Het kriebelt bij mij zo erg om de boom op te zetten... De bedoeling is 6 dec maar ik zie hem hier in de buurt toch al wel staan bij mensen thuis waardoor ik eigenlijk niet meer kan wachten
Ooooh hier al wel de.kriebels, daar heb ik normaal nooit zo'n last van maar ik heb net een boomruil actie met mijn zus gehad en dus alle kerstspullen in handen gehad. Wij hebben best een grote kerstboom maar nu ook een labrador pup van 6 maanden...... Niet.echt een goede combinatie als ik zie hoe ze soms door de kamer gaat..... zie.de boom en ballen al vliegen Mijn zus heeft altijd een klein boompje gehad en nu ruimte voor een grotere boom dus we ruilen dit jaar een keer. Nu kan de boom hier op een tafeltje Maaaaar we wachten braaf tot 6 december
Normaal zetten we hem het weekend na sinterklaas op, maar volgend weekend willen we vanalles gaan doen. Dus... heb ik hem gisteren al gezet. Super gezellig, mijn kleine knul kijkt zijn ogen uit. De eerste keer dat hij een kerstboom ziet, met lichtjes en ballen. Oooooo... Overigens staat er ook een groot pak klaar voor Sinterklaas. Wij vieren sinter-kerst
Wij halen onze boom elk jaarbij de intratuin. Ik dacht volgende week wordt het daarvast mega druk met iedereen die na sinterklaas een boom wil. Dus wij hebben hem gisteren vast gehaald. En ja als hij er dan toch is ook maar vast versierd. Onze dochter is helemaal gek op lichtjes dus ze was helemaal verbaasd vanochtend. Met grote ogen naar de lichtjes gekeken.
Geen boom dit jaar. is te vol in huis nu met de boxen wandelwagen enzo. Ga het wel na 6 december versieren met kerstspulletjes. Mijn buurvrouw heeft hem al staan. heb al verschillende bomen hier in de staat gezien en verlichting buiten.
Aangezien ik 6 december in Dusseldorf zit word het hier 7 December. In ieder geval altijd pas na de Sinterklaas, dit deden wij ook toen wij nog geen kinderen hadden.
Ik heb zo'n mooie nieuwe gekocht een paar weken terug, dus het kriebelt gigantisch. Maar ik doe het niet!!
Hier geen kerstboom. Ik ben nu 6 manden zwanger en zoooo moe. Ik heb er de puf niet voor. Wel heb ik een mooie kerstman van ong 85 cm hoog, die komt beneden te staan, maar verder dit jaar niks. Volgend jaar pak ik helemaal uit, dan is de kleine 10 maanden, lijkt me zo mooi en speciaal. De kleine zijn eerste kerst!!!
Mijn vriend wilde em vandaag al opzetten. Ik stel het nog uit tot 6 december aangezien IK degene ben die dat hele ding in elkaar moet zetten en versieren