Heb jij spijt van je eerste keer?

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij spijt van je eerste keer?

1. Ja, de eerste keer was tegen mijn zin

2. Ja, ik had meteen erna spijt

3. Ja, als ik terug kijk, heb ik er spijt van

4. Nee, ik heb er geen spijt van

5. Ik ben nog maagd

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Helemaal geen spijt van gehad.
    Ik ben met deze persoon inmiddels bijna 12 jaar samen waarvan bijna 4 getrouwd :)

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Nee absoluut niet,was een hele goeie eerste keer:)

3. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Nee totaal geen spijt van mijn eerste keer, was mijn huidige vriend. Alleen toen was er inderdaad nog niet zoveel aan.. nu wel hoor.. hihi:D!
    We zijn wel een poosje uitelkaar geweest en heb het toen ook met een andere jongen gedaan (ook geen spijt van), maar ik ben blij dat ik toch weer bij huidige vriend ben. Seks met hem is beter en fijner:)!

4. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Nee, het deed wel zeer, maar ik heb er geen spijt van. Was allang blij dat ik zonder de pil te slikken (STOMM!!!) niet zwanger was.

5. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

ja hier ook... auw

6. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Absoluut geen spijt. Nu alweer 10 jaar samen waarvan 4 getrouwd :)!

7. Locusta

Locusta Niet meer actief

Nou.... spijt... wel in zoverre dat ik het liever met mijn huidige vriend had gedaan. Puur en alleen omdat wij nu samen zijn. Misschien had ik liever wat langer gewacht. Maarja, dat is terug kijken en daar heb je niets aan ;)

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Nee geen spijt nooit gehad ook
    Ik was bijna 18 en we waren 6 maanden samen en het gebeurde en het voelde goed .
    We zijn daarna nog 2 jaar samen geweest.

Helaas is hij 3 jaar geleden overleden en heb ik dus alleen nog deze speciale herinnering aan hem.

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee geen spijt.
    Ik was 16 en op vakantie met vriendinnen. Hij zat in een groep met wie we die vakantie optrokken. Maar ja, omdat we allebei met 2 anderen in een koepeltentje sliepen belanden we op het strand. Vlak daarna kwam I wanna have sex on the beach van T-spoon in de hitlijsten :D
    Wel vond ik er niks aan, vooral heel koud :) hij zat wat aan mijn borsten te frunniken, beetje op en neer en het was klaar...
    Ach, voor het moment, in die sfeer zo op vakantie, was het prima.

Later heb ik in geuren en kleuren dit avontuur aan mijn toen beste vriend verteld, wist ik veel dat hij helemaal hoteldebotel op mij was... oeps...

10. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nee hoor geen spijt was misschien wel wat jong maar op dat moment voelde het goed dus waarom niet!

11. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Een beetje spijt.
    Vindt achteraf gezien dat ik toch wel een beetje vroeg bij was.
    En had het toch liever voor mijn man bewaart.
    Maar ja het is nu eenmaal allemaal zo gelopen en valt ook niet meer terug te draaien :)

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Nee geen spijt.
    Heel bewust voor gekozen en een relatie van 3 jaar gehad met hem.

13. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ja heb er spijt van... ik wilde nog helemaal niet maar mijn vriendje toen wel... dus om hem tevrede te houden maar gedaan... na 4 weken werd ik gedumpt door hem... paar maanden later kreeg ik verkering met de liefde van mijn leven ... en erg jammer dat het niet met hem is geweest...

voor mij dus optie 1

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Geen spijt, ik ben met hem getrouwd, en nog erg gelukkig samen. :D

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja achteraf eb ik spijt.

Ik was heel gek op die jongen en hij heeft mij puur daarvoor gebruikt. Als ik 5 mnd gewacht had had ik mijn eerste echte vriendje leren kennen waar in uiteindelijk echt SMOORRRR verliefd op was en had dan liever met hem mijn eerste x gehad.. Of met mijn man als ik hem in die tijd had leren kennen maar dat was helaas niet zo...

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb er geen spijt van, op dat moment stond ik achter mijn keuze en ik kijk er niet negatief op terug.

17. Triskele

Triskele Niet meer actief

nee absoluut niet, alhoewel het niet mijn "ware" bleek te zijn heb ik toch een hele leuke tijd ook gehad met hem en ik heb lang genoeg gewacht tot het "relax" kon we hebben geloof ik meer gelachen als echt iets gedaan haha maar het was memorabel en absoluut geen spijt van!

18. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee totaal geen spijt van :)

19. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ja ik heb er zeker spijt van. De jongen kon er totaal niks van en het deed alleen maar pijn. Toen ik mijn man leerde kennen voelde ik het verschil, wat een verademing was dat.

20. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb er geen spijt van we zijn inmiddels 13 jaar en 3 kids verder. Waar ikwel spijt van heb is dat ik mijzelf bewaard heb voor de "ware". Ik had achteraf wel neer willen uit proberen.

Deel Deze Pagina