- pukels hier ook - wil/ moet altijd op de goede plek zitten/lopen/ slapen naar mijn idee, als eenmaal iets mijn plekje is dan voelt t niet goed daar niet te zitten, lopen of slapen - zit ook altijd met een fleece denkentje ook in de zomer - voor ik in slaap val wiebel ik schijnbaar eerst heel gek met m'n kontje en wist m'n nu net ex niet of ik nou zin had of gewoon in slaap ging vallen hahaha - zet ook altijd de pook weer opnieuw in de goede versnelling, kan er ook nooit tegen als iemand hem in z'n vrij laat staan voor een stoplicht en dan net op t nippertje hem nog in z'n 1 gaat zetten terwijl t al groen is, Maarja ik doe t dus twee keer haha - dekens moeten ook goed liggen voordat ik kan slapen, moet zeggen dat dit wel minder erg is als eerst Vast nog veel meer hoor haha maar dit is wat ik nu ff weet haha
Ik word kriegel van schuim achter mijn rug als ik in bad zit. Het kraakt en knetterd....brrrrrr Ben altijd druk bezig mijn schuim voor me te houden waar ik er zicht op heb! Mijn man lacht me altijd uit...
ik kan eigenlijk niks geks bedenken hihi. maar ik drink flessen drinken nooit helemaal op. in bijna alle frisdrankflessen staat nog wel 3a4 cm drinken. als een fles bijna leeg is pak ik een nieuwe. mijn man vind dat zonde. maar hij drinkt het zelf niet en ik vind het onderste niet lekker haha . als ik alleen thuis ben gooi ik de bijna lege flessen vaak leeg heb het ook met pakken drinken uit de koelkast. voor mijn idee is het dan niet goed meer. twijfel hoe lang het al open is en dan twijfel ik en pak ik een nieuw pak. ook ligt de kast vol met zakken chips die net niet op zijn tja eigenlijk ben ik ook wel wat vreemd
Ik vind mezelf heel normaal eigenlijk. Wat ik zo wel kan bedenken, is dat ik niet tegen blote voeten (bij mezelf) kan. Zomers op slippers lopen irriteert me heel snel, heb het liefst altijd sokken aan. 's Nachts slaap ik wel zonder, maar ook al slaap ik tijdens zwoele zomernachten in mijn nakie zonder iets erover, over mijn voeten moet echt wel een laken liggen anders kan ik niet slapen.
Ik moet onder een deken slapen, ook al is het hoogzomer en bloedheet in bed, die deken moet minstens mijn benen bedekken. Ik heb een bepaalde volgorde van was ophangen-afhalen en strijken/vouwen. Als mijn man de was van de rek heeft gehaald, leg ik het eerst op de goede volgorde voordat ik ga vouwen Ik zorg er dan ook meestal voor dat ik zelf de was afhaal. Ik heb een hekel aan clowns en mimespelers, ben er niet bang voor, ik mag ze gewoon niet.
Ja ik heb er nóg een 😆 ik slaap nog steeds met jan in m'n armen (knuffelhond) en met het dikkiedik dekentje van Siem. En ik kan niet tegen teenslippers, dat tussen je teen, aarrggg. En wat ik ook leuk vind (ja heel vies...) is bij manlief op schoot gaan zitten en een scheet te laten...
Herkenbaar van die pukkels! - ik moet onder iets slapen, al is het bloed heet - ik laat het laatste slokje drinken altijd in mijn beker zitten - ik kan mij zelf helemaal gek maken met geesten dingen enzo als ik alleen thuis ben. - ik larp en dat word door de meeste toch gezien als een hele rare hobby als jezelf niet mee doet is het ook een rare hobby, zeker als je alle filmpjes er over moet geloven. Maar het is echt heel leuk!
Ik hou van boybands Ik lees alleen maar fanfiction Ik sta graag langs de rode loper van events (al dan niet als fotograaf met een vriendin die prof is)
Het is eigeblijk gewoon toneel, in een fantasy setting met een gek pakje aan en zonder publiek. En altijd onwijs gezellig maar het word echt altijd belachelijk gemaakt in de media of we een stel malloten zijn. Daarom vertel ik niet zo vaak dat ik het doe.
Zonde dat mensen dat belachelijk moeten maken. Ik heb t zelfs al als ik vertel dat m'n man en ik het liefst gamen allebei dat mensen me raar aankijken. Zo van, dat is toch niks voor volwassenen. Alsof we alleen maar savonds mogen discussiëren over de zin van het leven en in chique zaken hele dure soirees moeten houden 😁😆. Hihi nee das gekheid, maar ik vind het altijd jammer als mensen je uitlachen of veroordelen om bv je hobby.
Leuk topic! Lig echt in een deuk hier! - Ik ben helemaal gefascineerd door alles wat met zwangerschappen en bevallingen te maken heeft. Ik kan er serieus uren over door gaan! Echt mijn favoriete onderwerp! - Verslaafd aan coca cola Ik kan echt geen dag zonder. - Heel veel mijn handen wassen op een dag. - Mijn huistelefoon altijd een paar keer uitdrukken als ik heb opgehangen op het rode knopje. 1x is genoeg maar op een of andere manier doe ik het altijd een paar keer. - Verslaafd aan nagellak en ik vind de geur acryl zo lekker ruiken!
Hahahaha mijn man is ook zo! Die wilt bij mij altijd de puisten en de mee-eters weghalen. En ik vind het altijd zoooooo vervelend haha.
O ja dat vind ik ook heerlijk! Zou het liefst een avondje met wat tisseus een rug vol puisten en mee eters willen uitdrukken. En dan het liefst diegene die 'pats' doen! En mensen die vervellen...oe dan wil ik behang trekken! Ik ben echt een pulkert wat dat betreft.
Ik slaap altijd met het puntje van het dekbed onder m'n hoofd, op m'n kussen zeg maar... Dan lig ik op m'n zij In ieder geval zo begin ik... Ik wil altijd van alles weten, en dan vooral over "zorg" dingen. (Vraag een vriendin die ok assistente is dus ook altijd van alles haha. "Hoe zit het als je amputeerd? Waar laat je dat been dan? Als je 7 uur moet opereren heb je dan pauze? Etc 😋
Haha ja met dat vervellen heb ik ook! haha moet dan echt op m'n handen gaan zitten... Snotjes in dochters neus moeten er ook echt uit
Heerlijk he! Zit maar te bedenken hahaha Oja! Ik eet skittles in de juiste volgorde en maak eerst groepjes van elke kleur, van minst lekker naar lekker. Dus eerst geel, dan oranje, groen, paars en als laatste rood Negerzoenen/magnums, knabbel ik eerst de chocolade eraf Mijn avond eten heb ik het liefst drijvend in de jus en ben gek op vetrandjes aan vlees. ( slecht he ) Als ik moe ben draai ik in mijn haar totdat er een haartje knakt, en dan pak ik weer een nieuw plukje. Mijn man petst mij dan altijd op de handen. Alles moet bij mij georganiseerd. Stapels was, servies noem maar op van groot naar klein, van breed naar dun, op kleur. Rommel kan ik niet tegen. Krijg gewoon hartkloppingen als het thuis een bende is. Wilde dat ik eens wat makkelijker was maar helaas... Heb het wel eens geprobeerd. De boel de boel laten maar ik blaf dan alleen maar van me af. Ben dan echt niet te genieten. Alles heeft zijn plek, en alles op zijn plek