Hier een verticale labret, navel en intiempiercing. Heb een tongpoercing gehad maar te ver naar voor en toen zat ie de hele tijd tegen mn tanden.. en dan heb ik toch liever mn tanden! Verder elk ook 3 'normale' oorbellen en in 1 oor had ik er 6 aan de bovenkant; waarvan ik er 1 ben verloren. Vond de pijn nogal meevallen, al vond ik mn intiem toch het meest pijnlijk, ondanks dat het door een heel dun deel ging haha!
Ik heb hem er gewoon in laten zitten, maar wel een speciale zwangerschapspiercing erin gedaan.. (van plastic) Ging prima, en had een behoorlijke buik
Ik heb dus een navelpiercing, 4 gaatjes in mn oren en een neuspiercing.. Had tot 2 jaar terug ook een gaatje bovenin mijn oor maar die heb ik eruit moeten halen.. ik heb er nooit last van gehad tot ineens na 10 jaar.. toen verdween er ineens een stukje kraakbeen en kon ik niet meer op dat oor liggen.. (heb overigens nog steeds pijn aan dat oor als ik erop lig)
Haha google'n met piercing erachter misschien Medusa is een piercing in het kuiltje tussen je bovenlip en je neus zeg maar Ik zal er even een fotootje van mezelf bij doen Ik ben trouwens mijn gestretchte oren vergeten dus tel er nog maar 14 mm stretches bij op
Ik heb er eentje boven in mn oor. En een micro dermal tussen mn borsten. Die laatste was wel pijnlijk maar ik heb het overleefd.
ik heb een navelpiercing en een verticale clitpiercing. (en 7 oorgaatjes maar gebruik alleen de 1e dus 1 paar oorbellen) de navelpiercing heb ik in spanje laten zetten toen ik bijna 18 was en die clitpiercing wilde ik al erg lang maar wilde zeker zijn dat me kinderwens volledig gevult was omdat ik het z''n raar idee vond met controles etc en de bevalling om met z'n ding in je schaamstreek te zitten haha. de pijn van de clitpiercing was even heftig maar daarna was het ook zo weer over. pijn is een beetje te vergelijken met een flinke bijt op je wang/tong. brand nog even door maar is niet extreem pijnlijk. zou ik het zo weer overdoen, nee dat niet. daarvoor vond ik het te pijnlijk . verder lijkt een piercing onder de onderlip wel mooi maar werk in de horeca en dat word in 2011 nog steeds niet geaccepteerd door werkgever. ik zou graag een micro dermal tussen mn borsten willen maar durf het niet. vind het echt mooi maar lijkt me zo pijnlijk
Gedaan! Flamoes is dus met een stokje op willekeurige plek ? Tragus dus in het ooruitstulp dingetje Leuk hoor, zo leer ik nog eens wat ! Leuke foto ! Staat apart daar op die plek, had het nog nooit gezien, wel ónder de onderlip. Zat zelf nog eens te denken over een stokje in m'n bovenkant pols.. dus waar horloge ongeveer zit meestal.. maar weet niet of dat bestaat!
Die heb ik ook nog alleen heet het bij mij een skin diver.. ik kan er namelijk geen ander knopje opzetten. Het verbaast me dat er veel meiden zijn wat een intieme piercing hebben.. Ik wil zo graag maar ben ook echt zo bang haha.. Flamousj dat woord gebruik ik voor vagina.. Ik vind vagina zelf veel te uhmm vagina zeg maar..
Je kunt idd een micro dermal op de pols laten zetten. Maar deze groeien gemiddelt gezien vrij veel uit en zijn best vaag soms,ze kunnen namelijk makkelijk een jaar zonder enig probleem blijven zitten en dan zonder duidelijke reden ineens gaan uitgroeien. Ik was er eerst ook niet zo in thuis hoor voor een paar jaar terug maar ik ben lid geworden van een piercingforum en daar ben ik ook actief en daardoor zie je nogal eens wat voorbij komen . De intiem piercing waar de meeste het over hebben als clitpiercing is echter in vrijwel alle gevallen een VCH of HCH (vertical clithood piercing of horizontal clithood piercing) en die zit in het kapje wat over/op de clitoris valt. Verder zijn qua intiempiercing voor de vrouw nog verschillende zoals in de schaamlippen (bijv. labia's; inners zijn in de kleine schaamlippen en outers zijn in de buitenste schaamlippen)
Skindriver is idd ook mogelijk alleen daar kan geen ander steentje op gezet worden (dat kan op een micro deermal wel maar het is wel het beste om dat zo min mogelijk te doen en dat bij een piercer te laten doen ivm losraken van het voetje waar hij mee in de huid zit)
Ik heb een navelpiercing sinds m'n 16e en een tongpiercing sinds m'n 18e. Boven in m'n oorschelp heb ik ook gehad, maar die heb ik er uit gehaald. Daar had ik zo'n last van! Die in m'n tong zit ik ook erg over te denken om m er uit te halen. Ben m een beetje zat eigenlijk.
ik had een navel en tong piercing, maar deze beidde eruit gehaald navel tijdens zwangerschap en tong voor de ks. Dus nu piercingloos. Maar vond ze allebei weinig zeer doen maar zo'n intieme piercing lijkt me wel pijnlijk oei!
Heb vroeger een navelpiercing gehad. Heb nu alleen een tongpiercing....alweer 10.Twijfel soms of ik hem eruit zal halen maar mis dan echt iets in mijn mond.
Heb een navelpiercing gehad maar die is eruit gegroeid en nooit meer een nieuwe in gedaan. En heb al 8 jaar een tongpiercing en die zit nog best voorlopig.
Navel en tong. Wil graag een tweede tongpiercing, maar weet niet of ik dat nog wel durf. Overigens van de eerste totaal geen last en pijn gehad, maar gewoon het idee
Paar gaatjes in mijn oor, stuk of 14.. maar ik heb eigenlijk nog maar één paar oorbellen in haha. Verder een tragus, neus en navelpiercing. Vind het wel best zo.
Tong en navel. Sinds vorige week heb ik mijn intiem piercing eruit gehaald. Tong deed weinig pijn. Navel ook. Met die intiem ging ik door de grond bij het zetten hahahaha
heb nu een micro, maar die groeit uit, ben helaas allergisch dus bij mij pakt niets. tepel schijnt pijnlijk te zijn. Door je klit zou ik niet doen, het risico dat je je zenuwen raakt lijkt me een beetje te groot, en je moet zorgen dat je een goede piercer hebt, Als je je piercing er niet uit krijgt kan je naar een studio gaan (zit een goede in groottebroek) dan kunnen ze je daar helpen. Als je zwanger bent en je wilt je navel piercing houden dan moet je ook even naar een studio. er zijn speciale staafjes voor als je zwanger bent.