Totaal nooit spijt van gehad. Wel dat ik zo lang bij die kerel ben gebleven. We waren heel erg aan-uit, veel passie, weinig basis, heb me minstens 2 jaar van de bijna 4 niet gelukkig gevoeld. Maar dat ik heel bewust gekozen heb (na een jaar samen!) om met hem de eerste keer te hebben (was het voor hem ook), daar heb ik nooit spijt van gehad. Onze relatie was er toen klaar voor, het bleek las later dat we te verschillende dingen nodig hadden om elkaar gelukkig te maken op de lange termijn.
Tot nu toe (na 150 stemmen) lijkt de uitspraak wel te kloppen. Alvast bedankt, alle mensen die gestemd hebben!
Nee hoor geen spijt. Hij was mijn eerste vriendje. Ik 15 en hij ????. Ik kom hem nu nog wel eens tegen. Ben blij dat hij mijn ex is.
Nou om spijt te hebben moet je je er druk om maken. En dat doe ik absoluut niet. Maar goed ik was 14, jong en naief. En hij was een enorme player. Type probleemjongere. Achteraf was het beter geweest om nog even te wachten maar dat zag ik toen niet. Ik heb geen spijt, want ik denk er nooit meer aan.
misschien samen met je man (en evt anderen?) nieuwe dingen uitproberen? Of zeg ik nou iets heel doms...
Geen spijt, want ik was er erg aan toe. De jongen in kwestie had flink wat ervaring, en hij deed erg zijn best om het een goede eerste keer voor mij te maken. Dat is zeker gelukt, ondanks dat het wel wat pijn deed. Helaas bleek dan later wel weer dat ik maar 1 persoon op zijn wensenlijstje was. (letterlijk!...) Na een relatie van 3 maanden kwam ik er achter dat hij vreemd ging, en heb ik het uit gemaakt.
Ik heb er geen spijt van, was 16 en hij 21 en me eerste echte vriendje van een lange relatie. Enige wat ik wel over zou willen doen is op een meer romatischere plek.. En niet betrapt worden
Achteraf gezien wel. Ik was veel te jong en had geen idee waar het om ging. Ook stelde het niets voor. Wel had ik daarna een jarenlange relatie met die jongen, dus dat bleek toen wel goed.
Nee ik heb er geen spijt van. Het was voor ons allebei de eerste keer, we waren hotel de botel op elkaar en het was ontzettend speciaal. Dus nee, heb er nog nooit een seconde spijt van gehad.
Ik heb er absoluut geen spijt van, toen was het in mijn ogen perfect. helaas heb ik me heel lang gebruikt gevoeld toen het de week er na uitging:x ik was zooo gek op die jongen, ik heb ook echt super lang verdriet gehad toen het uitging.
nee geen spijt, het was een lieve en mooie jongen, helaas woonden we 4 uur rijden van elkaar weg, relatie heeft dat niet overleefd,