Waar is het respect gebleven?

Discussie in 'De lounge' gestart door Meara, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meara

Meara Niet meer actief

Stom verbaast heb ik net een topic zitten lezen. :$ Er zijn heel veel topics die ver gaan in discussie door een uitspraak van mensen. Allemaal vrouwen vol hormonen, wensen en verwachtingen. Er is niet altijd respect voor uitspraken van andere en dat hoeft ook niet aangezien iedereen haar eigen mening heeft. Toch was ik erg verbaast dat er vrouwen die "gewoon" zwanger worden breezer sletjes genoemt worden. Dit vind ik echt respectloos en snap niet waarom. Vind het erg ver gaan.

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dit is al zovaak ter sprake gebracht... bereik je niets mee hoor. verspilde energie

3. Meara

Meara Niet meer actief

We moeten toch respectvol met elkaar omgaan. Waar zijn de mods in dit geval.

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb dat topic denk ik wel gelezen, had eigenlijk meer de indruk dat het een soort 'inside joke' was...

5. Meara

Meara Niet meer actief

Begrijp ik maar doe dat lekker besloten ofzo.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja die zijn ook weleens werken, bezig met hun kindjes o boodschappen doen. meid maak je er niet druk om.;) het geen zin. zonde van je energie

7. Meara

Meara Niet meer actief

Maak me er ook niet druk om. Het viel me gewoon op. Andersom moeten we respect hebben voor hun( en daar bedoel ik niet iedereen mee) als er weer eens een voorkeurs topic word geopend maar andersom dus niet.

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Het gaat te furrr!!!

9. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Huh, volgens mij heb je het niet goed gelezen. Het ging er om dat het een soort grappige bijnaam was in dat geval, dat werd ook goed uitgelegd. Beetje raar om het te hebben over rekening houden met "hun", dat vind ik dan juist weer niet zo respectvol. Volgens mij wisten de mods ook wel dat het grappig bedoeld was en is er daarom niet ingegrepen. :)

10. Meara

Meara Niet meer actief

Persoonlijk vind ik het geen grapje. En over hun daar staat dan ook weer wat achter. Zeg niet dat iedereen hetzelfde is maar weet dat er sommige zijn die om respect hebben gevraagt. Prima heb ik maar zeg dan ook niet van die dingen. Zijn toch geen grappen.

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lezen is ook een kunst!! IK heb gezegt dat IK een breezersletje wordt genoemd. IK dus en niet iedereen die snel zwanger is. Beetje jammer dat dit nu zo moet. En bovendien is het topic al gesloten. Erg jammer dit. Het is een inside grapje in een topic. Niet meer niet minder. Bah:x

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

De mods kunnen toch onmogelijk alle topics lezen en bijhouden. Je kunt een bericht melden met het gevarendriehoekje bovenin.

13. Meara

Meara Niet meer actief

Heb goed gelezen hoor.

Dit is wat er staat:
    sorry, in een mmmtopic waar ik mee praat worden meiden die "gewoon" zwanger worden breezersletjes genoemd. En ik ben er trots op!!

vind het nogal een belediging

14. tulip

tulip Niet meer actief

volgens mij trek je het ook helemaal uit zn verband. Het was een uitleg van nynke naar mij en purk, ik snap niet dat jij je er zo druk om moet maken eerlijk gezegd.

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Het was aardiger geweest om het algemeen te houden. Er wordt nu heel duidelijk naar een topic verwezen waardoor dit een soort van 'ik probeer m'n gelijk te halen'-topic wordt.

16. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Denk dat het beter met de betreffende mensen besproken kan worden, daar bereik je denk ik meer mee.

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    En ja IK ben trots op het feit dat ik een breezersletje ben.:D Het woord wordt alleen gebruikt in dat topic en verder nergens. We vallen daar niemand verder mee lastig.
    Volgende keer gewoon met uitroepteken gebruiken. Hoef je ook geen onzin topic meer te openen.

Gets wat ben ik er klaar mee zeg!!:x

18. Meara

Meara Niet meer actief

Ik wilde niet persoonlijk worden, maar mag toch wel mijn mening geven. We zijn allemaal volwassen laten we normale aan elkaar geven.

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Niet persoonlijk????? Er is maar 1 iemand die dat woord gebruikt heeft en dat ben ik. Hoezo dan niet persoonlijk. Er is ook een pb knop.

20. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Om het algemeen te houden (ik heb het topic waarover gepraat wordt niet gelezen en was het ook niet van plan), natuurlijk moeten we met respect met elkaar omgaan.... maar ik weiger een humorloze vrouw te worden omdat ik mama ben. Een grapje/insidejoke/nickname moet toch kunnen? Of hebben we nu allemaal lange tenen?
    Ik kan me namelijk niet voorstellen dat íemand echt vindt dat een vrouw die spontaan zwanger wordt een breezersletje is. Ik kan me - ik ken de context van het topic niet, maar ik zou me het hypothetische geval kunnen bedenken - zelfs voorstellen dat iemand die al jaren in de mmm zit gewoon ff stoom moet afblazen en uit een vlaag van frustratie zoiets zegt... daar heb ik eerlijk gezegd ook geen enkel probleem mee, want dat zal ze dan vast niet zo menen.

Maar goed.... mensen, durf te lachen!

Deel Deze Pagina