Heb jij spijt van je eerste keer?

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij spijt van je eerste keer?

1. Ja, de eerste keer was tegen mijn zin

2. Ja, ik had meteen erna spijt

3. Ja, als ik terug kijk, heb ik er spijt van

4. Nee, ik heb er geen spijt van

5. Ik ben nog maagd

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    doen jullie dit dan? ik droom er wel s over en m,n man weet daarvan maar ik durf niet :) of moet ik hiervoor in je andere topic zijn :D

2. singa

singa Niet meer actief

Nee geen spijt van ben nog steeds met dezelfde vriend. Ik ben blij dat ik wat langer gewacht heb.

3. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Heel veel spijt!! Als ik het toch over kon doen. Hij was lomp,aaide me niet,meteen hoppa erin,pijn pijn dat ik had. Ik heb drie dagen gebloed. Wat een zak. Ik was 17,hij ook zoiets. Hij had veel ervaring met meisjes dus ik snap hem niet. Daarna nog meer vervelende ervaringen gehad met mannen maar gelukkig ook goede. Mijn huidige vriend heeft me bijna alles moeten leren toen we verkering kregen. Triest als je 28 bent,4 bedpartners hebt gehad maar nog niets weet.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

#84 Cygnet2, 18 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2012
    Leuk! Een maagd op zwangerschapspagina! What are the odds! :D

nee, geen spijt. Ik heb nooit spijt van dingen die ik bewust gedaan heb. Hooguit van dingen die ik NIET gedaad heb. En dat al op 16 jarige leeftijd (bijna 17)...

Ik weet het nog als de dag van gisteren (en dat is echt al eeuwigheid geleden.. ben nogal een fossiel) en was het erg fijn? Nee hoor.. het was zelfs wat goedkoop maar oh zo spannend en ergens ook wel weer heeeeeel leuk! :D

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik was al niet meer echt verliefd op hem en dacht dat het misschien wat zou toevoegen, maar viel dat ff tegen..

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Nee hoor, was hartstikke leuk (nu 13 jaar later nog altijd samen, en nog altijd leuk ;))

7. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    als ik de tijd kon terug draaien had ik dat gedaan
    ( enorm veel spijt van)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Nee ik heb zeker geen spijt. Ik was al een dik jaar bij hem en daarna nog 1,5 jaar

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Volgens mij is dat geen voorwaarde.. ik kende 'm 2 (vakantie) weken en daarna nooit meer gezien en ook geen spijt :D

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

nee geen spijt van..het was niet de meest romantische situatie die je je kan voorstellen hahahaa maar nee heb er geen spijt van. 6 maanden later was het wel uit hahahahahhaaa

11. silvermist

silvermist Niet meer actief

nee geen spijt, de andere die daarna kwamen wel tot ik mijn man leerde kennen ;)

12. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Heb gestemd op; ja, als ik er op terugkijk wel.
    Als ik erop terug kijk, heb ik er spijt van. Omstandigheden en situatie waren niet echt romantisch en heb hem daarna nooit meer gezien.
    2 maanden later leerde ik mijn huidige vriend kennen.

Maja, je kan niet in de toekomst kijken dus in dat opzicht heb ik er weer geen spijt van. En ach, de eerste keer met mijn huidige vriend voelde ook weer als de allereerste keer.

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Volgens mij is dat geen voorwaarde.. ik kende 'm 2 (vakantie) weken en daarna nooit meer gezien en ook geen spijt :D

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Eén keer was genoeg hoor. :D

Hier wel een beetje spijt, achteraf gezien was ik er toch nog niet zo klaar voor.

15. adi

adi Niet meer actief

Ik heb zeker geen spijt, het was met mijn eerste grote liefde en we waren beide maagd, en hebben eerst 2-3 maanden gewacht. (zowel hij als ik waren nogal zenuwachtig).
    Natuurlijk was het eigenlijk geen zak aan, maar wel heel bijzonder.

Oh, die poll: wat doet je laatste optie op een zwangerschapspagina???? :)

16. Jel

Jel Niet meer actief

Nou, er is toch iig één maagd op zwangerschapspagina. :D

17. adi

adi Niet meer actief

Wie heeft op MAAGD gestemd?? (ben echt nieuwsgierig :))

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Nee geen spijt.
    Maar had een relatie van 2 en een half jaar met hem, dus dat scheelt denk ik ook wel ;)

19. Jel

Jel Niet meer actief

Het zal vast een grapje zijn..

20. Papaver

Papaver Niet meer actief

Nee, absoluut niet. Ik was wat dat betreft een laatbloeier en ben na mijn eerste keer nog 6 jaar in een relatie geweest met 'de dader' :D

Deel Deze Pagina