Wat voel ik me zielig. Ik ben nl ernstig op zoek naar een tic. Ik verlang er gewoon naar, maar ik heb nog niets gevonden waar ik me aan over kan geven. Met de 1e had ik dat ook niet, maar toen mistte ik het ook niet. Met de 2e was ik verzot op geroosterd brood met snijworst. En bij de 3e was ik gek op erwtensoep (1 blik per avond) en bolognese chips. IK WIL OOK EEN TIC! Groetjes, Jikke
bamihapjes maar dan alleen bij mij van de frite zaak, fruit! maar dan nog net tegen dat onrijpe aan dus dat je lekkerr moet kauwen.. en nu heb ik een nieuwe tic heel veel yoghi! en ananas uit blik hmmmm ga er ff eentje opentrekken hihihi
Hahahah ik heb precies het zelfde ik zou de hele dag wel popcorn kunnen eten heb net weer een zak op ... en het ergste is dat ik zo inhalig ben dat mijn vriend niet 1 popcorntje krijgt hahahahahah dat is mijn tik nu ik zwanger ben hahaha
Smeerkaas! In alle varianten: met sambal, met mosterd, naturel noem maar op! Ik hoef echt geen vleesbeleg meer...jak! Zakkie kroepoek stonk ook vreselijk net (Java)...gelukkig smaakte het wel goed Elmo
Hahaha lekker he Elmo smeerkaas Ik ben nu ook helemaal verslaaft aan chocola! gewoon pure repen, maar ook chocolade melk! jammie
Hmm, veel fruit! Vooral sinaasappels idd. Veel chocolade (maar dat heeft niks met de zwangerschap te maken ) En puzzelen.. ik heb een legpuzzel gekocht van 2000 stukjes. Was misschien een beetje over the top, maar ja, door een fulltime baan heb ik er ook niet echt tijd/puf voor. Komt wel als ik met verlof ga En Pluk; wat een geweldige actie met die wasknijpers! Zou ook wat voor mij zijn hihi
Hai bedoel je eigenlijk met een tik ook eten of niet? Ik denk namelijk dat velen dat wel hebben als ze zwanger zijn(uitzonderingen daar gelaten ). Buiten het eten om heb ik geloof ik niet bepaald een tik ofzo hahah klinkt gek
100x pagina verversen van het forum. 100X kijken of er al iets nieuw gepost is of een nieuw topic geopend is. Offe ben ik nou verslaafd of heb ik te weinigte doen op het werk hahaah
-hihi- Met eten heb ik inderdaad ook wel een lijstje, heb jarenlang geen frikandel meer aangeraakt, vette troep, en nu heb ik af en toe echt zin in so'n vette frikandel speciaal. Heeeeeeeeerlijk. Popcorn heb ik nog niet geprobeerd, maar klinkt lekker, koffie ga ik bijna van over mn nek en ik ben gek op brie. Non-food kan ik heel erg genieten als ik onder de douche sta, niet dat ik vaak douche, want GAAN douchen vindt ik vreselijk, als ik er dan eenmaal onder sta, dan wil ik er niet meer onder weg. Maar die straaltjes water. Gewoon dat transparante spul, zo helder en vloeibaar, hoe het dan in je handen valt en naar beneden drupt... -zucht- daar gaat mn waterrekening.
Heleutjes! Ik wil het liefst de hele dag poetsen! en ik heb normaal echt een hekel aan schoonmaken! Verder heb ik ook die frikandellentic, normaal vind ik ze echt goor gewoon... En alles met bananensmaak: kwark, pudding, snoepjes, natuurlijk het fruit zelf...de supermarkt is op dit moment mijn walhalla!De meisjes bij de buurtsuper beginnen al te lachen als ze me zien aankomen. grzzz Diana
Ik wil ook de hele dag douchen en in bad en zwemmen... En ook ik ben verslaafd geraakt aan deze site. Verder zit ik de hele dag aan mijn buik en zit er ook steeds naar te kijken.
Ik ben verzot op magere vruchten yoghurt en fruit! En op zijn tijd gaat een patatje er ook uitstekend in.
hihi wat leuk, ben ik niet de enige malloot maareh, wel oppassen hoor, ik ben al zo'n 6 kilotjes aangekomen
Ik ben al vanaf zondag in de tuin aan het werk haha.. Normaal had ik altijd na 5 minuten de zin eraf.. maar nu ben ik niet te stoppen... heb zelfs bij kennissen aangeboden om hun tuintje ook maar erbij te pakken.. Achja, dan ziet de er alvast tip top uit voor de zomer
Douchen, zwemmen, badderen....als er maar water bij betrokken is....heeeerlijk! En niet te vergeten, zure matten, o, wat zijn die krengen opeens lekker zeg...maar heb met mezelf afgesproken...1 per dag