Mijn man werkt best veel. Sochtends om 06:45 gaat hij van huis en savonds 18:00/18:30 is hij weer thuis. Om de week werkt hij ook een volledige zaterdag. Hij geniet van zn werk, dat vind ik erg fijn voor hem. In de weekenden genieten we als gezin veel van elkaar en als het dan weer zondag avond is baal ik stiekem dat het de volgende dag weer maandag is en mijn man weer moet werken.. Hij heeft nu net een week vakantie gehad en moet morgen weer beginnen. Het liefst hou ik hem lekker bij me haha.
Phoe dat zijn lange dagen! Due van mij is 8 uur op een dag van huis, dat vind ik al lang zat 😅
Dat is een vrij normale werkdag voor iemand die ook nog moet reizen toch? Ik werk zelf 8.30 (vertrek 7.30 om kids weg te brengen en ruim op tijd aanwezig te zijn) tot meestal 6, soms uitlopend tot half 7 of 7, waarna ik als ik kids moet halen nog 40 min onderweg ben, en heb regelmatig weekenddiensten waarbij 2 dagen werken wordt gecompenseerd met 1 vrije dag doordeweeks. Tot de geboorte van de tweede werkte ik 5 weekdagen nu 4. Manlief werkt 5 dagen. Zou er dus niet veel van vinden, hoort erbij
Die van mij werkt overdag op zijn eigen kantoor en in de avond en weekende heeft hij zijn afspraken en moet ie werken...hij werkt dus vaker wel dan niet en ik ben niet anders gewend. Soms reageren mensen met de opmerking dat je daar tegen kunt maar ach ben d'r in gegroeid (Ow ja hij werkt in de horeca)
Hier ook een man die veel (en onregelmatig, en extra oproepbaar) werkt. Niet altijd leuk. Maar meestal gaat het vele werken ten kosten van z'n vrije tijd en/of slaap. De kinderen ziet hij zo veel mogelijk. Twee hele grote voordelen zijn dat z'n werk echt zijn hobby is. Daarbij verdient hij aardig, zodat ik de afgelopen 6 jaar lekker thuis heb kunnen blijven
Man werkt hier van 7 tot 6 iedere dag ook zaterdag, periodes ook van 6 tot 22 uur, nu is dat extreem en zullen niet veel anderen dat doen... Maar hoort bij het werk
Dat ten koste van slaap herken ik wel. Als ik avond/nacht dienst heb, ben ik oproepbaar, en word altijd wel opgeroepen, tussen 17.30 en 8.30. Vanwege files ben ik begin en eind van de dienst sowieso op het werk, en als ik tussen 6 en 7 thuis ben help ik manlief met de kinderen klaarmaken en wegbrengen. Soms slaap ik de hele nacht niet of nauwelijks. En toch sta ik erop om om 1 uur s middags de kinderen op te halen en de middag met ze door te brengen, en slaap ik dus alleen 2-3 uurtjes in de ochtend.
Deze lange werkdag van jouw man, is een korte werkdag voor mijn man Ik ben blij als hij om 8 uur 's avonds thuis komt, ALS hij al thuis komt. Dat varieert ook enorm en kan soms om 5 uur 's middags zo besloten worden. Wij genieten dan zeker ook van het weekend, dan hoeft hij zelden te werken, afgezien van zakenreizen. Ik vind het echt niet erg, soms wel wat onhandig. Hij vind zijn werk erg leuk, daardoor hoef ik dan weer niet te werken.
Tja hier ongeveer dezelfde tijden ... daarnaast ben ik zelf maandag donderdag en vrijdag ook ongeveer die tijd weg ( iets korter .. werk tussendoor thuis nog wel als dochter op school zit ) maar na 8 maanden een man thuis op de bank of in ieder geval zonder werk vind ik het een verademing als ik eerlijk ben. Eindelijk weer normaal... We genieten extra van de weekeinden...
Wat mag ik in mijn handen knijpen als ik dit lees! Mijn man werkt vanuit huis, soms zie ik hem dan ook niet van 9 tot 19, maar je bent toch dicht bij elkaar en ik kan af en toe een kus brengen als ik dat wil.
Ik vind de uren van opstartster nog meevallen. Zeker als je ziet dat hij bijvoorbeeld 8 uur werkt, misschien een half uur middagpauze heeft en ook nog van en naar 't werk moet raken. Ik werk zelf 3 dagen 6u15. Maar als ik 7u30 zou werken (+ een half uur verplichte pauze), zou ik waarschijnlijk ongeveer dezelfde uren draaien als je man. Ik ben immers héél veel tijd kwijt aan openbaar vervoer. En als ik om 9 uur begin (en dus om 7 uur ofzo thuis vertrek) ben ik om 17 uur klaar en dus tegen 18u30 thuis. Mijn man werkt ook gewoon 40 uur (in alle mogelijke uren, shiften en weekends), maar werkt op 20 minuten van huis. Spaart héél véél tijd!
Hier werkt man heel veel.. Begint vaak om 4.00/5.00 en is dan rond 20.00 weer thuis maar ook regelmatig later of helemaal niet..
Sjeeeeetje..en mijn man en ik soms maar klagen, maar zo te lezen hebben we het maar goed zo... Mijn man werkt offshore..2 weken weg 3 weken thuis!! Wel in de vrije weken af en toe cursusdagen en zo...maar dat is niet standaard Ik werk verder niet buitenshuis...
Mijn man werkt in ploegen diensten, en ik vind het heerlijk! Hij werkt ook in de weekenden om de 2 weken
Vroeger werkte ik 60 uur in de week en nu is het mijn man, zelfs meer dan 60 uur denk ik, morgen gaat hij om 05.00 uur de deur uit en ik gok dat hij om 22.00 uur thuis is, dit komt zo'n 2a3 keer per week voor, anders is het van 05.00 tot 18.00 uur, op zaterdag werkt hij ook vaak. Ik werk zelf alleen een paar uurtje op zaterdag. Als ik normaal werk heb gevonden dan kan hij minder gaan werken, helaas ben ik al een tijd opzoek. Tja ik ben het gewend, als we geen kinderen hadden had ik waarschijnlijk nog steeds 60 uur gewerkt, ik hield van mijn werk!
Hier gaat mijn man ook 6:30 de deur uit en komt 18:30 thuis. Ben het gewend.. werkt nooit in het weekend gelukkig!! Dus dan doen we altijd leuke dingen. Eerste kindje is op komst dus ben benieuwd of hij dan eerder thuiskomt .. voordeel is dat hij een hele goede baan heeft en ik hierdoor lekker thuis zit En zelf rustig kan bepalen wat ik leuk vindt om te doen
Ik heb een man in de horeca, hij is altijd aan het werk. Ook als hij thuis is. Tja, leuk is anders maar je went eraan. We hebben meerdere horecazaken in, lunchroom, restaurant en Cafe. Hij begint meesta gewoon s'ochtends en soms is hij met eten thuis en soms pas snachts. In het weekend werkt hij meestal ook. Ik werk 2 dagen per week en dan haar hij de kinderen uit school, kookt en gaat dan werken.
Mijn betere helft werkt van gemiddend 08:00 tot ergens tussen 19:00 en 20:30 (tijdens aanloop naar de kerstperiode, wil het nog wel eens voorkomen dat hij rond 21:00 pas thuis is) ... We weten ondertussen niet beter. Hij werkt over het algemeen 4 dagen in de week. Gelukkig wonen we nu op fietsafstand van zijn werk, toen we nog op ons oude adres woonden, wilde het wel voorkomen dat hij pas rond 21:30 - 22:30 thuis kwam. Geen pretje nee. Maar ja... Dat wist ik van te voren, en daar ga ik ook niet over klagen. Maar ja, leuk is soms wel anders.
Valt toch heel erg mee die uren Saarrrr? 😊 Mijn man werkt zeker zestig uur per week, maar is ook nog eens minimaal twee weken per maand op zakenreis meestal. Ik vind dat helemaal prima want mijn man is zielsgelukkig in zijn werk en ikzelf ben ontzettend zelfstandig dus red mij prima met de kids. We zijn allemaal ontzettend trots op hem en wat hj bereikt heeft en een financieel zorgeloze toekomst is natuurlijk een hele prettige bijkomstigheid, alhoewel ik daar óók mjn steentje aan heb bijgedragen. 😉 Reis en maak wel minder uren dan mijn man.
Ik vind dit zelf eigenlijk een vrij normale werkdag? Mijn man vertrekt om 6.15 van huis en is om 1730 thuis. Ik zelf vertrek om 730 en ben om 18.00 thuis. Enige verschil is dat wij beide 4 dagen werken maar doordeweeks zien wij elkaar dus ook maar kort savonds Mijn man is wel militair dus regelmatig ook nog wat weken van huis.