en een beker optimel en betaal dan 1.30 ongeveer.

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Niks. Ga altijd met collega's lunchen buiten de deur, honderden overheerlijke en betaalbare restaurants op loopafstand. :p

15. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Niets!

Er wordt iedere dag verse lunch besteld denk aan brood, vleeswaren, melk, karnemelk, jus Orange en zoetige beleg ontzettend veel keus dus.

Ik ben dus een verwende werknemer ;)

En ik krijg ook nog iedere maand lunch geld bij mijn salaris.

16. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Mag morgen beginnen, maar heb al een proefdagje gehad.. maar mag maar 1 keer een half uur pauze houden (horeca, ontbijt medewerker)

En had 2 boterhammen en 3 sultana's mee genomen. Koffie en thee uit de automaat daar.. dit was genoeg tot 2 uur gelukkig haha.

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik lunch altijd thuis, bij mn moeder of zus, of met een vriendin bij een lekkere lunchroom. Man neemt 8 boterhammen, 2 stukken fruit, en veel drinken mee haha en soms haalt hij ook nog een patatje of broodje.

18. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Oef, wat word ik jaloers als ik dit lees.....

19. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Ik eet op mijn werk mee met de kinderen en observeer ze hierbij ( ben logopedist)
    En de dagen dat dat ik dat niet doe, dan neem ik van thuis altijd wel niets van yoghurt en een paar cracker mee en altijd veel fruit en groente (avocado, wortels etc)

Voor mijn man maal ik nog altijd zijn boterhammen ;) maat met plezier hoor! Ook al vindt hij jet ook altijd prima zelf te doen.
    Doet mijn moeder ook al jaaaaaren voor mijn vader.
    Aar elke dag broodjes halenet allerlei beleg vind ik niet goed voor mijn portemonnee en lichaamsomtrek ;)

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik werk bijna alleen maar late diensten (gehandicaptenzorg) dus neem meestal warm eten mee. Spaghetti, iets met rijst, bami enz

Deel Deze Pagina