ik heb in beide oren 3 gaatjes bovenin en 3 gaatjes onderin. Verder heb ik een tragus-piercing. Een anti-tragus piercing gehad en een helix piercing. En ik heb een neusknopje
Waarom hebben velen eigenlijk een intiem-piercing als ik vragen mag? Ik bedoel: wat is het doel ervan? Anderen zien hem niet, behalve je partner. Is de seks er anders door? En kun je het wel goed schoonhouden eromheen? Lijkt mij maar niks.
Ik heb meerdere piercings gehad: -wenkbrauw (heb ik nog steeds) -neus (heb ik ook nog) -tong (ook die heb ik nog) -tepels ( allebei, maar eruit gehaald tijdens de zwangerschap ivm borstvoeding geven) -navel ( ook tijdens de zwangerschap eruit gehaald) -2x een intiem piercings (zijn er ook uit gegaan ivm de zwangerschap) -oorschelp (al heel lang eruit) Van alle piercings vond ik mijn neus piercing het pijnlijkst, deze is nog al barbaars gezet hahaha. Scherp puntje er aan geveild en zo met een tangetje er in geduwd. En dat gewoon in de winkel....lang leve de jaren 90. Mag blij zijn dat ik er geen infectie aan over gehouden heb. De piercing die erna het meeste zeer deed was die in mn oorschelp. Die is wel gaan ontsteken en kreeg een bloemkool oor. De gene die het minst pijnlijk waren zijn mn intiem piercings geweest. Alleen is er 1 een stukje uit gescheurd,dat was minder fijn!
Een intiem piercing verhoogt je plezier vanwege de doorbloeding, de sex is er intenser dooe. Het is inderdaad ook een sieraad voor jezelf en partner. Je kun het prima schoonhouden hoor,waarom niet? Daarbij is het zelfs de piercing die het snelste heelt, omdat je urine steriel is en zouten bevat die het natuurlijk schoon spoelt.
Heb de eerste keer me neuspiercing ook zelf 'gezet' Gewoon veiligheidsspeld door me neus gejaagd Alleen had ik de fout gemaakt om de speld er direct uit te trekken toen ik dacht dat ik er door was. Dus maar even laten genezen en toen gewoon maar laten schieten bij piercing shop. Was toch wel iets beter haha.
Ik lees dat vele van jullie er na jaren de piercings uit hebben gehaald, is dat omdat jullie er last van hadden of omdat jullie het niet meer mooi vonden? Wat betreft de intiem piercing daar zijn de meningen over verdeeld of het pijn doet, mij lijkt het echt onwijs veel pijn doen, op dit moment in mijn gedachten zou ik liever de bevalling doen dan een intiem piercing durven zetten haha
Ok! Dat van die betere doorbloeding heb ik niet geweten. En dat de seks daar intenser van word ook niet. Maar ik neem er toch maar niet één.
Tongpiercing zat idd niet meer lekker, deed een soort pijn? En als ik 'm uit had was dat weg, dus ik dacht, nou, dan laat ik 'm toch weg Mn navelpiercing vond ik op een gegeven moment ook niet meer zo mooi en die offcentre van mn lip vond ik al snel te 'hard' voor mijn gezicht, die heb ik er na een half jaar al uitgehaald volgens mij.
Hier trouwens ook "last" van de tongpiercing. Ik merkte dat hij vooral opspeelde als ik niet lekker was. Hij leek dan ook strakker te zitten, alsof mijn tong dan dikker werd Lip heb ik eruit gehaald omdat ik in een andere fase van mijn leven terecht was gekomen, waarbij ik het niet meer vond passen. Al vind ik het nog steeds mooi Een intiempiercing kan op vele plekken zitten, dus de pijn zal daar ongetwijfeld van afhankelijk zijn. Een dlitpiercing zetten ze in je clithood. Dat is een heel dun velletje en hoeft echt geen pijn te doen!
Ja, ik heb een clithoodpiercing. Al een jaar of 8 geloof ik. Het zetten viel me reuze mee, had veel meer pijn verwacht. Eigenlijk nooit last van gehad en meer zin in sex heb ik er ook niet van gekregen of dat het gevoeliger is. Heb zelf een staafje, misschien dat dat verschilt met een ringetje? Ik denk dat ik hem als de bevalling gaat beginnen er uit haal en erna er weer in doe als dat gaat. Mijn ouders weten van niks, woonde nog thuis toen ik hem liet zetten, maar ja zo intiem zagen ze me nooit dat scheelt.
Heb hier zat piercings gehad maar op een gegeven moment ging het vervelend en dan haal je het er uit.. Heb in mijn neus een ringetje + knopje gehad. 2 stuks dus Clithood heb ik ook laten zetten samen met een vriendin tijdens het winkelen (?!) Normale navelpiercing en toen ik die zat was heb ik 2 oppervlakte piercings laten zetten. Kan wel zeggen dat ik toen een hersenscheet of zo heb gehad want hoe heb ik dat ooit kunnen doen! Haha het groeide nog sneller uit dan dat die krengen er in zaten.. En een ringetje in mijn tongriem. Was nog zo'n hersenscheet moment..
Haha ik mocht het ook niet, dus zo gauw als ik 16 was tongpiercing laten zetten, toen ik thuiskwam was de unanieme reactie van mn ouders: 'HAAL 'M DRUIT!!' XD Niet gedaan hihi, daarna is onze relatie ook wel verbeterd zelfs.
Ik ben ook een watje hoor. Mijn vriendin uit Amsterdam ging twee piercings zetten onder haar lip. Ik ging met haar mee. Had net Mcdonalds gegeten vlakbij de bloemenmarkt, en daar hebben ze een goede piercing-tattooshop. Toen ze dat deden bij haar, de piercing inzetten, ging ik kotsen. Ik was nerveus, was bang dat ik haar was. LOL (maar ik had ook geblowd, ik denk dat het daardoor komt)