doen jullie dit dan? ik droom er wel s over en m,n man weet daarvan maar ik durf niet of moet ik hiervoor in je andere topic zijn
Heel veel spijt!! Als ik het toch over kon doen. Hij was lomp,aaide me niet,meteen hoppa erin,pijn pijn dat ik had. Ik heb drie dagen gebloed. Wat een zak. Ik was 17,hij ook zoiets. Hij had veel ervaring met meisjes dus ik snap hem niet. Daarna nog meer vervelende ervaringen gehad met mannen maar gelukkig ook goede. Mijn huidige vriend heeft me bijna alles moeten leren toen we verkering kregen. Triest als je 28 bent,4 bedpartners hebt gehad maar nog niets weet.
Leuk! Een maagd op zwangerschapspagina! What are the odds! nee, geen spijt. Ik heb nooit spijt van dingen die ik bewust gedaan heb. Hooguit van dingen die ik NIET gedaad heb. En dat al op 16 jarige leeftijd (bijna 17)... Ik weet het nog als de dag van gisteren (en dat is echt al eeuwigheid geleden.. ben nogal een fossiel) en was het erg fijn? Nee hoor.. het was zelfs wat goedkoop maar oh zo spannend en ergens ook wel weer heeeeeel leuk!
Ik was al niet meer echt verliefd op hem en dacht dat het misschien wat zou toevoegen, maar viel dat ff tegen..
Volgens mij is dat geen voorwaarde.. ik kende 'm 2 (vakantie) weken en daarna nooit meer gezien en ook geen spijt
nee geen spijt van..het was niet de meest romantische situatie die je je kan voorstellen hahahaa maar nee heb er geen spijt van. 6 maanden later was het wel uit hahahahahhaaa
Heb gestemd op; ja, als ik er op terugkijk wel. Als ik erop terug kijk, heb ik er spijt van. Omstandigheden en situatie waren niet echt romantisch en heb hem daarna nooit meer gezien. 2 maanden later leerde ik mijn huidige vriend kennen. Maja, je kan niet in de toekomst kijken dus in dat opzicht heb ik er weer geen spijt van. En ach, de eerste keer met mijn huidige vriend voelde ook weer als de allereerste keer.
Volgens mij is dat geen voorwaarde.. ik kende 'm 2 (vakantie) weken en daarna nooit meer gezien en ook geen spijt
Eén keer was genoeg hoor. Hier wel een beetje spijt, achteraf gezien was ik er toch nog niet zo klaar voor.
Ik heb zeker geen spijt, het was met mijn eerste grote liefde en we waren beide maagd, en hebben eerst 2-3 maanden gewacht. (zowel hij als ik waren nogal zenuwachtig). Natuurlijk was het eigenlijk geen zak aan, maar wel heel bijzonder. Oh, die poll: wat doet je laatste optie op een zwangerschapspagina????
Nee, absoluut niet. Ik was wat dat betreft een laatbloeier en ben na mijn eerste keer nog 6 jaar in een relatie geweest met 'de dader'